Audi e-tron quattro se začne vyrábět už za dva roky

Audi e-tron quattro se začne vyrábět už za dva roky

Elektrická mobilita je po naftových aférách v módě, což samozřejmě automobilky velmi dobře vnímají. Například Audi vyrukovalo s oficiálním prohlášením, ve kterém slibuje start sériové výroby konceptu e-tron quattro už do dvou let.

Audi e-tron quattro vyráží do boje proti BMW X6 s elektrickým pohonem

Audi e-tron quattro vyráží do boje proti BMW X6 s elektrickým pohonem

Velikostně vyplní sériové provedení elektrického SUV mezeru mezi modely Q5 a Q7, což se tak nějak očekávalo. Auto dostane hned tři elektromotory, moderní akumulátory, sportovní vlastnosti a hlavně dojezd přes 500 kilometrů na jedno nabití. Sériová verze konceptu e-tron quattro se bude vyrábět v Belgii.

Audi h-tron concept a A4 allroad: Dvě světové premiéry pro Detroit

Audi h-tron concept a A4 allroad: Dvě světové premiéry pro Detroit

Kvůli přípravě zahájení výroby tohoto modelu udělá Audi ve svých evropských továrnách menší rošádu. V Belgii, přesně řečeno v Bruselu, se totiž vyrábí v současnosti A1, která se časem odstěhuje do závodu Martorell ve Španělsku. Tam v současnosti vzniká Q3, takže aby byla uvolněna kapacita, musí se Q3 odstěhovat do Maďarska, kde se bude vyrábět spolu s modely TT, A3 Sedan a A3 Cabriolet.

Kromě automobilu samotného se budou v továrně Audi v Bruselu vyrábět také akumulátory pro elektrické vozy. 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky