Audi e-tron S oficiálně: Tři elektromotory zajistí až 503 koní, dojezd ale utrpěl

16 komentářů

Michal
3. července • 18:09

Auta to budou asi dobrá, ale ten dojezd mě mrzí. Na high end elektromobil jde dnes o dost nízký číslo.
Uplynulo 8 let od uvedení Tesly Model S na trh, a já stále čekám na nějaký ten legendární Tesla killer.

jogurt
18. července • 18:15

kvalitativně je teslakillerem i Renault Zoe. A to není zrovna výkvět zpracování.

TVL
2. července • 13:55

Těch koní není do města dostatek. Počkám jestli nebude verze RS se čtyřmi motory?! Abych měl rezervu kdyby vedle mě na semafórech zastavila nějaká Tesla.
:-P

Allamarein
2. července • 7:53

No sláva, konečně má Audi zadokolku... :-D :-D :-D Konečně může vstoupit mezi prémiovky...

stealth01
2. července • 8:22

Tradičně mimo. Zaprvé moderní Audi se zadním náhonem vzniklo v roce 2017 a zadruhé mě opravte, ale v roce 1921 vyjelo Audi typ K a taky typ M měl uspořádání motor vepredu a pohon zadních kol. To bylo v době, kdy v BMW netušili, čím by mohli své zákazníky zaujmout.
V te době mělo už Audi řadové šestiválce.

Allamarein
2. července • 13:26

Já nejsem ten, kdo pořád tvrdí, že prémiové auto musí mít pohon zadních kol... ale koukám, že se hned chytli ti správní. Dobře vám tak.

Dinar
2. července • 10:37

Tyhle pindy o neprémiovém audi jsou o ničem, souhlas, ale argumentace dvacátými léty je podobně mimo, koncepce motor vpředu, pohon zadních kol, byla v té době standard.

Adam
2. července • 7:08

Nadherne. Lichte válí, cen bude okolo tri milionu ... cenu si vsak obhaji a zakazniky si najde.

Sovík
1. července • 18:57

Nejprodávanější elektrické SUV v Evropě nepotřebuje verzi S, konkurence nestíhá takže bych se soustředil na sekání základního modelu a nějaké S-serepetičky si nechal až na pozdější dobu.

jogurt
18. července • 18:13

U základního modelu naplánovali pro 2020 45000ks a vše signalizuje, že i s battery&covid pauzami je splní. Takže proč ne tento malý úlet za víc peněz.

Michal
1. července • 14:10

Já bych to bral jen pokud bych mohl ve městě machrovat digi zrcátkama a 22 palcovýma kolama. To je prosím nejpodstatnější! (ještě spolu s milionem barev osvětlení, indukčním nabíjením a podporou apple, android nebrat!) Dojezd ani vše ostatní pro mě není důležité.
S láskou, úctou atd.
Vaše cílovka B-]

stealth01
1. července • 15:35

Nemyslím si, ze lidi s Audi machrují. Je to tuctovka dnes už. To samé platí o BMW a Mercedesu. Na těch značkách není nic výjimečného a zajímavého, co by stalo za otočení se. Takže jsi vedle.

Michal
2. července • 10:58

souhlas

iPace
1. července • 14:52

hele to je to same jako kdys si nekdo koupi Smarta v dehtu a najede s nim rocne 5 tisic km , kazda vec ma sve zakazniky, jen je potreba je najit a zacilit na ne PR B-]

Michal
2. července • 10:57

souhlas

Michal
2. července • 10:57

souhlas

Doporučujeme

Články odjinud