Audi kombinuje cestování a hraní ve virtuální realitě. Využívá k tomu pohyby auta

Cestování v autě spojené s hraním ve virtuální realitě. Na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas ukázalo Audi zajímavou představu zabíjení času na dlouhých cestách.

Jako řidič budete projíždět nudnou krajinou či městem, ale pasažéři na zadních sedačkách si budou užívat akcí naplněnou jízdu ve virtuální realitě. Technologie Audi Holoride totiž spojuje dnes už známé hraní ve virtuální realitě, které je přímo propojeno a synchronizováno s pohyby vozu, v němž sedíte.

V praxi to znamená, že pohyby vozu jsou součástí dění ve hře, kterou zrovna cestující vidí skrze klasický VR headset. V tomto případě Audi prezentovalo technologii zatím na uzavřeném okruhu, kde pasažéři vyzkoušeli na zadním sedadle vesmírnou hru Marvel’s Avengers: Rocket’s Rescue Run. V níž hráč sedí ve vesmírné lodi z filmu Strážci Galaxie.

Audi e-tron má českou cenu! Je o 146.000 Kč dražší než větší Q8

Audi e-tron má českou cenu! Je o 146.000 Kč dražší než větší Q8

„Pokud auto zatočí do těsné zatáčky, stejný pohyb provede i loď ve virtuální realitě. Pokud auto akceleruje, loď ve hře udělá v reálném čase to samé,“ sděluje automobilka v tiskové zprávě. Audi zmiňuje, že pouze ukazuje možnosti technologie a jeho systém stojí na otevřené platformě, kterou budou moci v budoucnu využívat další herní vývojáři či jiné automobilky.

Novinka musela být samozřejmě předvedena na palubě nejnovějšího elektromobilu e-Tron, jenž sám o sobě hraje na strunu budoucnosti dopravy. Audi mimochodem dodává, že herní systém propojený s pohyby auta můžeme čekat dostupný veřejnosti už do tří let. Zřejmě tedy čekejte stále se zvyšující počet herních titulů, kterými si budete při jízdě moci zkrátit čas.

Ford chce propojení mezi vozidly, infrastrukturou a chodci již v roce 2022

Ford chce propojení mezi vozidly, infrastrukturou a chodci již v roce 2022

Kreativitě se přitom meze nekladou a díky plánovému propojení vozidel s infrastrukturou prý budou možnosti virtuálního hraní na zadních sedačkách podle Audi o to různorodější. Výrobce například mluví o kvízu, který byste museli při stání na červené vyřešit v časovém úseku do bliknutí zelené. 

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky