Nové Audi e-tron Sportback na krásných fotkách. Ještě vydržte, dorazí nejdříve v létě

Za volant nového Audi e-tron Sportback se posadíme nejspíš až v létě. Automobilka nám prozatím posílá velkou nálož fotografií.

Tiché, luxusní a elegantní SUV Audi e-tron Sportback se již naplno ukázalo světu. Při jeho prvních kilometrech na veřejných silnicích ho máme osobně doprovázet, bohužel to ale vzhledem k aktuální situaci ohledně koronaviru COVID-19 moc nevypadá. 

Audi e-tron Sportback má české ceny. Kolik si připlatíte za méně praktickou karoserii?

Audi e-tron Sportback má české ceny. Kolik si připlatíte za méně praktickou karoserii?

Audi nám tak alespoň odhaluje, co se dá a přikládá velkou nálož fotografií, kterou si můžete prohlédnout v galerii. České ceny jsme uveřejnili v polovině minulého měsíce. Audi e-tron SB začíná na částce 1.936.900 Kč, a to v základní výbavě a specifikaci 50 quattro, která zajišťuje dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 230 kW (313 koní) a točivém momentu 540 N.m. Baterie s nižší kapacitou 71 kWh má vystačit na ujetí 347 km.

Audi e-tron nyní i ve výbavě S line. Po technické modernizaci se zvýšil i dojezd

Audi e-tron nyní i ve výbavě S line. Po technické modernizaci se zvýšil i dojezd

Výkonnější specifikace 55 quattro o výkonu až 265 kW (360 koní) a točivém momentu 664 N.m při režimu Boost, vyjde na 2.187.900 Kč. Lithium-iontová baterie má kapacitu 95 kWh a podle Audi postačí k ujetí 446 km. Níže naleznete kompletní technické údaje.

Audi e-tron Sportback – technické údaje a české ceny
Verze 50 quattro 55 quattro
Pohon 2x elektromotor 2x elektromotor
Výkon [kW/min] 230 265 (300)
Točivý moment [Nm/min] 540 561 (664)
Kapacita baterie [kWh] 71 95
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,8 5,7
Max. rychlost [km/h] 190 200
Max. dojezd WLTP [km] 347 446
Pohotovostní hmotnost [kg] 2445 2555
Délka [mm] 4901
Šířka [mm] 1935
Výška [mm] 1616
Rozvor [mm] 2928
Zavazadlový prostor [l] 615
Cena e-tron SB [Kč] 1.936.900 2.187.900
Cena e-tron SB Advanced [Kč] 1.979.900 2.230.900
Cena e-tron SB S-line [Kč] 2.021.900 2.272.900
*údaje v závorce platí pro režim Boost

Audi také ubezpečuje zákazníky, kteří mají obavy o prostor vzadu nd hlavou. Svažující se střecha prý ubere pouhé dva centimetry. Audi také informuje, že v městském režimu vůz kompletně potlačuje veškeré okolní zvuky a nechává posádku v absolutním klidu. Může se tak ponořit do příplatkového 3D audiosystému od společnosti Bang & Olufsen.

1800 kg za elektromobilem. Dobrý nápad? Americký pokus přinesl zajímavá čísla

1800 kg za elektromobilem. Dobrý nápad? Americký pokus přinesl zajímavá čísla

Standardem u všech verzí je pak digitální přístrojový štít a na přání je k dispozici i head-up displej. Infotainment MMI Plus s digitálním rozhlasovým přijímačem je taktéž součástí standardní výbavy. Bez příplatku čekejte třeba i parkovací asistent vpředu a vzadu či základní balíček bezpečnostních funkcí (detekce překážek před vozem, autonomní krizové brzdění, napnutí pásů, upozornění na vyjetí z pruhu).

Základní výbava dále zahrnuje třeba tempomat, elektricky ovládané víko zavazdelníku, dvouzónovou automatickou klimatizaci, ambientní osvětlení interiéru, textilní čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, 10,1palcový infotainment s navigací, adaptivní vzduchový podvozek, palubní 11 kW AC nabíječku, 19palcová litá kola nebo LED světlomety. První zákazníci se svých vozů dočkají v létě tohoto roku.

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků