Audi kvůli Dieselgate utahuje opasky, možná to odnese i R8!

9 komentářů

lazywriter
21. října • 9:46

"Audi bude vždy identifikovatelná jako automobil se čtyřmi kruhy"lol. Jinymi slovy: tohle bude jediny rozdil ..

pcwifi
20. října • 6:25

pul roku bych seskrtal premie vedeni a hned bude koncern tezce v plusu, to by se videlo B-] a pokud se to osvedci, jedem dal. ale pravda, jine automobilky ziji i bez nesmyslu / prestiznich projektu jako treba Veyron, prudelecny az to boli... takhle to nema fungovat, vsechno ma generovat zisk a co ne, zrusit.

Kuk Vykuk
19. října • 22:05

VW koncern je rozežranej jako prase, krize nekrize.

stealth01
19. října • 22:45

A existuje nějaká značka, která neni rozežraná jako prase? V Mazdě je skupina vyzranejch tlustejch prasat, kterým jde jen a jen o prachy. Nahrabat si co nejvíce. Všude je to stejne. Proč se ale zato pořad kritizuje jen VW? Protože to je moderní a módní do nich kopat.

Pate
20. října • 13:05

A tobě osobně o prachy v zaměstnání nejde? Jestli ne, sdělím ti můj účet a můžeš chodit do práce za polovic.
Kdybys byl v tom managementu VW, nebo Mazdy, řekl bys, že máš příliš moc peněz a že je nechceš ?I v nadacích dělají lidi za prachy. A všude mají lidi pořád "málo". Nepoznal jsem dosud nikoho, kdo by odmítnul navýšení peněz. Snad leda Zeman, prý posílá prezidentský plat na charitu a sám si ponechává normální důchod. No je prostě divný :-).

Kuk Vykuk
20. října • 3:11

Třeba protože dělaj od začátku vysoce "výdělečný" Bugatti, nebo Phaetony, krize nekrize.
Chudinky malinky, prej kopat... Když se sami poserou Dízlgejt podvodem vod shora dolů tak co čekáš, že je za to bude někdo chválit? LOL :-D:-D:-D

ello
19. října • 20:13

V prvom rade setri cele VW .A to uz niekolko rokov. Napriec vsetkymi znackami ktore vlastnia vratane Bentley ci Lambo . Keby sa dalo tak aj do Ducati napchaju TSI...

Provo
19. října • 21:34

No šetří, spíš o tom šetření celé roky mluví, ale skutečnost je zcela opačná:
Veyron
Aventador
918
911R, 911GT3 RS
BentaygaTo jsou samé opulentní káry, kde se na náklady moc nekouká.

sokar
19. října • 16:00

Snížit provozní náklady na 10% ?? Spíš o 10% .Aero tunel je už teď přežitek, pc zvládne rychleji lépe, levněji - zbytečná investice.
R8 nezruší - Jde o prestiž.
Le Mans - klidně ať skončí, mají i další aktivityChudáci se budou muset vzdát platformy. Stejně s VW sdílí kde co, takže klidně.
B-]

Doporučujeme

Články odjinud