Audi letos představí nové turbodiesely V6 TDI a V8 TDI

Mio  |  24. 02. 2016 20:04

Diesel je výhodný pro lidi, co neumějí počítat. Další generace Phaetonu bude mít jen elektromotor. NOX smradláky se na některých trzích už nikdy nechytnou, takže elektromotor je logická volba i pokud chtějí ukázat, že proti Modelu S dokážou něco postavit. Asi budu geniální, protože už teď vím, jak na tom budou tyhle labutí písně nafty v osobácích se spolehlivostí - hodně blbě - jako každý moderní víceturbový (a často i jednoturbový) chrochták .

Odpovědět  |   | 
adv  |  24. 02. 2016 21:37

tyhle diskuze jsou výhodný pro lidi co jsou úplně blbý. třeba takovej Mio. napíše sem příspěvek, ve kterým zmíní slovo "geniální" a myslí si, že ostatní nepoznaj, že je to pitomec...

k tématu: k současnýmu motoru výtky nemám, ale ta převodovka... klidná jízda ok. když na to trochu člověk začne šlapat, zdá se mi trochu víc zmatená - než by člověk čekal v autě vyšší střední...

Odpovědět  |   | 
Mio  |  25. 02. 2016 19:32

Nauč se psát aspoň jako žák ZŠ. Urážej mě jak chceš, ale k tématu si napsal prd. Projeď se Modelem S a současným TDI Phaetonem a pochopíš proč příští generace nebude hyzděna motorem TDI.

Odpovědět  |   | 
adv  |  26. 02. 2016 09:25

víš jakej je mezi náma rozdíl?
ty jseš eman, co jen mudruje a teoretizuje, já to používám denně v praxi.

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 13:33

Jen kecáš, já TDIčkama (i V10TDI) jel a teslou jako jeden z mála Čechů taky ty chudáku.

Odpovědět  |   | 
adv  |  26. 02. 2016 20:13

jasně, JEL. já JEZDÍM. tak se uklidni a skoč maminku požádat, Ať ti vymění povlečení...

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 22:03

No a? Mně TDI nijak neohromily a pokud tebe ano a jsi dokonce hrdý na to, že jima jezdíš, tak máš opravdu malý rozhled co se týče motorů. Umíš jen kecat od věci, ale abys uznal, že do Phaetonu přijde elektromotor, protože je lepší než diesel, to ne.

Odpovědět  |   | 
adv  |  27. 02. 2016 21:32

aha, takže už jsme se dostali od tématu "jel/jezdím" k tématu zkušenosti.
A teď je jen otázka, zda na toto téma debatovat s emanem, kterej JEDNOU JEL teslou...

Odpovědět  |   | 
John  |  26. 02. 2016 01:37

A ty si nejaky krcmovy mudrlant co trepe dve na tri.

Odpovědět  |   | 
adv  |  26. 02. 2016 09:34

ach ti čokbolové... u těch kas v tesku maj čímdál větší volnost...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  24. 02. 2016 20:53

coze nafta do bnetley to lidi utecou k rolcu tam je svet jeste normalni tam se nezblaznili. A tdi v osma hm nekdo dostal ranu do hlavy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 02. 2016 22:06

TDI má v A8 téměř 75% podíl v prodejích... tak kdo dostal ránu do hlavy?

Odpovědět  |   | 
adv  |  24. 02. 2016 22:19

zbytečnej pokus...
těmhle lidem realitu nevysvětlíš...

Odpovědět  |   | 
Mio  |  25. 02. 2016 19:21

To je jasné jak facka. Ránu do hlavy dostalo 75% majitelů A8.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 02. 2016 19:43

maj prachy na tak drahy auto ale nemaj prachy na spravny benzinovy palivo cili ja jim rikam bohaty socky.

Odpovědět  |   | 
adv  |  26. 02. 2016 09:32

jo, tohle říkaj všechny socky. že "kdyby měli prachy", tak maj i na palivo... bla bla bla...

A pak už jsou jen dvě možnosti.
1) Jsou to stupidní emani, co na víc nemaj a dál až do smrti mudrujou od pásu ve fabrice jak by chtěli benzín.
2) začnou vydělávat a zjistěj, že byli úplně pitomý a jejich představy byly na úrovni retardovanejch žáků zš.

Na mý A6 s naftou za dva roky (poslední rok ho dostane někdo další) ušetří firma skoro 150t. A vzhledem k tomu, kolik tam těch aut je, jsme tam kde jsme. A jezdíme v a6 - a ne jen hubou na klávesnici, jako socky ze zdejší diskuze...

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 13:37

Eman adv co se vyjadřuje hůř než žák ZŠ zase pobavil. Mám zkušenosti se služebními koncern shity a Toyotami. Pokud hodláš tvrdit, že si s Audi (pěkný šmejd jak mi potvrdil i zaměstnanec Audi servisu můj kámoš) něco ušetřil, tak jsi jen blb co si vidí jen na špičku nosu. Zkus benzínového Avensise nebo jakýkoliv hybrid a uvidíš co je to jezdit do servisu jen na plánované prohlídky. To u diesel audi nikdo nezná.

Odpovědět  |   | 
adv  |  26. 02. 2016 20:15

Ach bože. to je zase on. Ten borec, co jednou jel s TDI a teslou. A teď si honí péro nad češtinou. Naštěstí mu ale maminka brzy vymění povlečení, takže bude moct bejt za hustýho borce...

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 22:03

Hodně brzo ti došly argumenty.

Odpovědět  |   | 
adv  |  27. 02. 2016 21:35

A na co bys emánku chtěl argumentovat? Na žáka zš? Nebo že máš kámoše v servisu? nebo že jsi se svezl službením autem. Hele, kámo. když chceš s někým diskutovat, musí to mít trochu úroveň. Takhle to fakt nemá cenu...

Odpovědět  |   | 
ernie  |  25. 02. 2016 07:49
Maggots  |  24. 02. 2016 23:28

Trochu mimo tema :
Chci Audi, jaky motor mi doporucite? Zatim jsem nejvic naklonen 2.0 tfsi :)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2016 07:30

Jaké Audi? Pro každou řadu je vhodný jiný motor.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  25. 02. 2016 08:17

A4,A5 popr A6, tam bych premyslel o necem silenjsim samozrejme :)

Odpovědět  |   | 
adv  |  25. 02. 2016 10:43

na základě tohohle ti nikdo normální nic nedoporučí. pro správnou radu je toho potřeba vědět mnohem víc:
1) nové či ojeté?
2) na jak dlouho auto?
3) dlouhý nebo krátký trasy?
4) náklady - důležité ano či ne?
5) styl jízdy - jakej?
6) sám či plnej?
atd..
já měl nové/2r/dlouhý/ne/pohoda/plnej a šel jsem do 3.0tdi, kolega s nové/2r/krátký/ne/dynamika/plnej do 3.0tfsi

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  25. 02. 2016 12:41

1( ojete
2)co nejdyl
3)oboji, 2x za mesic trasa 480 km tam a 480 zpet po dalnici, zbytek okrsky
4) tady mam prave otaznik, sice Diesel ma mensi spotrebu, ale dle me se to vyrovna investicemi do motoru, DPF atd.
5) po dalnici 120 a tempomat, okrsky si rad davam dosr rychlou jizdou :)
6) 80 procent casu sam

Odpovědět  |   | 
adv  |  25. 02. 2016 18:33

zapomněl jsem na to, kolik do toho chceš dát a celkovej nájezd za rok, ale u ojetiny v každým případě benzín (a zvlášť vzhledem k bodu 2).

A vzhledem k 5 a 6 bych šel do 2.0 tfsi. Dobrá spolehlivost, rozumná spotřeba a na to co píšeš výkonově zcela dostatečný...

jediný, co tam může bejt problém, je spotřeba oleje. U těhlech motorů to byl i litr na 5t km..

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  25. 02. 2016 23:28

Jo tak to vidim stejne, s tim olejem je to fuk :) Diky :)

Odpovědět  |   | 
OMG  |  27. 02. 2016 19:01

A6/A7 3,0BiTDI s 8kvaltem ZF.
Jede, nežere, nechrochtá a s převodovkou si skvěle rozumí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 68 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A