Tiché, luxusní a elegantní SUV  Audi e-tron Sportback  se již naplno ukázalo světu. Při jeho prvních kilometrech na veřejných silnicích ho máme doprovázet, bohužel to ale vzhledem k aktuální situaci ohledně koronaviru COVID-19 moc nevypadá.  Audi

Tiché, luxusní a elegantní SUV Audi e-tron Sportback se již naplno ukázalo světu. Při jeho prvních kilometrech na veřejných silnicích ho máme doprovázet, bohužel to ale vzhledem k aktuální situaci ohledně koronaviru COVID-19 moc nevypadá.  | Audi

Audi nám tak alespoň odhaluje co se dá a přikládá velkou nálož fotografií, kterou si můžete prohlédnout nahoře v galerii. České ceny jsme uveřejnili v polovině minulého měsíce. Audi

Audi nám tak alespoň odhaluje co se dá a přikládá velkou nálož fotografií, kterou si můžete prohlédnout nahoře v galerii. České ceny jsme uveřejnili v polovině minulého měsíce. | Audi

Audi e-tron SB začíná na částce  1.936.900 Kč , a to v základní výbavě a specifikaci 50 quattro, která zajišťuje dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 230 kW (313 koní) a točivém momentu 540 N.m. Baterie s nižší kapacitou 71 kWh má vystačit na ujetí 347 km. Audi

Audi e-tron SB začíná na částce 1.936.900 Kč, a to v základní výbavě a specifikaci 50 quattro, která zajišťuje dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 230 kW (313 koní) a točivém momentu 540 N.m. Baterie s nižší kapacitou 71 kWh má vystačit na ujetí 347 km. | Audi

Výkonnější specifikace 55 quattro o výkonu až 265 kW (360 koní) a točivém momentu 664 N.m při režimu Boost, vyjde na  2.187.900 Kč . Lithium-iontová baterie má zde kapacitu 95 kWh a podle Audi postačí k ujetí 446 km. Níže naleznete kompletní technické údaje. Audi

Výkonnější specifikace 55 quattro o výkonu až 265 kW (360 koní) a točivém momentu 664 N.m při režimu Boost, vyjde na 2.187.900 Kč. Lithium-iontová baterie má zde kapacitu 95 kWh a podle Audi postačí k ujetí 446 km. Níže naleznete kompletní technické údaje. | Audi

Audi také ubezpečuje zákazníky, kteří mají obavy o prostor na hlavu pro zadní cestující. Svažující se střecha prý ubere pouhé dva centimetry. Audi také informuje, že v městském režimu vůz kompletně potlačuje veškeré okolní zvuky a nechává posádku v absolutním klidu. Může se tak ponořit do příplatkového 3D audiosystému od společnosti Bang & Olufsen. Audi

Audi také ubezpečuje zákazníky, kteří mají obavy o prostor na hlavu pro zadní cestující. Svažující se střecha prý ubere pouhé dva centimetry. Audi také informuje, že v městském režimu vůz kompletně potlačuje veškeré okolní zvuky a nechává posádku v absolutním klidu. Může se tak ponořit do příplatkového 3D audiosystému od společnosti Bang & Olufsen. | Audi

Standardem u všech verzí je pak digitální přístrojový štít a na přání je k dispozici i head-up displej. Infotainment MMI Plus s digitálním rozhlasovým přijímačem je taktéž součástí standardní výbavy.  Audi

Standardem u všech verzí je pak digitální přístrojový štít a na přání je k dispozici i head-up displej. Infotainment MMI Plus s digitálním rozhlasovým přijímačem je taktéž součástí standardní výbavy.  | Audi

Bez příplatku čekejte také parkovací asistent vpředu i vzadu, základní balíček bezpečnostních funkcí (detekce překážek před vozem, autonomní krizové brzdění, napnutí pásů, upozornění na vyjetí z pruhu). Audi

Bez příplatku čekejte také parkovací asistent vpředu i vzadu, základní balíček bezpečnostních funkcí (detekce překážek před vozem, autonomní krizové brzdění, napnutí pásů, upozornění na vyjetí z pruhu). | Audi

Dále pak tempomat, elektricky ovládané víko kufru, dvouzónovou automatickou klimatizaci, ambientní osvětlení interiéru, textilní čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, 10,1palcový infotainment s navigací, adaptivní vzduchový podvozek, palubní 11 kW AC nabíječku, 19palcová litá kola nebo LED světlomety. Audi

Dále pak tempomat, elektricky ovládané víko kufru, dvouzónovou automatickou klimatizaci, ambientní osvětlení interiéru, textilní čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, 10,1palcový infotainment s navigací, adaptivní vzduchový podvozek, palubní 11 kW AC nabíječku, 19palcová litá kola nebo LED světlomety. | Audi

První zákazníci se svých vozů dočkají již v létě tohoto roku. Audi

První zákazníci se svých vozů dočkají již v létě tohoto roku. | Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

Audi nám tak alespoň odhaluje co se dá a přikládá velkou nálož fotografií, kterou si můžete prohlédnout nahoře v galerii. České ceny jsme uveřejnili v polovině minulého měsíce. Audi
Audi e-tron SB začíná na částce  1.936.900 Kč , a to v základní výbavě a specifikaci 50 quattro, která zajišťuje dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 230 kW (313 koní) a točivém momentu 540 N.m. Baterie s nižší kapacitou 71 kWh má vystačit na ujetí 347 km. Audi
Výkonnější specifikace 55 quattro o výkonu až 265 kW (360 koní) a točivém momentu 664 N.m při režimu Boost, vyjde na  2.187.900 Kč . Lithium-iontová baterie má zde kapacitu 95 kWh a podle Audi postačí k ujetí 446 km. Níže naleznete kompletní technické údaje. Audi
Audi také ubezpečuje zákazníky, kteří mají obavy o prostor na hlavu pro zadní cestující. Svažující se střecha prý ubere pouhé dva centimetry. Audi také informuje, že v městském režimu vůz kompletně potlačuje veškeré okolní zvuky a nechává posádku v absolutním klidu. Může se tak ponořit do příplatkového 3D audiosystému od společnosti Bang & Olufsen. Audi
120
Fotogalerie

Nové Audi e-tron Sportback na krásných fotkách. Ještě vydržte, dorazí nejdříve v létě

Za volant nového Audi e-tron Sportback se posadíme nejspíš až v létě. Automobilka nám prozatím posílá velkou nálož fotografií.

Tiché, luxusní a elegantní SUV Audi e-tron Sportback se již naplno ukázalo světu. Při jeho prvních kilometrech na veřejných silnicích ho máme osobně doprovázet, bohužel to ale vzhledem k aktuální situaci ohledně koronaviru COVID-19 moc nevypadá. 

Audi nám tak alespoň odhaluje, co se dá a přikládá velkou nálož fotografií, kterou si můžete prohlédnout v galerii. České ceny jsme uveřejnili v polovině minulého měsíce. Audi e-tron SB začíná na částce 1.936.900 Kč, a to v základní výbavě a specifikaci 50 quattro, která zajišťuje dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 230 kW (313 koní) a točivém momentu 540 N.m. Baterie s nižší kapacitou 71 kWh má vystačit na ujetí 347 km.

Výkonnější specifikace 55 quattro o výkonu až 265 kW (360 koní) a točivém momentu 664 N.m při režimu Boost, vyjde na 2.187.900 Kč. Lithium-iontová baterie má kapacitu 95 kWh a podle Audi postačí k ujetí 446 km. Níže naleznete kompletní technické údaje.

Audi e-tron Sportback – technické údaje a české ceny
Verze 50 quattro 55 quattro
Pohon 2x elektromotor 2x elektromotor
Výkon [kW/min] 230 265 (300)
Točivý moment [Nm/min] 540 561 (664)
Kapacita baterie [kWh] 71 95
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,8 5,7
Max. rychlost [km/h] 190 200
Max. dojezd WLTP [km] 347 446
Pohotovostní hmotnost [kg] 2445 2555
Délka [mm] 4901
Šířka [mm] 1935
Výška [mm] 1616
Rozvor [mm] 2928
Zavazadlový prostor [l] 615
Cena e-tron SB [Kč] 1.936.900 2.187.900
Cena e-tron SB Advanced [Kč] 1.979.900 2.230.900
Cena e-tron SB S-line [Kč] 2.021.900 2.272.900
*údaje v závorce platí pro režim Boost

Audi také ubezpečuje zákazníky, kteří mají obavy o prostor vzadu nd hlavou. Svažující se střecha prý ubere pouhé dva centimetry. Audi také informuje, že v městském režimu vůz kompletně potlačuje veškeré okolní zvuky a nechává posádku v absolutním klidu. Může se tak ponořit do příplatkového 3D audiosystému od společnosti Bang & Olufsen.

Standardem u všech verzí je pak digitální přístrojový štít a na přání je k dispozici i head-up displej. Infotainment MMI Plus s digitálním rozhlasovým přijímačem je taktéž součástí standardní výbavy. Bez příplatku čekejte třeba i parkovací asistent vpředu a vzadu či základní balíček bezpečnostních funkcí (detekce překážek před vozem, autonomní krizové brzdění, napnutí pásů, upozornění na vyjetí z pruhu).

Základní výbava dále zahrnuje třeba tempomat, elektricky ovládané víko zavazdelníku, dvouzónovou automatickou klimatizaci, ambientní osvětlení interiéru, textilní čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, 10,1palcový infotainment s navigací, adaptivní vzduchový podvozek, palubní 11 kW AC nabíječku, 19palcová litá kola nebo LED světlomety. První zákazníci se svých vozů dočkají v létě tohoto roku.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud