Audi nasadí quattro i pro základní model TT

Německá automobilka Audi rozšíří nabídku náhonu na všechna kola i na základní model 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k). Tento model tak bude dostupný jak s náhonem přední nápravy, tak s náhonem na všechna čtyři kola.

U tohoto modelu ovšem tradičně nepůjde o trvalý náhon, ale o systém se spojkou Haldex poslední generace. Ten má zajistit daleko rychlejší reakce v připojení zadní nápravy a má také daleko pružněji posílat výkon na nápravu, která to zrovna potřebuje.

Stovku pak tato verze zvládne za 6,2 s u verze Coupé a za 6,4 s u verze Roadster. To je o 0,2, resp. 0,1 s lepší, než u předokolky. Audi TT 2,0 TFSI se pak s náhonem na všechna čtyři kola rozjede až na 238 km/h u verze Coupé a na 235 km/h u verze Roadster.

To vše při kombinované spotřebě 7,7 l, resp. 7,8 l naturalu na 100 km.
 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků