Audi e-tron si podalo lyžařskou sjezdovku. Vzdalo tak hold starému Audi 100

ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 19:02

to je ten slavný přechod na elektromobilitu .nejenže se bude muset postavit plno jaderných elektráren a z uhelných se bude kouřit o stošest protože to nebude stačit.co2 stejně neklesne protože místo z aut to půjde komínem z různých spaloven veškerého bordelu a pneumatik a uhelek a navíc nám přibudou miliardy tun vyjetých nepoužitelných baterii .růžová to budoucnost. ale co? po nás potopa

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 02. 2019 19:29

A ropa produkuje co? Kyslík a vůni konvalinek?

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 19:45

to ne ale když to vezmu kolem a kolem tak to výjde nastejno

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 02. 2019 21:26

to samozřejmě jo, pokud nemáme větrné parky nebo soláry na Sahaře.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:32

ale s tou Saharou je to na Nobelovku.Kolikrát mě to taky už napadlo posázet jí celou solárama a nechat čmoudy ometat písek z panelů .Alespoň by měli práci a zabily by se dvě mouchy jednou ranou.Byl by to pro svět takový golem neomezený energie

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 02. 2019 18:42

No napadla vás věc, o které se energetici baví už asi 15 let. V podstatě od té doby, co kdosi spočítal, že soláry na čtvrtině Sahary by stačily na kompletní zásobování celé Evropy. Akorát to nikdo neumí realizovat, nemá na to prachy a nejde to rozumně do Evropy doručit. A velbloudářům by se to asi moc nelíbilo...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2019 19:48

Neda se to 'prekvapive' postavit kdekoli (+ prenos samozrejme) a v politicky (velmi) nestabilnim regionu by to byla dost rizikova investice. S velbloudari by se urcite dal najit kompromis a na 'velbloudare' na####

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 02. 2019 07:14

fv panelum s rostouci teplotou vyrazne klesa ucinnost, idealni prostredi je slunce, sucho a mraz - idealne vesmir

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:34

snad to napadne našeho spasitele muskuspána když je tak geniální

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 02. 2019 19:52

Jadro je ook a safe, fuze bude jeste lepsi.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 20:21

vodík

Odpovědět  |   | 
Net  |  19. 02. 2019 21:39

Vodík ale volně moc k dispozici není a elektrolýza vody žere sakra hodně energie... navíc skladovat vodík není sranda,má miniaturní atomy, které prolezou skoro vším a při kontaktu s kyslíkem mu stačí trošku energie a spektakulárně vybuchuje.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:56

tak se vraťme na koně bude to asi nejbezpečnější

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:59

ale miliarda koní by zase moc prděla takže zase Co2

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2019 09:18

Skladovani/zabezpeceni uz maj Toyota, BMW, Korejci a dalsi davno vyresene. Samozrejme riziko tu bude vzdy... stejne jako v JE, chemicce, na ropne plosine, na orbitalni stanici...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  20. 02. 2019 14:26

Otázkou je, proč bych měl na výrobu 1 kg vodíku "pálit" 60-80 kWh elektřiny, abych ujel cca 100 km, když to mohu rovnou nasypat do akumulátoru a ujet 300 km.
Vodík mý smysl jako úložiště energie, když vyrábím elektřinu a nemám ji zrovna kam nasypat. Vodík je jen doplňkové/alternativní palivo k elektřině, ne primární zdroj.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2019 14:39

Palivove clanky (jedno jake) casem nahradi dnesni 'baterky'...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  21. 02. 2019 09:36

Asi jste si pořádně nepřečetl můj příspěvek. Zkuste mi odpovědět na tuto otázku:
Proč bych měl "utrácet" 60-80 kWh elektřiny na výrobu 1 kg vodíku, na který ujedu cca 100 km, když na stejné množství elektřiny jsem schopen baterkáčem ujet min. 300 km?
Anebo ještě jinak. 1 kg vodíku mě dneska stojí 270,- Kč, tj. 1 km mě stojí 2,70 Kč. Se svým baterkáčem průměrně celoročně jezdím za 15 kWh/100km. Elektřinu mám za 2,20 Kč/kWh, takže mě 1 km stojí 0,33 Kč/kWh. Proč bych měl tedy jezdit na vodík?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 02. 2019 21:19

Asi jste si poradne neprecetl muj prispevek. Palivove clanky JEDNO JAKE (tzn. s vhodnym mediem) predstavuji budoucnost. Baterkace predstavuji predevsim urcitou ulevu od srackometu v huste obydlenych oblastech.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  22. 02. 2019 19:00

A co to je vhodné médium? Dle Vaší obecné definice to může být i kanystr s benzínem.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 02. 2019 18:43

no elektrolýza vody je cajk, dle zvoleného procesu má účinnost 75-95%... jen to má takovou mušku, napřed na ni musíte mít tu elektřinu

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 02. 2019 11:01

chces jezdit 3krat draz nez s benalem jo? Chci videt jak socky budou jezdit s vodikem za 8kc na 1km-) Vodik je nesmysl zatim.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  20. 02. 2019 08:40

Auta se spalovákem produkují i hlukový smog. Když Vám projede pod okny elektro a dehtomet, tak je to velký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  20. 02. 2019 08:40

Auta se spalovákem produkují i hlukový smog. Když Vám projede pod okny elektro a dehtomet, tak je to velký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  19. 02. 2019 19:11

Je pěkné, že se Audi už naučilo dělat dobré PR fotky. Ještě minulý měsíc dálo ke svému PR článku fotku Subaru (čtyřkolka jako čtyřkolka).

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:16

před 100 lety se nám ježdění na ropu zdálo jako celkem dobrý nápad a kam to dospělo.za dalších 100 let další generace budou řešit kam s těma vyježděnejma baterkama a vyhořelím jaderným palivem z jaderek, protože bude potřeba stavět nové ,aby bylo na co jezdit .podle mě je to další slepá ulička .ale jak říkám mě už se to netýká a ostatní generace ať si tady dělají co chtějí.jen doufám ,že se na tuhle blbou planetu znova nenarodím

Odpovědět  |   | 
!  |  19. 02. 2019 22:04

Ty brďo, to být čeština. A ten pravopis......

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  21. 02. 2019 09:39

Baterky oproti ropě mají to výhodu, že už dneska se dají skoro 100% recyklovat.
Vyhořelé jaderné palivo je trochu těžší oříšek, takže doufám, že vědci včas vyvinou další využití již použitého jaderného paliva (které je dnes spotřebováno jen z pár procent).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 02. 2019 05:37

A co ten špagát? Jen jištění?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 02. 2019 08:15

Ano, je to zmíněno i v článku. Nebo ty jsi jeden z těch, co článek nečtou a hned jdou do diskuze?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 02. 2019 08:50

OK, máš pravdu. Je to na konci a četl jsem v rychlosti. Klobouk dolů před Audi 100.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 02. 2019 18:12

Nejmíň co2 vypustí auta od Flinstounů-ti jen šlapou dírou v podlaze.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A