Audi e-Tron se začíná testovat, produkce se dočká zřejmě velmi brzy

Odvážná studie supersportu na bázi Audi R8, poháněná čtyřmi elektromotory ,vyvolala po svém frankfurtském debutu očekávaný rozruch. Ani ve světě konceptů a novátorských studií totiž není běžné, aby elektromobil disponoval točivým momentem 4 500 Nm a výkonem 313 koní. Na druhé straně, hodnota točivého momentu vypadá hezky pouze „na papíře“ v praxi tomuto vozu na přeměnu celého momentu v potřebný výkon chybí dostatečné otáčky. Ani to však nemění nic na tom, že Audi oprávněně prezentuje svůj vůz jako revoluční, a zřejmě i proto jej hodlá co nejdříve vpustit i do sériové výroby.

V Ingolstadtu už totiž vytvořili první prototypy, které se následující dva roky podrobí nelehkému testování a dolaďovaní, přičemž výsledek práce vývojových studii bychom měli vidět již v průběhu roku 2012.
Audi e-tron se rozměrově má zařadit mezi R8 a TT a pokusit se oslovit i ty, kteří jsou zklamáni nedostupností dieselové R8. Toto by mohla být šance užít si skvělý sportovní vůz a zároveň nezatížit planetu...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-tron

 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků