Audi e-tron si podalo lyžařskou sjezdovku. Vzdalo tak hold starému Audi 100

32 komentářů

Michal
20. února • 18:12

Nejmíň co2 vypustí auta od Flinstounů-ti jen šlapou dírou v podlaze.

Mirek
20. února • 5:37

A co ten špagát? Jen jištění?

Marek71
20. února • 8:15

Ano, je to zmíněno i v článku. Nebo ty jsi jeden z těch, co článek nečtou a hned jdou do diskuze? :-)

Mirek
20. února • 8:50

OK, máš pravdu. Je to na konci a četl jsem v rychlosti. Klobouk dolů před Audi 100.

ortodoxní škodovkář
19. února • 21:16

před 100 lety se nám ježdění na ropu zdálo jako celkem dobrý nápad a kam to dospělo.za dalších 100 let další generace budou řešit kam s těma vyježděnejma baterkama a vyhořelím jaderným palivem z jaderek, protože bude potřeba stavět nové ,aby bylo na co jezdit .podle mě je to další slepá ulička .ale jak říkám mě už se to netýká a ostatní generace ať si tady dělají co chtějí.jen doufám ,že se na tuhle blbou planetu znova nenarodím :-D

Pavel F.
21. února • 9:39

Baterky oproti ropě mají to výhodu, že už dneska se dají skoro 100% recyklovat.
Vyhořelé jaderné palivo je trochu těžší oříšek, takže doufám, že vědci včas vyvinou další využití již použitého jaderného paliva (které je dnes spotřebováno jen z pár procent).

!
19. února • 22:04

Ty brďo, to být čeština. A ten pravopis......:-D

Rosťa
19. února • 19:11

Je pěkné, že se Audi už naučilo dělat dobré PR fotky. Ještě minulý měsíc dálo ke svému PR článku fotku Subaru (čtyřkolka jako čtyřkolka).

ortodoxní škodovkář
19. února • 19:02

to je ten slavný přechod na elektromobilitu .nejenže se bude muset postavit plno jaderných elektráren a z uhelných se bude kouřit o stošest protože to nebude stačit.co2 stejně neklesne protože místo z aut to půjde komínem z různých spaloven veškerého bordelu a pneumatik a uhelek a navíc nám přibudou miliardy tun vyjetých nepoužitelných baterii .růžová to budoucnost. ale co? po nás potopa B-]B-]B-]

MUDr. Chocholoušek
20. února • 8:40

Auta se spalovákem produkují i hlukový smog. Když Vám projede pod okny elektro a dehtomet, tak je to velký rozdíl.

MUDr. Chocholoušek
20. února • 8:40

Auta se spalovákem produkují i hlukový smog. Když Vám projede pod okny elektro a dehtomet, tak je to velký rozdíl.

bzzz
19. února • 19:52

Jadro je ook a safe, fuze bude jeste lepsi.

ortodoxní škodovkář
19. února • 20:21

vodík

Lojza
22. února • 11:01

chces jezdit 3krat draz nez s benalem jo? Chci videt jak socky budou jezdit s vodikem za 8kc na 1km-) Vodik je nesmysl zatim.

Net
19. února • 21:39

Vodík ale volně moc k dispozici není a elektrolýza vody žere sakra hodně energie... navíc skladovat vodík není sranda,má miniaturní atomy, které prolezou skoro vším a při kontaktu s kyslíkem mu stačí trošku energie a spektakulárně vybuchuje.

jogurt
20. února • 18:43

no elektrolýza vody je cajk, dle zvoleného procesu má účinnost 75-95%... jen to má takovou mušku, napřed na ni musíte mít tu elektřinu

bzzz
20. února • 9:18

Skladovani/zabezpeceni uz maj Toyota, BMW, Korejci a dalsi davno vyresene. Samozrejme riziko tu bude vzdy... stejne jako v JE, chemicce, na ropne plosine, na orbitalni stanici...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel F.
20. února • 14:26

Otázkou je, proč bych měl na výrobu 1 kg vodíku "pálit" 60-80 kWh elektřiny, abych ujel cca 100 km, když to mohu rovnou nasypat do akumulátoru a ujet 300 km.
Vodík mý smysl jako úložiště energie, když vyrábím elektřinu a nemám ji zrovna kam nasypat. Vodík je jen doplňkové/alternativní palivo k elektřině, ne primární zdroj.

bzzz
20. února • 14:39

Palivove clanky (jedno jake) casem nahradi dnesni 'baterky'...

Pavel F.
21. února • 9:36

Asi jste si pořádně nepřečetl můj příspěvek. Zkuste mi odpovědět na tuto otázku:
Proč bych měl "utrácet" 60-80 kWh elektřiny na výrobu 1 kg vodíku, na který ujedu cca 100 km, když na stejné množství elektřiny jsem schopen baterkáčem ujet min. 300 km?
Anebo ještě jinak. 1 kg vodíku mě dneska stojí 270,- Kč, tj. 1 km mě stojí 2,70 Kč. Se svým baterkáčem průměrně celoročně jezdím za 15 kWh/100km. Elektřinu mám za 2,20 Kč/kWh, takže mě 1 km stojí 0,33 Kč/kWh. Proč bych měl tedy jezdit na vodík?

bzzz
21. února • 21:19

Asi jste si poradne neprecetl muj prispevek. Palivove clanky JEDNO JAKE (tzn. s vhodnym mediem) predstavuji budoucnost. Baterkace predstavuji predevsim urcitou ulevu od srackometu v huste obydlenych oblastech.

Pavel F.
22. února • 19:00

A co to je vhodné médium? Dle Vaší obecné definice to může být i kanystr s benzínem. :-D

ortodoxní škodovkář
19. února • 21:56

tak se vraťme na koně bude to asi nejbezpečnější :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ortodoxní škodovkář
19. února • 21:59

ale miliarda koní by zase moc prděla takže zase Co2:-D:-D:-D

jogurt
19. února • 19:29

A ropa produkuje co? Kyslík a vůni konvalinek?

ortodoxní škodovkář
19. února • 19:45

to ne ale když to vezmu kolem a kolem tak to výjde nastejno

jogurt
19. února • 21:26

to samozřejmě jo, pokud nemáme větrné parky nebo soláry na Sahaře.:-D

ortodoxní škodovkář
19. února • 21:34

snad to napadne našeho spasitele muskuspána když je tak geniální B-]

ortodoxní škodovkář
19. února • 21:32

ale s tou Saharou je to na Nobelovku.Kolikrát mě to taky už napadlo posázet jí celou solárama a nechat čmoudy ometat písek z panelů .Alespoň by měli práci a zabily by se dvě mouchy jednou ranou.Byl by to pro svět takový golem neomezený energie

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
21. února • 7:14

fv panelum s rostouci teplotou vyrazne klesa ucinnost, idealni prostredi je slunce, sucho a mraz - idealne vesmir

jogurt
20. února • 18:42

No napadla vás věc, o které se energetici baví už asi 15 let. V podstatě od té doby, co kdosi spočítal, že soláry na čtvrtině Sahary by stačily na kompletní zásobování celé Evropy. Akorát to nikdo neumí realizovat, nemá na to prachy a nejde to rozumně do Evropy doručit. A velbloudářům by se to asi moc nelíbilo...:-D

bzzz
20. února • 19:48

Neda se to 'prekvapive' postavit kdekoli (+ prenos samozrejme) a v politicky (velmi) nestabilnim regionu by to byla dost rizikova investice. S velbloudari by se urcite dal najit kompromis a na 'velbloudare' na#### ;-)

Doporučujeme

Články odjinud