Audi e-tron se dočká produkce v roce 2012, moc jich ale nebude

Představitelé čtyř kruhů z Ingolstadtu minulý týden oznámili, že elektrická chlouba automobilky z letošního frankfurtského autosalonu definitivně vstoupí do výroby v roce 2012, kdy se dostane i k prvním zákazníkům. Nepůjde však o žádnou masovou výrobu, všechny modely budou vyprodukovány pouze na objednávku a celá výroba skončí vyhotovením jubilejního tisícího kusu. S cenou prozatím automobilka nepřišla, je však zřejmé, že model bude dražší než příbuzná R8, což je pochopitelné vzhledem k ceně použitých materiálů a technologii.

Připomeňme, že Audi e-Tron bude svým způsobem opravdu unikát a to nejen na poli sportovních vozidel. Model disponuje čtyřmi elektromotory (v každém kole jeden) s celkovým výkonem 230 kW. Očekávaný dojezd na plné nabití je zhruba 250 km, maximální rychlost činí 200 km/h, a hranici 100 km/h pokoří z nuly za 4,8 sekundy.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi e-Tron Concept
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků