Audi je u studentů opět nejoblíbenějším zaměstnavatelem

Podle výsledků nového průzkumu německého institutu Universum obhájila značka Audi své loňské prventví a opět byla studenty vysokých škol s technickým zaměřením (tedy těmi, kteří s firmou jakožto zaměstnavatelem nemají prakticky žádnou reálnou zkušenost, zato mají spoustu vlastních očekávání) zvolena jako nejzajímavější zaměstnavatel. Studenti ekonomie ji pak zařadili na čtvrté místo. Tohoto průzkumu se zúčastnilo celkem 19 000 studentů z německých vysokých škol a týkal se jejich budoucí kariéry.

Důvody pro tento výsledek jsou evidentní. Budoucí inženýři na nich oceňují zvláště výši příjmů, možnosti kariérního postupu a sociální jistoty. Společnost Audi talenty navíc hledá již na středních školách, a to formou různých projektů a soutěží, na školách vysokých pak studentům nabízí spolupráci při jejich práci na diplomových či dizertačních projektech. Jen letos u Audi hodlají vytvořit tři stovky nových pracovních míst ve svých vývojových odděleních.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků