Audi e-tron Sportback má české ceny. Kolik si připlatíte za méně praktickou karoserii?

bzzz  |  15. 03. 2020 14:04

Pokud si vetsina/vsichni vybiraji takove auto, ktere jim vyhovuje/staci, co potom znamena takova mene prakticka karoserie? Mene prakticka pro koho? Pro souseda s odlisnyma potrebama?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  15. 03. 2020 18:37

X6 je taky dražší, než X5. nesnažte se to pochopit, prostě je to tak.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  15. 03. 2020 16:58

Kolko dychacich pristrojov sa da asi kupit za cenu toho auta?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 03. 2020 17:22

Podle mě záleží i na tom, jak hluboko se chceš potápět...

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  15. 03. 2020 19:40

Mozno sa budes potapat skor ako si myslis. A vesele to nebude.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  16. 03. 2020 09:17

3.

Odpovědět  |   | 
ddd  |  15. 03. 2020 17:20

Je to Audi, je to krásné ... kvalitní a prostě fatnasticky řešené, ale dojezd je stále žalostně malý na to, aby si člověk pořizoval auto za více než dva miliony korun, to musíte být k...a pozér. Počkejme dva roky a dojezd se zvedne na 600km ... za další dva na 740km. To už pak možná stojí za úvahu. V současné době nikoliv. Vlastně žijeme v divné době, vyrábějí se auta, které poprvé v historii nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  15. 03. 2020 18:38

Nikdo je nechce.....proto jich vloni prodali skoro 20000 a letošní plán je 45000ks?

Odpovědět  |   | 
Akro  |  15. 03. 2020 20:37

To potvrzuji. Jeden e-tron ve firmě máme, je super. V únoru jsme objednali další, dodací lhůta nejméně půl roku, je před námi 20tisíc objednávek ve frontě.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  16. 03. 2020 00:45

O tom jsem nevěděl, Audi moc fandím tu značku mám moc rád, takže dobré zprávy. sna jediná automobilka, která dělá auta, která se mi opravdu líbí. Pak je to BMW a domácí ŠkodaAuto.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  15. 03. 2020 19:38

Pokud 95% jízdních výkonů je do 400km, nevidím problém. Pro těch pár delších se naplánuje cesta s dobíjením. Není to zas tak náročné. Vyzkoušel jsem na jízdu 800km tam, 800km zpátky, nebylo to nijak zásadně obtěžující.
A navíc si uvědomme jednu zásadní věc: Čím víc lidí se rozhodne pro elektrická auta, tím déle nám vydrží na trhu poctivé fosilní vozy, potažmo se slušnými motory. Díky e-tronu může Audi nabízet osmi, šesti a pětiválce, které nám dělají radost.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 03. 2020 20:44

Kdyz si nekdo koupi za 2 mice eTrona a jeho dojezd ho zjevne nijak nelimituje, je k...a pozér. Kdyz si nekdo koupi supersport/okruhac vicemene na jezdeni kolem komina resp do garaze na paradu, je co? Vychazite z premisy, ze vsichni/vetsina najezdi denne stovky km a pravidelne absolvuji tisicikilometrove trasy. Mlceti zlato.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 03. 2020 09:42

To je přeci jasné, když si koupíš supersport, tak jsi bojovník proti zlé EU, správný petrolhead a nadšenec pro auta...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 03. 2020 17:20

Dříve to bylo tak, že evropská auta se nabízela v Evropě v původním pěkném čistém designu a když je chtěli nabídnout na čínském trhu, tak je oblepili kvantem fejkových tuzingových dekoračních pikačovin. Dneska je to tak, že jsou s kvantem fejkových tuzingových dekoračních pikačovin nabízena na všech trzích. Je to ovšem hnus...

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  16. 03. 2020 13:39

Loketni operka je za priplatek?

Odpovědět  |   | 
Akro  |  16. 03. 2020 14:22

normální ne, jen dělená posuvná

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry