Audi nasadí quattro i pro základní model TT

Německá automobilka Audi rozšíří nabídku náhonu na všechna kola i na základní model 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k). Tento model tak bude dostupný jak s náhonem přední nápravy, tak s náhonem na všechna čtyři kola.

U tohoto modelu ovšem tradičně nepůjde o trvalý náhon, ale o systém se spojkou Haldex poslední generace. Ten má zajistit daleko rychlejší reakce v připojení zadní nápravy a má také daleko pružněji posílat výkon na nápravu, která to zrovna potřebuje.

Stovku pak tato verze zvládne za 6,2 s u verze Coupé a za 6,4 s u verze Roadster. To je o 0,2, resp. 0,1 s lepší, než u předokolky. Audi TT 2,0 TFSI se pak s náhonem na všechna čtyři kola rozjede až na 238 km/h u verze Coupé a na 235 km/h u verze Roadster.

To vše při kombinované spotřebě 7,7 l, resp. 7,8 l naturalu na 100 km.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků