Audi e-tron Sportback má české ceny. Kolik si připlatíte za méně praktickou karoserii?

16 komentářů

Mariuss
16. března • 13:39

Loketni operka je za priplatek? :-D:-O

Akro
16. března • 14:22

normální ne, jen dělená posuvná

EL2020
15. března • 17:20

Dříve to bylo tak, že evropská auta se nabízela v Evropě v původním pěkném čistém designu a když je chtěli nabídnout na čínském trhu, tak je oblepili kvantem fejkových tuzingových dekoračních pikačovin. Dneska je to tak, že jsou s kvantem fejkových tuzingových dekoračních pikačovin nabízena na všech trzích. Je to ovšem hnus... :-(

ddd
15. března • 17:20

Je to Audi, je to krásné ... kvalitní a prostě fatnasticky řešené, ale dojezd je stále žalostně malý na to, aby si člověk pořizoval auto za více než dva miliony korun, to musíte být k...a pozér. Počkejme dva roky a dojezd se zvedne na 600km ... za další dva na 740km. To už pak možná stojí za úvahu. V současné době nikoliv. Vlastně žijeme v divné době, vyrábějí se auta, které poprvé v historii nikdo nechce.

bzzz
15. března • 20:44

Kdyz si nekdo koupi za 2 mice eTrona a jeho dojezd ho zjevne nijak nelimituje, je k...a pozér. Kdyz si nekdo koupi supersport/okruhac vicemene na jezdeni kolem komina resp do garaze na paradu, je co? Vychazite z premisy, ze vsichni/vetsina najezdi denne stovky km a pravidelne absolvuji tisicikilometrove trasy. Mlceti zlato.

mpolan
16. března • 9:42

To je přeci jasné, když si koupíš supersport, tak jsi bojovník proti zlé EU, správný petrolhead a nadšenec pro auta...

jogurt
15. března • 19:38

Pokud 95% jízdních výkonů je do 400km, nevidím problém. Pro těch pár delších se naplánuje cesta s dobíjením. Není to zas tak náročné. Vyzkoušel jsem na jízdu 800km tam, 800km zpátky, nebylo to nijak zásadně obtěžující.
A navíc si uvědomme jednu zásadní věc: Čím víc lidí se rozhodne pro elektrická auta, tím déle nám vydrží na trhu poctivé fosilní vozy, potažmo se slušnými motory. Díky e-tronu může Audi nabízet osmi, šesti a pětiválce, které nám dělají radost.

Nojono
15. března • 18:38

Nikdo je nechce.....proto jich vloni prodali skoro 20000 a letošní plán je 45000ks?

Ralf
16. března • 0:45

O tom jsem nevěděl, Audi moc fandím tu značku mám moc rád, takže dobré zprávy. sna jediná automobilka, která dělá auta, která se mi opravdu líbí. Pak je to BMW a domácí ŠkodaAuto.

Akro
15. března • 20:37

To potvrzuji. Jeden e-tron ve firmě máme, je super. V únoru jsme objednali další, dodací lhůta nejméně půl roku, je před námi 20tisíc objednávek ve frontě.

Stary pes
15. března • 16:58

Kolko dychacich pristrojov sa da asi kupit za cenu toho auta?

JirkaY
16. března • 9:17

3.

EL2020
15. března • 17:22

Podle mě záleží i na tom, jak hluboko se chceš potápět...

Stary pes
15. března • 19:40

Mozno sa budes potapat skor ako si myslis. A vesele to nebude.

bzzz
15. března • 14:04

Pokud si vetsina/vsichni vybiraji takove auto, ktere jim vyhovuje/staci, co potom znamena takova mene prakticka karoserie? Mene prakticka pro koho? Pro souseda s odlisnyma potrebama?

Nojono
15. března • 18:37

X6 je taky dražší, než X5. nesnažte se to pochopit, prostě je to tak.

Doporučujeme

Články odjinud