Audi má teď "plynová" auta i pro manažery. Model A3 doplnily i A4 a A5

15 komentářů

Lojza
12. října • 6:43

Nechapu,ze Audi neumi ci nechce vyrobit motor na cng co ma alespon 200koni. Volvo moc nemusim. Ale V90 s CNG za 1.1m ve vybave momentum neni co resit kdyz chce nekdo jezdit ekologicky.A vykon 250kobyl.

Antiautomat
12. října • 18:52

...vedia, ale sa im to co? Neoplati.Dnes je ekologicke len to, co je ziskove.

Kuk Vykuk
10. října • 23:50

Plynoprdy pro manažery :-D

Petr
10. října • 20:04

Predpokladam ze po 10 letech se musi tlakove nadrze vymenit a to bude raketa:-(

Roman
10. října • 14:07

Koupil jsem si nového mustanga a předělal na LPG. Spousta lidi kroutí hlavou co jsem to udělal a pokud nemám na banány, nemám si kupovat opici (logicky, když kupuju auto za 1,2 mil. jsem chudák). Ta přestavba je ale tak elegantní, že si toho ani nevšimnete, není to jako se kdysi předělávaly favority. Je to luxusek, jezdím si jak prasce a tankuju za 13 kaček. proč platit ročně za benal 75.000, když můžu platit 30.000 :-) a za ušetřené prachy si koupím ještě tu opici a krmit ji můžu krevetama :DPS: takže za mě plyn rozhodně ano, ale jedině LPG a jedině do pořádných motorů

bzzz
10. října • 20:24

Jaky to ma ted zvuk?

Q
10. října • 19:33

Do Amerik dává LPG největší smysl. Ale nečekejte, že ušetříte tolik. Počítejte s tím, že když za benzín dáte 75 tisíc, tak po přestavbě na LPG se to sníží na cca 45 tisíc (LPG plus benzín na studené starty).

Roman
11. října • 13:40

Mám to čistě jako letní radost. V létě se to přepíná téměř okamžitě. Toho benzínu to opravdu moc nesežere. Navíc jsme si na firmě zřídili vlastní plnící stanici, takže tankuju ještě za jiné ceny, ale jinak je váš výpočet správný. Hodně lidí přepočítává jen cenu LPG, ale nevidí potřebu jízdy na benzín, než se auto zahřeje a to je v zimních měsících i po 1-2 kilometrech.

skodafil
10. října • 17:25

I do malorazek ma plyn smysl. S CNG jezdis za kacku na kilometr. Pump je dost, auto jezdi normalne.

Václav
10. října • 18:20

Nemyslel jsem to posměšně, ale jako zajímavý tip. Já sám mám soukromou octavii na CNG a jsem plně spokojen (rekord ve spotřebě 2.8 kg při 215 km rodinném výletu).
Manželce zvažuji nové Suzuki Vitara 4×4 na CNG (z holandska vyjde na 6p0 tKč). Jen prověřuji jak to bude s evropskou zárukou a zda tady ten systém plynu dokáže někdo servisovat. Jde sice o auto z oficiálního prodeje Suzuki ale plyn je namontován až dodatečně (údajně přímo ve fabrice v maďarsku).

Václav
10. října • 15:35

Měl jsi si koupit origoš Ford F150 v CNG. A to je teprve amerika. Už u nás v ČR tři jezdí.

Roman
11. října • 13:41

Chtěl jsem cabrio a manuál

homer
11. října • 11:22

Docela podobny auta, nemas jeste radu?

tom
10. října • 15:23

A jak vzniká lpg? Ten se netezi, takze za me cng.
A to ze si někdo koupi auto za 1,2 mio jeste neznamená, ze na něj ma;-)

Roman
11. října • 13:40

Když to dáš z ruky bez úvěru tak celkem jo.

Doporučujeme

Články odjinud