Audi nachystalo pro Wörthersee model TT s výkonem 600 koní

Škoda veze k Wörthersee závodní Fabii s karoserií kombi, Volkswagen pro změnu dorazí s posíleným Golfem GTI a stranou nezůstane ani Audi. Také tato automobilka si připravila poměrně zajímavý výstavní exponát. Na srazu GTI bude k vidění model TT clubsport osazený motorem 2.5 TFSI, jehož výkon ale povyrostl na 441 kW, tedy 600 koní.

Volkswagen plánuje ještě ostřejší Golf GTI. Koncept se ukáže u Wörthersee  

Volkswagen plánuje ještě ostřejší Golf GTI. Koncept se ukáže u Wörthersee  

Přeplňovaný benzinový motor o objemu 2480 cm3 totiž dostal kombinaci klasického turbodmychadla a elektrického kompresoru, který už koncern Volkswagen představil dříve. Výhody jsou stále stejné. Elektrický kompresor pracuje nezávisle na rychlosti výfukových plynů, takže nabídne lepší odezvu a intenzivnější zátah v nízkých otáčkách.

Sportovní Škoda Fabia bude. A rovnou jako kombi

Sportovní Škoda Fabia bude. A rovnou jako kombi

Motor 2.5 TFSI dohromady vyprodukuje 441 kW (600 k) a 650 Nm dostupných od tří do sedmi tisíc otáček. TT clubsport je navíc velmi lehké auto, váží pouze 1 396 kg, takže se nelze divit tomu, že stovka proběhne za 3,6 s a maximálka činí 310 km/h. Pro případné zájemce budiž dobrou zprávou fakt, že jde o systém velmi blízký sériové výrobě. Mimochodem převodovka je šestistupňová manuální.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Audi TT clubsport pak dostalo řadu dalších úprav tak, aby na sebe dokázalo přitáhnout dostatečnou pozornost. Karoserie byla rozšířena o 14 cm, auto obdrželo přepracovanou aerodynamiku, pořádné křídlo dozadu a dvacetipalcová kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků