Pod plachtou se mezi dosavadními koncepty lehce odhaluje předzvěst nového modelu. Zatímco však zmíněný e-tron GT bude velikostně zařazen vedle dosavadního A7 Sportback... Zdroj: Audi

Pod plachtou se mezi dosavadními koncepty lehce odhaluje předzvěst nového modelu. Zatímco však zmíněný e-tron GT bude velikostně zařazen vedle dosavadního A7 Sportback... | Zdroj: Audi

...novinka má být ještě menší. S velkou pravděpodobností se tedy dočkáme čistě elektrického ekvivalentu A5 Sportback. Očekává se totiž praktičtější čtyřdveřová karoserie. Zdroj: Audi

...novinka má být ještě menší. S velkou pravděpodobností se tedy dočkáme čistě elektrického ekvivalentu A5 Sportback. Očekává se totiž praktičtější čtyřdveřová karoserie. | Zdroj: Audi

Model pak bude postaven na nové platformě PPE (Premium Platform Electric), kterou Audi vyvíjí společně s Porsche. Podobně jako u Taycanu a e-tronu GT s platformou 1J... Zdroj: Audi

Model pak bude postaven na nové platformě PPE (Premium Platform Electric), kterou Audi vyvíjí společně s Porsche. Podobně jako u Taycanu a e-tronu GT s platformou 1J... | Zdroj: Audi

...i tady už bude zajištěna 800V elektrická architektura pro možnost dobíjení výkonem až 350 kW. Platforma bude vysoce modulární pro vozy různých kategorií od limuzín po SUV či právě čtyřdveřová kupé. Zdroj: Audi

...i tady už bude zajištěna 800V elektrická architektura pro možnost dobíjení výkonem až 350 kW. Platforma bude vysoce modulární pro vozy různých kategorií od limuzín po SUV či právě čtyřdveřová kupé. | Zdroj: Audi

Platforma počítá se standardně umístěným elektromotorem vzadu, kdy bude možné konfiguraci pohonu rozšířit o další jednotku na přední nápravě. Na této platformě má ostatně přijet i nová generace Porsche Macan v elektrické variantě. Více v článku... Zdroj: Audi

Platforma počítá se standardně umístěným elektromotorem vzadu, kdy bude možné konfiguraci pohonu rozšířit o další jednotku na přední nápravě. Na této platformě má ostatně přijet i nová generace Porsche Macan v elektrické variantě. Více v článku... | Zdroj: Audi

...novinka má být ještě menší. S velkou pravděpodobností se tedy dočkáme čistě elektrického ekvivalentu A5 Sportback. Očekává se totiž praktičtější čtyřdveřová karoserie. Zdroj: Audi
Model pak bude postaven na nové platformě PPE (Premium Platform Electric), kterou Audi vyvíjí společně s Porsche. Podobně jako u Taycanu a e-tronu GT s platformou 1J... Zdroj: Audi
...i tady už bude zajištěna 800V elektrická architektura pro možnost dobíjení výkonem až 350 kW. Platforma bude vysoce modulární pro vozy různých kategorií od limuzín po SUV či právě čtyřdveřová kupé. Zdroj: Audi
Platforma počítá se standardně umístěným elektromotorem vzadu, kdy bude možné konfiguraci pohonu rozšířit o další jednotku na přední nápravě. Na této platformě má ostatně přijet i nová generace Porsche Macan v elektrické variantě. Více v článku... Zdroj: Audi
5
Fotogalerie

Audi láká na další elektromobil rodiny e-tron. Mělo by jít o kupé velikosti A5 Sportback

Audi si jede na vlně elektromobilů. Po řadě konceptů teď láká na další kousek, který rozšíří portfolio elektrické rodiny e-tron.

Elektrifikace nabídky je u Audi na pořádku dne a snad každých pár měsíců nám německá automobilka představuje další koncepty nadcházejících elektrických modelů. Po řadě SUV e-tron, jeho stylovější verzi e-tron Sportback, menším Q4 e-tron a čtyřdveřovém „kupé“ e-tron GT (sourozenci Porsche Taycan) nyní Audi láká na další koncept.

Pod plachtou se mezi dosavadními koncepty lehce odhaluje předzvěst nového modelu. Zatímco však zmíněný e-tron GT bude velikostně zařazen vedle dosavadního A7 Sportback, novinka má být ještě menší. S velkou pravděpodobností se tedy dočkáme čistě elektrického ekvivalentu A5 Sportback. Očekává se totiž praktičtější čtyřdveřová karoserie.

Model pak bude postaven na nové platformě PPE (Premium Platform Electric), kterou Audi vyvíjí společně s Porsche. Podobně jako u Taycanu a e-tronu GT s platformou 1J, i tady už bude zajištěna 800V elektrická architektura pro možnost dobíjení výkonem až 350 kW. Platforma bude vysoce modulární pro vozy různých kategorií od limuzín po SUV či právě čtyřdveřová kupé.

Platforma počítá se standardně umístěným elektromotorem vzadu, kdy bude možné konfiguraci pohonu rozšířit o další jednotku na přední nápravě. Samozřejmá je i kompatibilita se systémem řízení kol zadní nápravy či zástavbou různě velkých bateriových modulů. Na této platformě má ostatně přijet i nová generace Porsche Macan v elektrické variantě.

S produkcí vozů na platformě PPE počítá Audi od roku 2020. V tu dobu už se mají na trhu objevit i produkční varianty e-tronu GT a Q4 e-tron. Stylovější verze SUV e-tron, které už Audi prodává, se má přitom dočkat premiéry už zanedlouho. Na testování nové karosářské verze značka lákala již dříve.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud