Audi e-Tron se začíná testovat, produkce se dočká zřejmě velmi brzy

Odvážná studie supersportu na bázi Audi R8, poháněná čtyřmi elektromotory ,vyvolala po svém frankfurtském debutu očekávaný rozruch. Ani ve světě konceptů a novátorských studií totiž není běžné, aby elektromobil disponoval točivým momentem 4 500 Nm a výkonem 313 koní. Na druhé straně, hodnota točivého momentu vypadá hezky pouze „na papíře“ v praxi tomuto vozu na přeměnu celého momentu v potřebný výkon chybí dostatečné otáčky. Ani to však nemění nic na tom, že Audi oprávněně prezentuje svůj vůz jako revoluční, a zřejmě i proto jej hodlá co nejdříve vpustit i do sériové výroby.

V Ingolstadtu už totiž vytvořili první prototypy, které se následující dva roky podrobí nelehkému testování a dolaďovaní, přičemž výsledek práce vývojových studii bychom měli vidět již v průběhu roku 2012.
Audi e-tron se rozměrově má zařadit mezi R8 a TT a pokusit se oslovit i ty, kteří jsou zklamáni nedostupností dieselové R8. Toto by mohla být šance užít si skvělý sportovní vůz a zároveň nezatížit planetu...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-tron

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky