Audi e-Tron se začíná testovat, produkce se dočká zřejmě velmi brzy

Odvážná studie supersportu na bázi Audi R8, poháněná čtyřmi elektromotory ,vyvolala po svém frankfurtském debutu očekávaný rozruch. Ani ve světě konceptů a novátorských studií totiž není běžné, aby elektromobil disponoval točivým momentem 4 500 Nm a výkonem 313 koní. Na druhé straně, hodnota točivého momentu vypadá hezky pouze „na papíře“ v praxi tomuto vozu na přeměnu celého momentu v potřebný výkon chybí dostatečné otáčky. Ani to však nemění nic na tom, že Audi oprávněně prezentuje svůj vůz jako revoluční, a zřejmě i proto jej hodlá co nejdříve vpustit i do sériové výroby.

V Ingolstadtu už totiž vytvořili první prototypy, které se následující dva roky podrobí nelehkému testování a dolaďovaní, přičemž výsledek práce vývojových studii bychom měli vidět již v průběhu roku 2012.
Audi e-tron se rozměrově má zařadit mezi R8 a TT a pokusit se oslovit i ty, kteří jsou zklamáni nedostupností dieselové R8. Toto by mohla být šance užít si skvělý sportovní vůz a zároveň nezatížit planetu...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-tron

 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků