Audi e-tron Sportback v akci: Stylovější verze elektromobilu najíždí testovací kilometry

otto II.  |  19. 03. 2019 13:24

Naprosto vyčerpávající koncernové zpravodajství. Tento web plní své poslání na jedničku, perfektní!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 03. 2019 13:30

Navic kousek nize promuji clanek o tomtez na auto/cz

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 14:12

Už se těším, až nastane doba (a bude to velmi brzy) a budu moci zavolat do autosalonu a vybrat si elektromobil za rozumnou cenu. Dnes Tesla (ani nevím, kde se prodává) a je stále předražená, dále Nissan, Hyundai, Kia - malý a drahý. Golf - mizerný dojezd. O BMW se raději ani nezmiňuji.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 12:17

ta doba už tady, pokud tedy 2,5M za SUV od Audi považujete za rozumnou cenu, je.
Vidím tam jiný problém. Vzhledem k počtu dobíjecích stanic a plánu ČEZ distribuce na jejich budování s FUP pricipem dělení nabíjecího výkonu mezi auta u nich je obrovské riziko, že zastaví se u dálniční dobíjecí stanice potkají najednou dva e-trony, tři leafy a jeden e-golf. Pak ovšem zapomeňte na 150kW, protože se výkon přidělí tomu, kdo bude mít v bateriích méně procent. A místo půl hodiny budete dobíjet hodinu a půl, v lepším případě.A pak je vám teorie dojezdu 400km sakra k ničemu. Váš cestovní průměr spadne na úroveň autobusu na okresní silnici.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 03. 2019 21:14

Neplní.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 14:07

Nejvíce se mi na elektromobilech líbí, že si jako konstruktér mohu říci "dám tak 700 koní" nebo "dám tam 250 koní" a není nic jednoduššího, než zvětšit motor + další (brzdy, chlazení, převodovka atd.), baterie a neřešit EMISE, katalyzátor, filtr pevných částic, močovinu atd.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  19. 03. 2019 17:15

Kazdy elektromobil ma vyfuk v elektrarnach.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  19. 03. 2019 18:33

To fosil taky. Ale ještě jeden vozí s sebou

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 18:41

Jóóóó? Třeba v jaderných, solárních, vodních, větrných.
Bude potřeba postavit minimálně 3 další Temelíny. Ono totiž nebude dlouho trvat a lidi budou přecházet na tepelná čerpadla vzduch voda a budou kromě elektroaut spotřebovávat další elekřinu. Já mám doma takové, které mi při mínus 20°C natopí radiátor na 80°C. ANO, ze zmrzlého vzduchu až 80 °C a žádný dohřev!!! Takže nemusíte mít podlahové vytápění a teplo berete ze vzduchu. Daikin Althema HT. Jsou to vlastně dvě tepelná čerpadla za sebou.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 03. 2019 22:57

A jéjej, tady se nám někdo chtěl pochlubit, jak dobře koupil, tak k diskuzi o elektroautě přilepil svoje chvástání o tepelném čerpadle... Ještě bys tady mohl dát odkaz na datasheet, to bude také k věci...

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 06:38

Hloupý je ten, kdo se nechce učit novým věcem.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 03. 2019 23:22

A ja mam myho Dakona, samotiz. Kdyz se vse posere, nepujde elektrika, zatopim si cimkoliv ;) dneska jsme byli na sberu sisek, jsou jich vsude mraky a kotel s nima topi naprosto luxusne :)

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 03. 2019 23:25

...jen dodam, ze okruh vytopim taky za chvili na 80 a nepotrebuji k tomu ani prd elektriky ;)

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 06:17

a smrdíš s tím na celou vesnici. Samozřejmostí je pro tebe jako jsi ty i spalování domovního odpadu. Proboha, kdy už dostanete rozum, přestanete topit pevnými palivy a hlavně přestaňte chodit v montérkách i doma. Chápu, že když někdo potřebuje na pole, nepojede v obleku. Vesnické části národu zejména v odlehlejších částech ČR bude trvat ještě několik generací, než se trochu zkulturní, alespoň na úroveň Německa.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 03. 2019 07:59

Och boze, ty jsi chuj :D tomu se rika diagnoza. Ano jsem vidlak, chodim v monterkach, na nedeli si beru teplaky ;) akorat s tim palenim odpadu jsi to"bohuzel" neodhadl. Roztapim tvrdym drevem, takze tebou popsane smrazeni, ci couzeni probiha pri zatopu naprosto minimalni dobu ;)..a kompletne ho cistim co dva tydny. kdyz jsi takovej znalej a uvedomelej ekolog, tak je ti doufam zname, ze vyroba a zivotnost meho kotle, vcetne toho, co v nem spalim je...rek bych mnohem vic eko, nez vyroba cele tve hypermoderni soustavy se vsema motorama, ridicima obvodama, vymenikama, kapalinama atd. a el.energii, co to spotrebuje behem provozu a to se nezninuji o servisni narocnosti, co se na tom posere, dana soucastka se vymeni jako blok a stara se vyhodi. Muj kotel funguje nekolik let, nepotrebuje eleketriku, nic jsem na nem nemenil. Tak asi tak, vazeny pane uvedomely vzdelany ekologu;)

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 12:05

Když v tom chcete v tý vaší prdeli na východě žít. 100 baráků na vesnici, každý zatápí, všichni smrdí, venku se nedá dýchat. Každý druhý hodí po rozhoření za tmy pet lahve a ostatní domovní odpad. V neděli kosti od vepřového nebo olej z pánve vylije na suché uhlí už v kotli, aby se olej vsákl do uhlí. To je panečku podýcháníčko. ZAKÁZAT topení na tuhá paliva plošně. Na druhou stranu zvýšit dotace na topení plynem a nejvíce na tepelná čerpadla.
Nejsem ekolog a nikdy nebudu ekofanatik. Nesnáším je stejně jako tebe a tobě podobné.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 03. 2019 15:31

Dojal jsi mne:) doufam, ze ti u toho praskla cevka ;)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:36

Ktereho Nemecka? Jinak na urovni Nemecka nejsou ani mesta. A doma at si chodi kazdy v cem chce. Navic na vesnici/baraku kolikrat s prestavkama makas od nevidim do nevidim. Furt lepsi makac v monterkach nez smejd v luxusnim obleku.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 03. 2019 10:30

Zajimavy - pro celkovej dojem sem hod i porizovaci a provozni naklady a velikost dotace kolik jsme ti vsichni prispeli.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 03. 2019 17:34

Dotace 0,- Kč.

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 03. 2019 17:17

Vzhledem k tomu, ze se v technologii topeni malino pohybuju, tak je to dobre chvastani. Akorat , ze účinnost čerpadla pri natapeni na 80 stupnu se blíží elektrokotli a navíc se tim čerpadlo pretezuje a dost zkracuje zivotnost. A urcite to nenatopi jenom čerpadlem pri -10 apod. Je mi jasne, ze napíšeš, ze ti to natopi pri -20, ale proc ne

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 03. 2019 17:34

Podle tebe jsou v Daikinu idioti, diletanti a lháři??? Zamysli se na sebou a vzdělej se chytrolíne. Já no tom jedu již třetí sezónu a maximální spokojenost. Pro tvou informaci, při mínus 20°C má 14 kW TP tepelný výkon 12 kW a COP 2.32, takže jaký elekrokotel. TP nemá žádný dohřev (elektrokotel), protože ho prostě nepotřebuje. Abys zase nebyl za troubu, koukni se na Dailkin Altherma HT a nech si poslat všechny parametry. COPy si budeš muset dopočítat, ale jsou v rozmezí 2,32 - 4,25 v závislosti na venkovní teplotě.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  20. 03. 2019 16:58

Ja ze som na webe o autach a tu sa ludia bavia o kamnach. Parada
Mohla by sa tu rozbehnut aj diskusia o ockovani alebo sprckach.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:46

Ockovat, gumovat a dobijet (z rozumne udrzitelneho zdroje)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik | 1 příspěvek
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A