Elektrické Audi e-tron má český ceník. Připravte si přes 2 miliony korun

56 komentářů

Jano
10. února • 18:25

220 v na jednej fáze nabije 3,6 kW za hodinu.So stratami tak doma nabije baterku za 27 hodín.A to sa oplatí

Kuk Vykuk
10. února • 13:35

Já to chcu! Elektroalmara s napůl falešným chladičem co se stydí vypadat jako elektroauto byl vždycky můj sen. :-D

Já I.
8. února • 10:04

Řvu smíchy :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DAle ať si to užije, kdo chce....... PS jezdím zcela dobrovolně na CNG, neb jsem ekologicky uvědomělý.

runner42
7. února • 12:43

Na stránkách audi uvádějí v konfigurátoru nějaký blábol (mimochodem, stránky Audi neskutečně upadají):"Audi e-tron Advanced 55 quattro 265 kW158 kW (360 koní) / Elektro / Automatik "???Zkusmo jsem naťukal konfiguraci průměrně vybavené škodovky, pak je to 2.6 milionu, lepší výbava přes 3 mega :-D:-D -D Za tu cenu je to neskutečně pomalé, nevýkonné a užitnými vlastnostmi prudící auto.

Fic
7. února • 14:58

Jj. Na výstavě se tajemně usmívali. V ceníku to taky tak vypadá. Vzhledem ceně a k povoleným váhám na tažným, bude asi lehce jetá Tesla X za stejný peníze lepší řešení. A to nezmiňuju pověstnou spolehlivost Audi...:-D Ještě budu chvíli pracovat, abych nemusel živit nenažraný leasigy a pojišťovny, a pak uvidím, jak se ta elektropakárna v Evropě rozvine.

stealth01
9. února • 19:13

Spolehlivost Audi? Proč je teda v testech autobildu uz v druhem žebříčku absolutní vítěz a v roce 2016 nejspolehlivější značka v USA?

Rembaz
7. února • 21:30

Odporúčam test od Bjorna. Celkovo mi znej vyšlo, že e-tron je lepšie “auto” a Tesla ma lepšie EV. Odhlučnenie, celkove spracovanie sú oveľa lepšie ako u Tesly.Som zvedavý na Mercedes.

Kuk Vykuk
10. února • 13:29

Dobrý elektroauto je jen půlka řešení, druhá půlka je integrovaná, bezstarostná síť rychlonabíječek.

Rembaz
10. února • 19:13

Záleží od toho ako auto používaš. Väčšina súkromníkov nejazdi každý deň cez Európu. Ale skôr do prace a cez víkend na výlety.

Pavel F.
7. února • 19:02

Tak k porovnání s Teslou je Audi jednookým králem mezi slepými. Tesla spolehlivě okupuje nejspodnější žebříčky spolehlivosti svých aut.Audi může tahat 1800 kg, Tesla X 2200kg. Nicméně pokud chcete tahat něco tak těžkého, že překročíte limit u Audiny, abyste musel brát Teslu, doporučukl bych na tahání klasický diesel, jinak i s Tou teslou budete nabíjet každých 200 km.A srovnávat cenu nové Audi s lehce ojetou Tesly X... To myslíte vážně? Jak by asi vyšlo srovnání nové Tesly X a lehce ojeté Audi?Žádné z těchto aut není špatné, nicméně každé z nich míří k trochu jiné sortě zákazníků.

Majkl
7. února • 19:34

Bez jakékoliv zášťi, s tím musím souhlasit. :)Hlavně s poslední větou.A co se týče dojezdu Tesly při tahání nějakýho vleku apod.,je fakt, že tady by se prostě fakt hodilo, aby Model X měl aspoň o 20 kWh silnější baterii.

Frankie
7. února • 12:30

Takže teď budou bazoše narvaný lehce jetými Q7 v naftě protože manželky a soulo.nice hokejek a kopaček jsou uvědomělý a obratem ruky začnou zachrańovat planetu.B-]

Kuk Vykuk
10. února • 13:23

Prober se z diskotéky, majitelé drahejch aut ti z 99 % na nějaký to tvoje zachraňování planety jebou B-]

E15
7. února • 12:09

Na to, jak krásné jsou ty náznaky fejkových výfuků vzadu vyvedené v přenádherném stříbrném plastu, není cena vůbec vysoká!

Saman
7. února • 13:19

cena vzhledem ke konkurenci neni nijak vysoka, naopak rekl bych velice nizka

Fic
7. února • 14:51

Račte nahlédnout do ceníku. Za vše, co má Tesla již v ceně, se u Audi platí. A ne málo. Nakonfiguroval jsem si to, a ke 3 mil. moc nechybí. A nenašel jsem tam tažný, to bude další palba, objednat lze pouze za 4 tis příprava... Ale co si budem povídat, je to jen Audi. Ale i když vyjde na podobný peníze, disponuje prodejním a servisním zázemím. To u Tesly není ani náhodou. Bude se tu pořádat jen jakýsi garážpoint vhodný pro východní plebs... Ještě teda počkám, snad to v elektromobilu Golf Citystromer z roku 1994 vydržím:-P

stealth01
8. února • 8:26

Je to jen Audi?

Kuk Vykuk
10. února • 13:19

Jo kdysi to mělo slogan Náskok díky technice, ale teď už je to jen Podvod díky technice B-]

E15
7. února • 13:55

však to píšu, že za tak nádherné a hodnotně působící stříbrné plasty by mohli cenu klidně o pár set tisíc přišponovat.

Cool
7. února • 12:35

V porovnání s hovnem od Tesly je cena skutečná velmi nízka.

...
7. února • 11:58

TVL auto za 2 mega a oni se chlubí klimatizací v základu.

Pavel F.
7. února • 19:07

Má to klimatizaci v základu, která umí fungovat nezávisle. To už na chlubení je, když žádný spalovák toto nenabízí (bez toho, aniž by musel běžet motor).Z vlastní zkušenosti vím, jak je to neocenitelná vlastnost, když v zapařeným létě sednete do krásně vyklimatizovaného auta.

Saman
7. února • 13:18

spise zminuji ze klimatizace jde nastavit a spustit prez mobilni telefon kdykoliv, a to zrejme diky tomu ze klimatizace v elektromobilech ma elektricky kompresor, tedy neni zavisla jako u drtive vetsiny ostatnich aut se spalovacima motorama na rozvodech motoru na ktere je pripojen kompresor klimatizace, a tedy muze bezet jen kdys bezi zaroven i motor auta, u toho spalovaku

Kankunen
7. února • 11:54

Dokonale antiekologický výrobek. 400koňový gazík. Uhlíková stopa 5x větší než u Clia 1,9 diesel.

mpolan
7. února • 19:05

Větší kravinu už jsi vymyslet nemohl? Už vidím, jak si koupíš místo e-tronu Clio… ha ha ha.

Art Vandelay
7. února • 14:17

Priemer pre EU je 337g CO2 na jednu vygenerovanu kwh elektriny. Toto na pomery elektrickych aut velmi neefektivne auto prejde na 1kwh 4,2 km, cize aj s 30% stratami je to 104g CO2 na kazdy prejdemy km. Tabulkova hodnota pre Clio diesel je zhodou okolnosti tiez 104g na 1km. Plus to Audi nevytvara ziadne lokalne emisie. Cize menej emocii a viac faktov prosim...

Saman
7. února • 16:48

jeste k tomu Cliu zapocitej elektrinu ktera je potreban k rafinaci paliv, pocita se nejcasteji 1.5kWh na lit paliva, razem to Clio bude podstatne horsi emisak :-D

runner42
7. února • 16:52

Stále stejné kydy elektrofans.Tak povídej, kolik kWh potřenuji k výrobě litru nafty a já ti to k tomu připočtu. Ale přesně. Co nechci slyšet, je energetická náročnost na výrobu benzínu, petroleje, nafty, mazutu a asfaltu z litru ropy.

Saman
8. února • 9:30

minusy ani plusy nedavamuvadi se 1 litr finalniho paliva 1.5kWh na rafinaci a skladovani

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Krabat
10. února • 10:22

To mi přijde nesmyslné. Cena surového benzínu je asi 6 Kč/litr před zdaněním a ziskem. Průměrná cena elektřiny pro domácnosti je v současné době zhruba 4,21 Kč/kWh. U velkých odběratelů je cena za kWh nižší. Cena silové elektřiny je asi 1,59 Kč/kWh samozřejmě bez DPH a dalších nákladů. K tomu se musí připočítat distribuce, spotřeba ve vysokém a nízkém tarifu apod. Když se dívám na tabulky, vychází mi to tak na 3,33 Kč/kWh a to jsem rozdělil vysoký a nízký tarif v poměru 50:50. Každopádně, z výše uvedených částek je zřejmé, že na výrobu litru benzínu se spotřebuje daleko méně energie, než uvedených 1,5 kWh. V opačném případě by musela být cena surového benzínu neskonale vyšší.

Hogo
10. února • 19:19

Opravdu očekáváš že Česká Rafinérská a Paramo mají tarify jaké uvádíš? Řekl bych spíše že mají nasmlouvaný daný roční odběr tak jako jakýkoliv jiný průmyslový podnik v České Republice. A ten se vypočítává podle burzovní ceny předchozího roku v době objednávky energie. U vás ve Škoda Auto máme cenu v současnosti přibližně 860 korun bez DPH za MWh a silně pochybuji, že zmíněné rafinérské společnosti které mají násobně větší smluvní odběry budou mít cenu vyšší. Dle toho co se dá dohledat jsou obě společnosti v první trojici společností s největší spotřebou energií v České Republice.Při pohledu na ceník kupříkladu na tarif C/D27d se dá dohledat, že cena za MWh je od 1120 korun bez DPH za MWh, a to je tarif pro drobné firmy a domácnosti, kde je registrovaný elektromobil.Trošku mě ty tvoje čísla nesedí s tím co se dá dohledat běžně na internetu u distributorů elektřiny. Kde se dá dohledat ono "Cena silové elektřiny je asi 1,59 Kč/kWh samozřejmě bez DPH a dalších nákladů." ?

Krabat
10. února • 22:04

No tak třeba tady:https://www.pre.cz/cs/velkoodberatele/... Anebo tady:https://www.pre.cz/cs/firmy/elektrina/archiv... ... A celkem to sedí, pokud počítám v Eurech i v Kč. Pohybuji se od 1,3 Kč do 1,59 Kč. Ono to strašně kolísá, záleží na konkrétním datu. Nicméně je evidentní, že velkoodběratelé mají tyhle tarify. Samozřejmě, většinou je na stránkách energetických společností info, že se ozvou s návrhem ceny, takže je pravděpodobné, že se lze dohodnout na nižších cenách. I tak se mi ale nechce věřit tomu, že by spotřeba energie na výrobu 1 litru benzínu byla 1,5 kWh. V takovém případě by cena surového benzínu byla tak nízká, až by se jej nevyplatilo vyrábět a už vůbec ne převážet. :) Anebo je skutečně cena energie pro rafinerie úplně z jiného vesmíru.

runner42
10. února • 15:06

Namáháš se marně, lidem co nemají základy chemie na úrovni 8 třídy základní školy, netuší co znamená lehká frakce a nikdy destilaci nezkoušeli, prostě nevysvětlíš, že benzín z ropy vydestiluješ nad olejovým kahanem v podstatě zadarmo.Oni se na to koukají optikou, že když jsem zaplatil za letenku do Singapuru 40 tisíc, tak mě oběd na palubě stál 40 tisíc.

Kuk Vykuk
13. února • 2:38

A hele "odborník" na Tesla bankroty zase destiluje benzín nad svíčkou a o energeticky náročném krakování a výrobě aditiv mlčí. B-]

runner42
8. února • 9:46

co znamená "finálního paliva" a "uvádí se"?Buď prosím přesný. Na 1 litr 95 oktanového benzínu se spotřebuje xx kWh elektřiny a uveď i zdroj.Díky!

runner42
8. února • 20:49

WTF?První odkaz říká "There is no exact calculation for how much electricity it takes to drill, transport and refine a gallon of gasoline, but the accepted amount is around 8 kWh." Co to k**a znamená accepted amount? :D :D :DDruhý odkaz říká "The 6 kiloWatt-hour per gallon of gasoline figure comes from Peder Nordby (see (www.solarchargeddriving.com) Surprise: Gas cars use more electricity than EVs) repeating figures he'd written for his blog about MiniE ownership. His estimate is based on the overall efficiency of oil refineries (about 85%), a figure from Argonne National Laboratory, and some other conversion factors, in which he deduces that 21,000 BTU's of the 132,000 BTU's in crude oil are spent on electricity for the refining process. That then equates to 6 kiloWatt-hours of electricity."Takže klasicky matlá dohromady energii na rafinaci litru ropy a destilaci benzínu. To snad chápe i dítě na základce, že to není to samé. Nebo se to už v osmé třídě v chemii neučí?Prostě klasický elektrofan bullshit.

runner42
8. února • 9:20

Povšimněte si, spousta mínusů od elektrofans, ale odpověď žádná.Nebuďte srabi a napište, kolik teda je potřeba elektřiny pro výrobu např. litru benzínu.Čekám.

runner42
7. února • 14:41

Jo průměry, to je hodně dvousečná zbraň.Proč by nás v ČR měl zajímat průměr v EU? Proč nás nemá zajímat průměr celosvětový?Odpověď zní, protože elektrofans si vybírají pouze ta čísla, která se jim líbí.

Saman
7. února • 16:49

pokud by se pouzil prumer CR, tak to bude pro to jakoze Clio jeste horsi ;-)

E15
7. února • 16:38

protože CO2 je celoplanetární záležitost...

runner42
7. února • 16:49

V tom případě by měli ekologové lobovat za benzínová auta, protože CO2 z jedná vyrobené kWh celosvětově stále stoupá, na rozdíl od té zmniňované Evropy.Model S dodaný v roce 2015 je dnes z pohled celosvětové statistiky CO2 méně ekologický, než v době svého dodání. To je nevyvratitelný fakt.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Art Vandelay
9. února • 23:28

Ten Model S cerpa energiu v Indii alebo v Afrike? Som myslel ze v US alebo EU kde je elektrina rok co rok cistejsia.

runner42
10. února • 14:57

Bavíme se o vývoji celosvětového průměru.

Art Vandelay
7. února • 16:20

Myslim ze pouzit priemer je lepsie ako vypichnut jednu krajinu, tak povedzme v CZ to Audi vytvori ciac CO2 ako to Clio, lokalne emisie zas to Audi nevytvori a pocas zivota pojdu jeho emisie kazdym rokom dole lebo aj CZ investuje do obnovitelnych zdrojov. Na druhej strane auto ako Model 3 vychadza cistejsie uplne vsade uz dnes.

runner42
7. února • 16:45

co znamená auto jako Model 3? Model 3 rozhodně vychází mnohem hůře ekologicky v mnoha zemích světa, než benzínový ekvivalent.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
7. února • 16:52

nemuze vychazte v zadne zemi hur (pokud se zapoctou vsechny promenne), cim vyssi emise na kWh elektriny, tim horsi to spalovak ma ;-) vesmes nejblize emisne v celkovem dopadu bude spalovak pokud se elektrina vyrabi bezemisne ;-)a tohle neni z hlavy nikoho jako ja, tohle se pise ve zprave mezinarodniho menoveho fondu ;-)

runner42
7. února • 16:54

A proč to bude mít spalovací motor horší?

Saman
8. února • 9:28

protoze na rafinaci se vzdy pouziva elektrina a vetsinou ta nejstabilnejsi, tedy vetsinou ta emisne nejhorsi ;-)

runner42
8. února • 9:49

A kolik elektřiny?

Saman
7. února • 13:16

fakt si myslis ze nekdo kdo si poridi Audi e-tron ma ve vyberu moznych konkurentu i Cliicko s dehtem pod haubnou? aha jasne :-D

E15
7. února • 12:07

tak o uhllíkovou stopu jde až v druhé řadě. V první řadě jde o to, že to Clio 1,9 disel je schopné samo o sobě zasmradit půlku města a přiotrávit stovky lidí...

Kankunen
7. února • 13:45

EU propaganda funguje skvěle. Pak se nažereš uzeného salámu a zapiješ to kolou z Lidela, o přestávce 2 cíga. To víš svařování je fuška ale elektrody voní. Jak to člověk může přežít. A nakonec tě zabije Clio. Clio nevyprodukuje za rok tolik škodlivin, co se havíř nadýchá za den.

E15
7. února • 16:37

Proti odporným smrdutým dieselům jsem brojil dávno předtím, než je EU začala prosazovat (a následně zakazovat).Nevtipnější je, že se s diesely začalo něco dělat teprve ve chvíli, kdy se staly snesitelnými (tzn. od Euro6), ale my se tu bavíme o nějakém 15 let starém křápu, který neplní vůbec nic a už měl být nejmíň 5 let na šroťáku.

Kuk Vykuk
10. února • 13:08

Tydle starý dízlkřápy s vykuchanejma filtrama plněj akorát tak nemocnice, onkologie a hroby.

Neri
7. února • 11:56

Pro běžného člověka naprosto k ničemu.

Doporučujeme

Články odjinud