Audi e-tron Sportback v akci: Stylovější verze elektromobilu najíždí testovací kilometry

otto II.  |  19. 03. 2019 13:24

Naprosto vyčerpávající koncernové zpravodajství. Tento web plní své poslání na jedničku, perfektní!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 03. 2019 13:30

Navic kousek nize promuji clanek o tomtez na auto/cz

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 14:12

Už se těším, až nastane doba (a bude to velmi brzy) a budu moci zavolat do autosalonu a vybrat si elektromobil za rozumnou cenu. Dnes Tesla (ani nevím, kde se prodává) a je stále předražená, dále Nissan, Hyundai, Kia - malý a drahý. Golf - mizerný dojezd. O BMW se raději ani nezmiňuji.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 12:17

ta doba už tady, pokud tedy 2,5M za SUV od Audi považujete za rozumnou cenu, je.
Vidím tam jiný problém. Vzhledem k počtu dobíjecích stanic a plánu ČEZ distribuce na jejich budování s FUP pricipem dělení nabíjecího výkonu mezi auta u nich je obrovské riziko, že zastaví se u dálniční dobíjecí stanice potkají najednou dva e-trony, tři leafy a jeden e-golf. Pak ovšem zapomeňte na 150kW, protože se výkon přidělí tomu, kdo bude mít v bateriích méně procent. A místo půl hodiny budete dobíjet hodinu a půl, v lepším případě.A pak je vám teorie dojezdu 400km sakra k ničemu. Váš cestovní průměr spadne na úroveň autobusu na okresní silnici.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  19. 03. 2019 21:14

Neplní.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 14:07

Nejvíce se mi na elektromobilech líbí, že si jako konstruktér mohu říci "dám tak 700 koní" nebo "dám tam 250 koní" a není nic jednoduššího, než zvětšit motor + další (brzdy, chlazení, převodovka atd.), baterie a neřešit EMISE, katalyzátor, filtr pevných částic, močovinu atd.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  19. 03. 2019 17:15

Kazdy elektromobil ma vyfuk v elektrarnach.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  19. 03. 2019 18:33

To fosil taky. Ale ještě jeden vozí s sebou

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 03. 2019 18:41

Jóóóó? Třeba v jaderných, solárních, vodních, větrných.
Bude potřeba postavit minimálně 3 další Temelíny. Ono totiž nebude dlouho trvat a lidi budou přecházet na tepelná čerpadla vzduch voda a budou kromě elektroaut spotřebovávat další elekřinu. Já mám doma takové, které mi při mínus 20°C natopí radiátor na 80°C. ANO, ze zmrzlého vzduchu až 80 °C a žádný dohřev!!! Takže nemusíte mít podlahové vytápění a teplo berete ze vzduchu. Daikin Althema HT. Jsou to vlastně dvě tepelná čerpadla za sebou.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 03. 2019 22:57

A jéjej, tady se nám někdo chtěl pochlubit, jak dobře koupil, tak k diskuzi o elektroautě přilepil svoje chvástání o tepelném čerpadle... Ještě bys tady mohl dát odkaz na datasheet, to bude také k věci...

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 06:38

Hloupý je ten, kdo se nechce učit novým věcem.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 03. 2019 23:22

A ja mam myho Dakona, samotiz. Kdyz se vse posere, nepujde elektrika, zatopim si cimkoliv ;) dneska jsme byli na sberu sisek, jsou jich vsude mraky a kotel s nima topi naprosto luxusne :)

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 03. 2019 23:25

...jen dodam, ze okruh vytopim taky za chvili na 80 a nepotrebuji k tomu ani prd elektriky ;)

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 06:17

a smrdíš s tím na celou vesnici. Samozřejmostí je pro tebe jako jsi ty i spalování domovního odpadu. Proboha, kdy už dostanete rozum, přestanete topit pevnými palivy a hlavně přestaňte chodit v montérkách i doma. Chápu, že když někdo potřebuje na pole, nepojede v obleku. Vesnické části národu zejména v odlehlejších částech ČR bude trvat ještě několik generací, než se trochu zkulturní, alespoň na úroveň Německa.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 03. 2019 07:59

Och boze, ty jsi chuj :D tomu se rika diagnoza. Ano jsem vidlak, chodim v monterkach, na nedeli si beru teplaky ;) akorat s tim palenim odpadu jsi to"bohuzel" neodhadl. Roztapim tvrdym drevem, takze tebou popsane smrazeni, ci couzeni probiha pri zatopu naprosto minimalni dobu ;)..a kompletne ho cistim co dva tydny. kdyz jsi takovej znalej a uvedomelej ekolog, tak je ti doufam zname, ze vyroba a zivotnost meho kotle, vcetne toho, co v nem spalim je...rek bych mnohem vic eko, nez vyroba cele tve hypermoderni soustavy se vsema motorama, ridicima obvodama, vymenikama, kapalinama atd. a el.energii, co to spotrebuje behem provozu a to se nezninuji o servisni narocnosti, co se na tom posere, dana soucastka se vymeni jako blok a stara se vyhodi. Muj kotel funguje nekolik let, nepotrebuje eleketriku, nic jsem na nem nemenil. Tak asi tak, vazeny pane uvedomely vzdelany ekologu;)

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 12:05

Když v tom chcete v tý vaší prdeli na východě žít. 100 baráků na vesnici, každý zatápí, všichni smrdí, venku se nedá dýchat. Každý druhý hodí po rozhoření za tmy pet lahve a ostatní domovní odpad. V neděli kosti od vepřového nebo olej z pánve vylije na suché uhlí už v kotli, aby se olej vsákl do uhlí. To je panečku podýcháníčko. ZAKÁZAT topení na tuhá paliva plošně. Na druhou stranu zvýšit dotace na topení plynem a nejvíce na tepelná čerpadla.
Nejsem ekolog a nikdy nebudu ekofanatik. Nesnáším je stejně jako tebe a tobě podobné.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 03. 2019 15:31

Dojal jsi mne:) doufam, ze ti u toho praskla cevka ;)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:36

Ktereho Nemecka? Jinak na urovni Nemecka nejsou ani mesta. A doma at si chodi kazdy v cem chce. Navic na vesnici/baraku kolikrat s prestavkama makas od nevidim do nevidim. Furt lepsi makac v monterkach nez smejd v luxusnim obleku.

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 03. 2019 10:30

Zajimavy - pro celkovej dojem sem hod i porizovaci a provozni naklady a velikost dotace kolik jsme ti vsichni prispeli.

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 03. 2019 17:34

Dotace 0,- Kč.

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 03. 2019 17:17

Vzhledem k tomu, ze se v technologii topeni malino pohybuju, tak je to dobre chvastani. Akorat , ze účinnost čerpadla pri natapeni na 80 stupnu se blíží elektrokotli a navíc se tim čerpadlo pretezuje a dost zkracuje zivotnost. A urcite to nenatopi jenom čerpadlem pri -10 apod. Je mi jasne, ze napíšeš, ze ti to natopi pri -20, ale proc ne

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 03. 2019 17:34

Podle tebe jsou v Daikinu idioti, diletanti a lháři??? Zamysli se na sebou a vzdělej se chytrolíne. Já no tom jedu již třetí sezónu a maximální spokojenost. Pro tvou informaci, při mínus 20°C má 14 kW TP tepelný výkon 12 kW a COP 2.32, takže jaký elekrokotel. TP nemá žádný dohřev (elektrokotel), protože ho prostě nepotřebuje. Abys zase nebyl za troubu, koukni se na Dailkin Altherma HT a nech si poslat všechny parametry. COPy si budeš muset dopočítat, ale jsou v rozmezí 2,32 - 4,25 v závislosti na venkovní teplotě.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  20. 03. 2019 16:58

Ja ze som na webe o autach a tu sa ludia bavia o kamnach. Parada
Mohla by sa tu rozbehnut aj diskusia o ockovani alebo sprckach.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 03. 2019 17:46

Ockovat, gumovat a dobijet (z rozumne udrzitelneho zdroje)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A