Audi nabídne pro TT Roadster motor 1,8 TFSI

U Audi zřejmě pochopili, že auta jako je TT Roadster si většinou kupují lidé spíše kvůli vzhledu a silný motor není při výběru až natolik podstatnou položkou. I to byl jeden z důvodů, proč do nabídky zařadit menší 1,8 litrový přeplňovaný čtyřválec, který však určitě nemůžeme označit za nevýkonný.

Novinka, s níž se tento model začne prodávat přibližně od května, disponuje slušným výkonem 117 kW/160 koní, který na kola standardně posílá šestistupňová manuální převodovka. Na zrychlení z nuly na stovku stačí tomuto otevřenému kupé 7,4 vteřiny a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na hodnotě 230 kmh/h. Naopak, potěšitelná je kombinovaná spotřeba, která podle údajů výrobce činí 6,9 l/100 km.
Dosazení nové pohonné jednotky je tak dalším příkladem stále rozšířenějšího downsizingu, s nímž se v současnosti snaží prorazit téměř každý větší výrobce. „Jedna-osmička“ se přitom zařadí pod svého většího sourozence, dvoulitr TFSI.
Klepněte pro větší obrázek 
Audi TT

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků