Audi má zájem o Red Bull F1. Může dodávat vlastní motory

Audi má zájem o Red Bull F1. Může dodávat vlastní motory

Koncern Volkswagen koketuje s formulí 1 už dlouho. Jednou za čas se objeví nějaká spekulace ohledně vstupu VW do F1. S příchodem nové downsizingové éry s přeplňováním a hybridním pohonem je něco, co zrovna Volkswagenu hrálo do karet.

VW měl ale jiné zájmy – především rallye, vytrvalostní závody, DTM a WEC s Le Mans. Jenže partnerství kdysi dominantního týmu Red Bull F1 s Renaultem jako dodavatelem motorů se hroutí a majitel stáje zvažuje její prodej. Už několikrát se vyslovil v tom smyslu, že pokud tým nebude konkurenceschopný, z F1 odejde.

Formule 1 by mohla mít volnější pravidla ohledně motorů a přes 1000 koní

Formule 1 by mohla mít volnější pravidla ohledně motorů a přes 1000 koní

Red Bull má s Volkswagenem a Audi poměrně dobře rozjetou spolupráci na poli marketingu a sponzoringu a nyní britský magazín Car přišel se zprávou, že má Audi zájem o tým Red Bull s tím, že by značka vstoupila do F1 v roce 2018.

Audi má v plánu v roce 2017 opustit DTM a šampionát WEC, kam spadá i Le Mans. Šéfem týmu Audi F1 by se měl stát bývalý šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali. Ten už nyní v Audi Motorsport působí na pozici vedoucího speciálních projektů.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků