Audi letos představí nové turbodiesely V6 TDI a V8 TDI

29 komentářů

Maggots
24. února • 23:28

Trochu mimo tema :
Chci Audi, jaky motor mi doporucite? Zatim jsem nejvic naklonen 2.0 tfsi :)

mpolan
25. února • 7:30

Jaké Audi? Pro každou řadu je vhodný jiný motor.

Maggots
25. února • 8:17

A4,A5 popr A6, tam bych premyslel o necem silenjsim samozrejme :)

adv
25. února • 10:43

na základě tohohle ti nikdo normální nic nedoporučí. pro správnou radu je toho potřeba vědět mnohem víc:
1) nové či ojeté?
2) na jak dlouho auto?
3) dlouhý nebo krátký trasy?
4) náklady - důležité ano či ne?
5) styl jízdy - jakej?
6) sám či plnej?
atd..
já měl nové/2r/dlouhý/ne/pohoda/plnej a šel jsem do 3.0tdi, kolega s nové/2r/krátký/ne/dynamika/plnej do 3.0tfsi

Maggots
25. února • 12:41

1( ojete
2)co nejdyl
3)oboji, 2x za mesic trasa 480 km tam a 480 zpet po dalnici, zbytek okrsky
4) tady mam prave otaznik, sice Diesel ma mensi spotrebu, ale dle me se to vyrovna investicemi do motoru, DPF atd.
5) po dalnici 120 a tempomat, okrsky si rad davam dosr rychlou jizdou :)
6) 80 procent casu sam

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adv
25. února • 18:33

zapomněl jsem na to, kolik do toho chceš dát a celkovej nájezd za rok, ale u ojetiny v každým případě benzín (a zvlášť vzhledem k bodu 2). A vzhledem k 5 a 6 bych šel do 2.0 tfsi. Dobrá spolehlivost, rozumná spotřeba a na to co píšeš výkonově zcela dostatečný...jediný, co tam může bejt problém, je spotřeba oleje. U těhlech motorů to byl i litr na 5t km.. :-)

Maggots
25. února • 23:28

Jo tak to vidim stejne, s tim olejem je to fuk :) Diky :)

OMG
27. února • 19:01

A6/A7 3,0BiTDI s 8kvaltem ZF.
Jede, nežere, nechrochtá a s převodovkou si skvěle rozumí.

jirka
24. února • 20:53

coze nafta do bnetley to lidi utecou k rolcu tam je svet jeste normalni tam se nezblaznili. A tdi v osma hm nekdo dostal ranu do hlavy.

mpolan
24. února • 22:06

TDI má v A8 téměř 75% podíl v prodejích... tak kdo dostal ránu do hlavy?

jirka
25. února • 19:43

maj prachy na tak drahy auto ale nemaj prachy na spravny benzinovy palivo cili ja jim rikam bohaty socky.

adv
26. února • 9:32

jo, tohle říkaj všechny socky. že "kdyby měli prachy", tak maj i na palivo... bla bla bla...A pak už jsou jen dvě možnosti.
1) Jsou to stupidní emani, co na víc nemaj a dál až do smrti mudrujou od pásu ve fabrice jak by chtěli benzín.
2) začnou vydělávat a zjistěj, že byli úplně pitomý a jejich představy byly na úrovni retardovanejch žáků zš.Na mý A6 s naftou za dva roky (poslední rok ho dostane někdo další) ušetří firma skoro 150t. A vzhledem k tomu, kolik tam těch aut je, jsme tam kde jsme. A jezdíme v a6 - a ne jen hubou na klávesnici, jako socky ze zdejší diskuze...

Mio
26. února • 13:37

Eman adv co se vyjadřuje hůř než žák ZŠ zase pobavil. Mám zkušenosti se služebními koncern shity a Toyotami. Pokud hodláš tvrdit, že si s Audi (pěkný šmejd jak mi potvrdil i zaměstnanec Audi servisu můj kámoš) něco ušetřil, tak jsi jen blb co si vidí jen na špičku nosu. Zkus benzínového Avensise nebo jakýkoliv hybrid a uvidíš co je to jezdit do servisu jen na plánované prohlídky. To u diesel audi nikdo nezná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adv
26. února • 20:15

Ach bože. to je zase on. Ten borec, co jednou jel s TDI a teslou. A teď si honí péro nad češtinou. Naštěstí mu ale maminka brzy vymění povlečení, takže bude moct bejt za hustýho borce... :-D

Mio
26. února • 22:03

Hodně brzo ti došly argumenty.

adv
27. února • 21:35

A na co bys emánku chtěl argumentovat? Na žáka zš? Nebo že máš kámoše v servisu? nebo že jsi se svezl službením autem. Hele, kámo. když chceš s někým diskutovat, musí to mít trochu úroveň. Takhle to fakt nemá cenu... B-]

Mio
25. února • 19:21

To je jasné jak facka. Ránu do hlavy dostalo 75% majitelů A8.

adv
24. února • 22:19

zbytečnej pokus...
těmhle lidem realitu nevysvětlíš...

Mio
24. února • 20:04

Diesel je výhodný pro lidi, co neumějí počítat. Další generace Phaetonu bude mít jen elektromotor. NOX smradláky se na některých trzích už nikdy nechytnou, takže elektromotor je logická volba i pokud chtějí ukázat, že proti Modelu S dokážou něco postavit. Asi budu geniální, protože už teď vím, jak na tom budou tyhle labutí písně nafty v osobácích se spolehlivostí - hodně blbě - jako každý moderní víceturbový (a často i jednoturbový) chrochták :-D.

John
26. února • 1:37

A ty si nejaky krcmovy mudrlant co trepe dve na tri.B-]B-]

adv
26. února • 9:34

ach ti čokbolové... u těch kas v tesku maj čímdál větší volnost...

adv
24. února • 21:37

tyhle diskuze jsou výhodný pro lidi co jsou úplně blbý. třeba takovej Mio. napíše sem příspěvek, ve kterým zmíní slovo "geniální" a myslí si, že ostatní nepoznaj, že je to pitomec...k tématu: k současnýmu motoru výtky nemám, ale ta převodovka... klidná jízda ok. když na to trochu člověk začne šlapat, zdá se mi trochu víc zmatená - než by člověk čekal v autě vyšší střední...

Mio
25. února • 19:32

Nauč se psát aspoň jako žák ZŠ. Urážej mě jak chceš, ale k tématu si napsal prd. Projeď se Modelem S a současným TDI Phaetonem a pochopíš proč příští generace nebude hyzděna motorem TDI.

adv
26. února • 9:25

víš jakej je mezi náma rozdíl?
ty jseš eman, co jen mudruje a teoretizuje, já to používám denně v praxi.

Mio
26. února • 13:33

Jen kecáš, já TDIčkama (i V10TDI) jel a teslou jako jeden z mála Čechů taky ty chudáku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adv
26. února • 20:13

jasně, JEL. já JEZDÍM. tak se uklidni a skoč maminku požádat, Ať ti vymění povlečení...

Mio
26. února • 22:03

No a? Mně TDI nijak neohromily a pokud tebe ano a jsi dokonce hrdý na to, že jima jezdíš, tak máš opravdu malý rozhled co se týče motorů. Umíš jen kecat od věci, ale abys uznal, že do Phaetonu přijde elektromotor, protože je lepší než diesel, to ne.

adv
27. února • 21:32

aha, takže už jsme se dostali od tématu "jel/jezdím" k tématu zkušenosti.
A teď je jen otázka, zda na toto téma debatovat s emanem, kterej JEDNOU JEL teslou... B-]

Doporučujeme

Články odjinud