Audi e-tron S oficiálně: Tři elektromotory zajistí až 503 koní, dojezd ale utrpěl

Michal  |  01. 07. 2020 14:10

Já bych to bral jen pokud bych mohl ve městě machrovat digi zrcátkama a 22 palcovýma kolama. To je prosím nejpodstatnější! (ještě spolu s milionem barev osvětlení, indukčním nabíjením a podporou apple, android nebrat!) Dojezd ani vše ostatní pro mě není důležité.
S láskou, úctou atd.
Vaše cílovka

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 07. 2020 14:52

hele to je to same jako kdys si nekdo koupi Smarta v dehtu a najede s nim rocne 5 tisic km , kazda vec ma sve zakazniky, jen je potreba je najit a zacilit na ne PR

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 07. 2020 10:57

souhlas

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 07. 2020 10:57

souhlas

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 07. 2020 15:35

Nemyslím si, ze lidi s Audi machrují. Je to tuctovka dnes už. To samé platí o BMW a Mercedesu. Na těch značkách není nic výjimečného a zajímavého, co by stalo za otočení se. Takže jsi vedle.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 07. 2020 10:58

souhlas

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  01. 07. 2020 18:57

Nejprodávanější elektrické SUV v Evropě nepotřebuje verzi S, konkurence nestíhá takže bych se soustředil na sekání základního modelu a nějaké S-serepetičky si nechal až na pozdější dobu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 07. 2020 18:13

U základního modelu naplánovali pro 2020 45000ks a vše signalizuje, že i s battery&covid pauzami je splní. Takže proč ne tento malý úlet za víc peněz.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  02. 07. 2020 07:08

Nadherne. Lichte válí, cen bude okolo tri milionu ... cenu si vsak obhaji a zakazniky si najde.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 07. 2020 07:53

No sláva, konečně má Audi zadokolku... Konečně může vstoupit mezi prémiovky...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 07. 2020 08:22

Tradičně mimo. Zaprvé moderní Audi se zadním náhonem vzniklo v roce 2017 a zadruhé mě opravte, ale v roce 1921 vyjelo Audi typ K a taky typ M měl uspořádání motor vepredu a pohon zadních kol. To bylo v době, kdy v BMW netušili, čím by mohli své zákazníky zaujmout.
V te době mělo už Audi řadové šestiválce.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  02. 07. 2020 10:37

Tyhle pindy o neprémiovém audi jsou o ničem, souhlas, ale argumentace dvacátými léty je podobně mimo, koncepce motor vpředu, pohon zadních kol, byla v té době standard.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 07. 2020 13:26

Já nejsem ten, kdo pořád tvrdí, že prémiové auto musí mít pohon zadních kol... ale koukám, že se hned chytli ti správní. Dobře vám tak.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  02. 07. 2020 13:55

Těch koní není do města dostatek. Počkám jestli nebude verze RS se čtyřmi motory?! Abych měl rezervu kdyby vedle mě na semafórech zastavila nějaká Tesla.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 07. 2020 18:09

Auta to budou asi dobrá, ale ten dojezd mě mrzí. Na high end elektromobil jde dnes o dost nízký číslo.
Uplynulo 8 let od uvedení Tesly Model S na trh, a já stále čekám na nějaký ten legendární Tesla killer.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 07. 2020 18:15

kvalitativně je teslakillerem i Renault Zoe. A to není zrovna výkvět zpracování.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro