Audi má zájem o Red Bull F1. Může dodávat vlastní motory

Audi má zájem o Red Bull F1. Může dodávat vlastní motory

Koncern Volkswagen koketuje s formulí 1 už dlouho. Jednou za čas se objeví nějaká spekulace ohledně vstupu VW do F1. S příchodem nové downsizingové éry s přeplňováním a hybridním pohonem je něco, co zrovna Volkswagenu hrálo do karet.

VW měl ale jiné zájmy – především rallye, vytrvalostní závody, DTM a WEC s Le Mans. Jenže partnerství kdysi dominantního týmu Red Bull F1 s Renaultem jako dodavatelem motorů se hroutí a majitel stáje zvažuje její prodej. Už několikrát se vyslovil v tom smyslu, že pokud tým nebude konkurenceschopný, z F1 odejde.

Formule 1 by mohla mít volnější pravidla ohledně motorů a přes 1000 koní

Formule 1 by mohla mít volnější pravidla ohledně motorů a přes 1000 koní

Red Bull má s Volkswagenem a Audi poměrně dobře rozjetou spolupráci na poli marketingu a sponzoringu a nyní britský magazín Car přišel se zprávou, že má Audi zájem o tým Red Bull s tím, že by značka vstoupila do F1 v roce 2018.

Audi má v plánu v roce 2017 opustit DTM a šampionát WEC, kam spadá i Le Mans. Šéfem týmu Audi F1 by se měl stát bývalý šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali. Ten už nyní v Audi Motorsport působí na pozici vedoucího speciálních projektů.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků