Audi e-Tron Spyder: fešák s hybridním TDI

Vana666  |  01. 10. 2010 08:00

Když vydělím 1000 km / 50 ltr tak mi vychází spotřeba 5 ltr/100km. Kam se ztratilo těch působivých 2,2 ltr ??

Odpovědět  |   | 
abc  |  01. 10. 2010 08:45

Klukům jenom nejdou počty.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  01. 10. 2010 09:29

ja to chapu tak, ze pokud jede ciste na naftu ujede 1000 kmh, pokud v kombinaci s tim hybridem tak za 2,2 litru...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2010 09:33

já to chápu tak že z nás dělají blbce

Odpovědět  |   | 
Rode  |  01. 10. 2010 09:44

tak to je zakladni fakt, o kterem ani nemluvim

Odpovědět  |   | 
Marek  |  01. 10. 2010 11:20

A jde k tomu pripojit iphone? Ne, je to blbost tech 2,2 l/100km s V6 motorem. S 2,2 tdieslem se nedostanu pod 6l/100km a to se můžu snažit seč to jde průměr při šetrné jízdě tak 7,5, nechápu odkud ty automobilky tyhle čísla berou. Ta V6 bude tech 2,2l žrat i na neutrál :). Hybrid nehybrid.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  01. 10. 2010 11:48

pokud nejste schopen s 2,2 dizlem jet pod 6 litru, pak to je do znacne miry vase neschopnost, protoze kdyz se divate na vysledky ekonomy run, tak s takoymi motory tam jezdi tak za 3,5-4 litry max ;)

jinak problem je EU norma mereni spotreby. kdyz si clovek vezme US normu, tak ta miva tak o 15% vyssi hodnoty a je daleko blize realite.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 10. 2010 12:22

Economy run je od normálního provozu asi dost vzdálená, jinak by tam takové rozdíly nebyly

Jinak souhlas, problém je podle mě norma měření spotřeby, která nejspíše nebere v úvahu že hybridu během testu vydatně vypomáhá i elektromotor. Takže na krátkém úseku a v malých rychlostech asi ty 2 ltr/100 km skutečně naměří, ovšem stydí se říct že přitom ubylo i dost elektrické energie z akumulátorů

Odpovědět  |   | 
Rode  |  01. 10. 2010 13:09

jen pro porovnani:
- stejne misto jezdeni, stejny jizdni styl, tempo apod.

uvadim model a dlouhodobe kombinace, pro porovnani

Prius I - 6,3 l
RX450h - 8,4 l
BMW 530d AT - 8,1 l
X5 35d AT - 13,4 l
OII 1,8TSI - 8,4 l
Megane 1,4TCE - 7,8 l
LIII 2,0dCI - 6,7 l

tudiz ony ty hybridy funguji jak kdy apod. navic ten hybrid tu energii ziska z odpadu, co bys jinak "vyhodil do poplenice"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti