Audi e-tron je elektrické SUV z dílny německé automobilky. Slibuje dojezd až 411 km na jedno nabití. Elektromobil Audi e-tron je postavený na platformě MLB stejně jako například Audi A8 nebo VW Touareg.
Audi e-tron S-line • Audi e-tron Sportback
Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.
Rychlejší dobíjení střídavým proudem, nová kola a lepší volant jsou hlavními tahouny modelvé péče o Audi e-tron.
Za volant nového Audi e-tron Sportback se posadíme nejspíš až v létě. Automobilka nám prozatím posílá velkou nálož fotografií.
Sportovně střižený vzhled vyjde zákazníky na čtyřicet tisíc korun. Slabší motor se i tak vejde do dvou milionů.
Stačilo pár nenápadných změn a hned máte 25 kilometrů dojezdu navíc.
Mohou být rozhodovacím faktorem v nákupu auta pouhé světlomety? Pokud jde o Audi, tak rozhodně ano.
Vše, co jste chtěli vědět o cestování s elektromobilem a báli jste se zeptat, plus jedna neuvěřitelná příhoda, kterou dokáže napsat jenom sám život.
Audi zveřejnilo informace o svém pojetí městské dopravy. Oficiální obrázky vypadají slibně, ale...
Značka Audi přichází s novým zeleným konceptem spadajícím do řady Audi e-tron. Tentokrát je to ale „jen“ hybrid.
Máte pocit, že silnice během několika let neodvratně zaplaví elektromobily? Nenechte se mýlit, nestane se to. Řekneme vám proč.
Audi oznámilo, že sériové provedení R8 e-tron dostane na trh již koncem roku 2012. Další elektrický sporťák je tak na cestě.
Pařížský autosalon právě ukazuje světu budoucnost automobilismu. Jaká bude? Náhledněte do ní s námi. (Doplněno 1.10. 17:00)
Spekulace se nemýlily. Audi v Paříži opravdu představilo dieselelektrický roadster na bázi konceptu eTron. (video)
Audi detailně představilo elektromobil s označením e-Tron vycházející z modelu R8. S 313 koňmi výkonu nepůjde o žádnou dětskou hračku.
Podobná témata: Quattro, Konfigurátor, Život redakce, Výbava, Rakousko, Luxusní auta, Dovolená, Zajímavosti, Praha, Ionity, Audi R8, Auto, Testy, WLTP, Elektromobily, Modernizace, Audi A3, České ceny, Autosalony, SUV
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.