Audi nasadí quattro i pro základní model TT

Německá automobilka Audi rozšíří nabídku náhonu na všechna kola i na základní model 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k). Tento model tak bude dostupný jak s náhonem přední nápravy, tak s náhonem na všechna čtyři kola.

U tohoto modelu ovšem tradičně nepůjde o trvalý náhon, ale o systém se spojkou Haldex poslední generace. Ten má zajistit daleko rychlejší reakce v připojení zadní nápravy a má také daleko pružněji posílat výkon na nápravu, která to zrovna potřebuje.

Stovku pak tato verze zvládne za 6,2 s u verze Coupé a za 6,4 s u verze Roadster. To je o 0,2, resp. 0,1 s lepší, než u předokolky. Audi TT 2,0 TFSI se pak s náhonem na všechna čtyři kola rozjede až na 238 km/h u verze Coupé a na 235 km/h u verze Roadster.

To vše při kombinované spotřebě 7,7 l, resp. 7,8 l naturalu na 100 km.
 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků