Audi e-tron si podalo lyžařskou sjezdovku. Vzdalo tak hold starému Audi 100

ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 19:02

to je ten slavný přechod na elektromobilitu .nejenže se bude muset postavit plno jaderných elektráren a z uhelných se bude kouřit o stošest protože to nebude stačit.co2 stejně neklesne protože místo z aut to půjde komínem z různých spaloven veškerého bordelu a pneumatik a uhelek a navíc nám přibudou miliardy tun vyjetých nepoužitelných baterii .růžová to budoucnost. ale co? po nás potopa

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 02. 2019 19:29

A ropa produkuje co? Kyslík a vůni konvalinek?

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 19:45

to ne ale když to vezmu kolem a kolem tak to výjde nastejno

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 02. 2019 21:26

to samozřejmě jo, pokud nemáme větrné parky nebo soláry na Sahaře.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:32

ale s tou Saharou je to na Nobelovku.Kolikrát mě to taky už napadlo posázet jí celou solárama a nechat čmoudy ometat písek z panelů .Alespoň by měli práci a zabily by se dvě mouchy jednou ranou.Byl by to pro svět takový golem neomezený energie

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 02. 2019 18:42

No napadla vás věc, o které se energetici baví už asi 15 let. V podstatě od té doby, co kdosi spočítal, že soláry na čtvrtině Sahary by stačily na kompletní zásobování celé Evropy. Akorát to nikdo neumí realizovat, nemá na to prachy a nejde to rozumně do Evropy doručit. A velbloudářům by se to asi moc nelíbilo...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2019 19:48

Neda se to 'prekvapive' postavit kdekoli (+ prenos samozrejme) a v politicky (velmi) nestabilnim regionu by to byla dost rizikova investice. S velbloudari by se urcite dal najit kompromis a na 'velbloudare' na####

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 02. 2019 07:14

fv panelum s rostouci teplotou vyrazne klesa ucinnost, idealni prostredi je slunce, sucho a mraz - idealne vesmir

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:34

snad to napadne našeho spasitele muskuspána když je tak geniální

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 02. 2019 19:52

Jadro je ook a safe, fuze bude jeste lepsi.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 20:21

vodík

Odpovědět  |   | 
Net  |  19. 02. 2019 21:39

Vodík ale volně moc k dispozici není a elektrolýza vody žere sakra hodně energie... navíc skladovat vodík není sranda,má miniaturní atomy, které prolezou skoro vším a při kontaktu s kyslíkem mu stačí trošku energie a spektakulárně vybuchuje.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:56

tak se vraťme na koně bude to asi nejbezpečnější

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:59

ale miliarda koní by zase moc prděla takže zase Co2

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2019 09:18

Skladovani/zabezpeceni uz maj Toyota, BMW, Korejci a dalsi davno vyresene. Samozrejme riziko tu bude vzdy... stejne jako v JE, chemicce, na ropne plosine, na orbitalni stanici...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  20. 02. 2019 14:26

Otázkou je, proč bych měl na výrobu 1 kg vodíku "pálit" 60-80 kWh elektřiny, abych ujel cca 100 km, když to mohu rovnou nasypat do akumulátoru a ujet 300 km.
Vodík mý smysl jako úložiště energie, když vyrábím elektřinu a nemám ji zrovna kam nasypat. Vodík je jen doplňkové/alternativní palivo k elektřině, ne primární zdroj.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2019 14:39

Palivove clanky (jedno jake) casem nahradi dnesni 'baterky'...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  21. 02. 2019 09:36

Asi jste si pořádně nepřečetl můj příspěvek. Zkuste mi odpovědět na tuto otázku:
Proč bych měl "utrácet" 60-80 kWh elektřiny na výrobu 1 kg vodíku, na který ujedu cca 100 km, když na stejné množství elektřiny jsem schopen baterkáčem ujet min. 300 km?
Anebo ještě jinak. 1 kg vodíku mě dneska stojí 270,- Kč, tj. 1 km mě stojí 2,70 Kč. Se svým baterkáčem průměrně celoročně jezdím za 15 kWh/100km. Elektřinu mám za 2,20 Kč/kWh, takže mě 1 km stojí 0,33 Kč/kWh. Proč bych měl tedy jezdit na vodík?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 02. 2019 21:19

Asi jste si poradne neprecetl muj prispevek. Palivove clanky JEDNO JAKE (tzn. s vhodnym mediem) predstavuji budoucnost. Baterkace predstavuji predevsim urcitou ulevu od srackometu v huste obydlenych oblastech.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  22. 02. 2019 19:00

A co to je vhodné médium? Dle Vaší obecné definice to může být i kanystr s benzínem.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 02. 2019 18:43

no elektrolýza vody je cajk, dle zvoleného procesu má účinnost 75-95%... jen to má takovou mušku, napřed na ni musíte mít tu elektřinu

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 02. 2019 11:01

chces jezdit 3krat draz nez s benalem jo? Chci videt jak socky budou jezdit s vodikem za 8kc na 1km-) Vodik je nesmysl zatim.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  20. 02. 2019 08:40

Auta se spalovákem produkují i hlukový smog. Když Vám projede pod okny elektro a dehtomet, tak je to velký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  20. 02. 2019 08:40

Auta se spalovákem produkují i hlukový smog. Když Vám projede pod okny elektro a dehtomet, tak je to velký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  19. 02. 2019 19:11

Je pěkné, že se Audi už naučilo dělat dobré PR fotky. Ještě minulý měsíc dálo ke svému PR článku fotku Subaru (čtyřkolka jako čtyřkolka).

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:16

před 100 lety se nám ježdění na ropu zdálo jako celkem dobrý nápad a kam to dospělo.za dalších 100 let další generace budou řešit kam s těma vyježděnejma baterkama a vyhořelím jaderným palivem z jaderek, protože bude potřeba stavět nové ,aby bylo na co jezdit .podle mě je to další slepá ulička .ale jak říkám mě už se to netýká a ostatní generace ať si tady dělají co chtějí.jen doufám ,že se na tuhle blbou planetu znova nenarodím

Odpovědět  |   | 
!  |  19. 02. 2019 22:04

Ty brďo, to být čeština. A ten pravopis......

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  21. 02. 2019 09:39

Baterky oproti ropě mají to výhodu, že už dneska se dají skoro 100% recyklovat.
Vyhořelé jaderné palivo je trochu těžší oříšek, takže doufám, že vědci včas vyvinou další využití již použitého jaderného paliva (které je dnes spotřebováno jen z pár procent).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 02. 2019 05:37

A co ten špagát? Jen jištění?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 02. 2019 08:15

Ano, je to zmíněno i v článku. Nebo ty jsi jeden z těch, co článek nečtou a hned jdou do diskuze?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 02. 2019 08:50

OK, máš pravdu. Je to na konci a četl jsem v rychlosti. Klobouk dolů před Audi 100.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 02. 2019 18:12

Nejmíň co2 vypustí auta od Flinstounů-ti jen šlapou dírou v podlaze.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A