Audi je ve Frankfurtu také hybridní, "obětí" je Q7

Není žádné překvapení, že i Audi půjde s dobou a nabídne hybridní auto. Půjde o nedávno představené Audi Q7. Audi vyvine hybridní pohon společne s mateřským Volkswagenem a také společně s firmou Porsche, které poté budou tyto hybridní systémy používat ve svých vozech.

Audi Q7 s hybridním motorem se objeví na trhu v roce 2008 a půjde o kombinaci motorů 4,2 FSI 257 kW (350 k) s kroutícím momentem 440 Nm a elektromotoru s výkonem 30 kW a kroutícím momentem 200 Nm. Elektromotor bude umístěn stejně jako u Volkswagenu, tedy mezi motorem a převodovkou. Představený hybridní systém dokáže snížit spotřebu až o 13% v městském cyklu, což je spolu s výrazně nižšími emisemi hlavní přínos tohoto pohonu. Elektromotor bude klasicky pomáhat většímu benzínovému při prudké akceleraci a při rozjezdu. Díky této kombinaci se zlepší sprint na stovku o 0,6 s na výsledných 6,8 s, což je na 2410 kg těžké auto velmi slušné.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků