Audi e-tron Sportback v akci: Stylovější verze elektromobilu najíždí testovací kilometry

otto II.  |  19. 03. 2019 13:24

Naprosto vyčerpávající koncernové zpravodajství. Tento web plní své poslání na jedničku, perfektní!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 03. 2019 13:30

Navic kousek nize promuji clanek o tomtez na auto/cz

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 14:12

Už se těším, až nastane doba (a bude to velmi brzy) a budu moci zavolat do autosalonu a vybrat si elektromobil za rozumnou cenu. Dnes Tesla (ani nevím, kde se prodává) a je stále předražená, dále Nissan, Hyundai, Kia - malý a drahý. Golf - mizerný dojezd. O BMW se raději ani nezmiňuji.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 12:17

ta doba už tady, pokud tedy 2,5M za SUV od Audi považujete za rozumnou cenu, je.
Vidím tam jiný problém. Vzhledem k počtu dobíjecích stanic a plánu ČEZ distribuce na jejich budování s FUP pricipem dělení nabíjecího výkonu mezi auta u nich je obrovské riziko, že zastaví se u dálniční dobíjecí stanice potkají najednou dva e-trony, tři leafy a jeden e-golf. Pak ovšem zapomeňte na 150kW, protože se výkon přidělí tomu, kdo bude mít v bateriích méně procent. A místo půl hodiny budete dobíjet hodinu a půl, v lepším případě.A pak je vám teorie dojezdu 400km sakra k ničemu. Váš cestovní průměr spadne na úroveň autobusu na okresní silnici.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 03. 2019 21:14

Neplní.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 14:07

Nejvíce se mi na elektromobilech líbí, že si jako konstruktér mohu říci "dám tak 700 koní" nebo "dám tam 250 koní" a není nic jednoduššího, než zvětšit motor + další (brzdy, chlazení, převodovka atd.), baterie a neřešit EMISE, katalyzátor, filtr pevných částic, močovinu atd.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  19. 03. 2019 17:15

Kazdy elektromobil ma vyfuk v elektrarnach.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  19. 03. 2019 18:33

To fosil taky. Ale ještě jeden vozí s sebou

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 18:41

Jóóóó? Třeba v jaderných, solárních, vodních, větrných.
Bude potřeba postavit minimálně 3 další Temelíny. Ono totiž nebude dlouho trvat a lidi budou přecházet na tepelná čerpadla vzduch voda a budou kromě elektroaut spotřebovávat další elekřinu. Já mám doma takové, které mi při mínus 20°C natopí radiátor na 80°C. ANO, ze zmrzlého vzduchu až 80 °C a žádný dohřev!!! Takže nemusíte mít podlahové vytápění a teplo berete ze vzduchu. Daikin Althema HT. Jsou to vlastně dvě tepelná čerpadla za sebou.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 03. 2019 22:57

A jéjej, tady se nám někdo chtěl pochlubit, jak dobře koupil, tak k diskuzi o elektroautě přilepil svoje chvástání o tepelném čerpadle... Ještě bys tady mohl dát odkaz na datasheet, to bude také k věci...

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 06:38

Hloupý je ten, kdo se nechce učit novým věcem.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 03. 2019 23:22

A ja mam myho Dakona, samotiz. Kdyz se vse posere, nepujde elektrika, zatopim si cimkoliv ;) dneska jsme byli na sberu sisek, jsou jich vsude mraky a kotel s nima topi naprosto luxusne :)

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 03. 2019 23:25

...jen dodam, ze okruh vytopim taky za chvili na 80 a nepotrebuji k tomu ani prd elektriky ;)

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 06:17

a smrdíš s tím na celou vesnici. Samozřejmostí je pro tebe jako jsi ty i spalování domovního odpadu. Proboha, kdy už dostanete rozum, přestanete topit pevnými palivy a hlavně přestaňte chodit v montérkách i doma. Chápu, že když někdo potřebuje na pole, nepojede v obleku. Vesnické části národu zejména v odlehlejších částech ČR bude trvat ještě několik generací, než se trochu zkulturní, alespoň na úroveň Německa.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 03. 2019 07:59

Och boze, ty jsi chuj :D tomu se rika diagnoza. Ano jsem vidlak, chodim v monterkach, na nedeli si beru teplaky ;) akorat s tim palenim odpadu jsi to"bohuzel" neodhadl. Roztapim tvrdym drevem, takze tebou popsane smrazeni, ci couzeni probiha pri zatopu naprosto minimalni dobu ;)..a kompletne ho cistim co dva tydny. kdyz jsi takovej znalej a uvedomelej ekolog, tak je ti doufam zname, ze vyroba a zivotnost meho kotle, vcetne toho, co v nem spalim je...rek bych mnohem vic eko, nez vyroba cele tve hypermoderni soustavy se vsema motorama, ridicima obvodama, vymenikama, kapalinama atd. a el.energii, co to spotrebuje behem provozu a to se nezninuji o servisni narocnosti, co se na tom posere, dana soucastka se vymeni jako blok a stara se vyhodi. Muj kotel funguje nekolik let, nepotrebuje eleketriku, nic jsem na nem nemenil. Tak asi tak, vazeny pane uvedomely vzdelany ekologu;)

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 12:05

Když v tom chcete v tý vaší prdeli na východě žít. 100 baráků na vesnici, každý zatápí, všichni smrdí, venku se nedá dýchat. Každý druhý hodí po rozhoření za tmy pet lahve a ostatní domovní odpad. V neděli kosti od vepřového nebo olej z pánve vylije na suché uhlí už v kotli, aby se olej vsákl do uhlí. To je panečku podýcháníčko. ZAKÁZAT topení na tuhá paliva plošně. Na druhou stranu zvýšit dotace na topení plynem a nejvíce na tepelná čerpadla.
Nejsem ekolog a nikdy nebudu ekofanatik. Nesnáším je stejně jako tebe a tobě podobné.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 03. 2019 15:31

Dojal jsi mne:) doufam, ze ti u toho praskla cevka ;)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:36

Ktereho Nemecka? Jinak na urovni Nemecka nejsou ani mesta. A doma at si chodi kazdy v cem chce. Navic na vesnici/baraku kolikrat s prestavkama makas od nevidim do nevidim. Furt lepsi makac v monterkach nez smejd v luxusnim obleku.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 03. 2019 10:30

Zajimavy - pro celkovej dojem sem hod i porizovaci a provozni naklady a velikost dotace kolik jsme ti vsichni prispeli.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 03. 2019 17:34

Dotace 0,- Kč.

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 03. 2019 17:17

Vzhledem k tomu, ze se v technologii topeni malino pohybuju, tak je to dobre chvastani. Akorat , ze účinnost čerpadla pri natapeni na 80 stupnu se blíží elektrokotli a navíc se tim čerpadlo pretezuje a dost zkracuje zivotnost. A urcite to nenatopi jenom čerpadlem pri -10 apod. Je mi jasne, ze napíšeš, ze ti to natopi pri -20, ale proc ne

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 03. 2019 17:34

Podle tebe jsou v Daikinu idioti, diletanti a lháři??? Zamysli se na sebou a vzdělej se chytrolíne. Já no tom jedu již třetí sezónu a maximální spokojenost. Pro tvou informaci, při mínus 20°C má 14 kW TP tepelný výkon 12 kW a COP 2.32, takže jaký elekrokotel. TP nemá žádný dohřev (elektrokotel), protože ho prostě nepotřebuje. Abys zase nebyl za troubu, koukni se na Dailkin Altherma HT a nech si poslat všechny parametry. COPy si budeš muset dopočítat, ale jsou v rozmezí 2,32 - 4,25 v závislosti na venkovní teplotě.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  20. 03. 2019 16:58

Ja ze som na webe o autach a tu sa ludia bavia o kamnach. Parada
Mohla by sa tu rozbehnut aj diskusia o ockovani alebo sprckach.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:46

Ockovat, gumovat a dobijet (z rozumne udrzitelneho zdroje)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro