Audi e-tron nyní i ve výbavě S line. Po technické modernizaci se zvýšil i dojezd

29 komentářů

Sophia Gray
2. prosince • 9:10

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé seznamkа pro dospělé, kteří chtějí najít seхuálního partnеrа

Ďoďo
28. listopadu • 19:07

Zaujímalo by ma koľko čisto EV sa predá v Česku takmer bez dotácií,ktoré platia iba pre sukromnikov a štátne inštitúcie. Je to veľmi dobrý príklad reálneho dopytu po EV. Nevie niekto z Tesla fans odpoveď? Taký kuk by sa mohol ozvať,alebo Assira.Kde ste?
Je to dobrá výstraha, podobne ako kanarik v uhoľnej bani ktorý keď spieval všetko je OK. Keď prestal museli baníci čím skôr opustiť baňu pre zvýšenú koncentráciu metánu.

Assire var Anahid
29. listopadu • 12:17

Ta závist, ta závist, to je svině... A ty jsi toho nádherný důkaz.

Kundomil
30. listopadu • 10:01

Kdo komu co závidí?

Nojono
28. listopadu • 22:09

Vzhledem k minimálním prodejům a neexistující nabíjecí infrastruktuře je to jedno. Jestli máme dnes cca 7000 fosilních čerpacích stanic, dejme tomu v průměru se 4 stojany a průměrným tankováním 4 minuty na 500+ km jízdy a proti tomu necelých 200 nabíjecích stanic s průměrnou dobou "čerpání" V LEPŠÍM PŘÍPADĚ 20 minut na 100km jízdy, je vlastně dobře, že EV je naprosté minimum, protože už těch 500 objednaných Citygo IV způsobí při žalostné infrastruktuře solidní problém.
Nucenou elektromobilitu chápejte jako cestu snížení závislosti na dovozu ropy a přesunu k závislosti uživatelů na státní energetice. Což nic nezmění ani rozšíření portfolia o vodík, které přijde za dva roky. I vodík bude vyráběn v intenzivní závislosti na státem vlastněné elektroenergetice.

Ďoďo
29. listopadu • 8:00

V Austrálii je 800 nabijaciek z toho 2/3 sú rychonabijacky, ale tam jazdí tam iba okolo 2400 elektromobilov.Hlavnym dôvodom nezáujmu o EV sú vysoká cena a žiadna podpora, daňová úľava, subvencia,... Ani Austrálčania s vyššími príjmami ich nechcú bez dotácií. Predaj EV tam tvorí iba 0,2%.

Nojono
29. listopadu • 9:27

550 rychlonabíječek.... u nás jsou dvě. Většina jsou pomalonabíječky s 22kW.

Rembaz
29. listopadu • 20:52

2? Čo som pozeral tak máte 3 Tesla SC a určite aj nejake Ionity, nie?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tomas fuk
30. listopadu • 22:55

Jednu ionity. SC nejde brat vazne

Rembaz
1. prosince • 7:58

Dôvod?

Ďoďo
29. listopadu • 9:55

No vidíš, aj napriek relatívne veľkému množstvu rychlonabijaciek,vyššej kúpyschopnosti nikto EV v Austrálii bez dotácií a subvencii nechce,okrem 0,2% veľmi bohatých zachrancov planéty. Podobne je to všade vo svete bez výnimky. Trh s EV je iba nafuknuta bublina, ktorá bez dotácií veľmi rýchlo spľasne.Potvrdzuje sa to v Číne...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
29. listopadu • 11:01

Ale to já nijak nezpochybňuji, jen poukazuji na vysokou míru absurdity české formy dobíjení.
**
Navíc žijeme v Evropě, plné pochybných individuí, protestujících proti všemu, co není slimák na lesním mechu. A ještě k tomu v zemi, kde větrná elektrárna je nepřítel krajinného krasocitu a solár je nepřítel sociálního smíru. Veletoky tu neveletečou, příboj nepřibíjí, nezbývá nám nic než fosilní zdroje a atom. A to vše zas vadí těm individuím.

Lupus
29. listopadu • 1:13

Elektriku máte téměř všude a elektromobil se má primárně nabíjet doma.

Nojono
29. listopadu • 9:25

JJ, zejména na sídllišti to je fakt značka ideál. A tušíte vůbec, jak dlouho nabíjíte jednofází 16A?? :-D:-D:-D

Lojza
29. listopadu • 14:18

jo jasny, ten kdo ma etrona.Bydli na sidlisti, prober se.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
29. listopadu • 17:42

a proc by nekdo s etronem nemohl bydlet na sidlisti? mam IPace a nemam duvod bydlet jinde, proc bych mel chtit bydlet nekde jinde? na prilehlem parkovisti vidam jak auta za par supu a mozna i se zapornou hodnotou, tak treba i Touarega R, Velar nebo noveho Mustanga, to si jako lidi bydlici v panelaku nemuzou poridit drazsi auto? tady u nas byty nastesti jeste neatakuji sumy na konci prvni desitky milionu, ale kdyby panelak s mim bytem stal nekde treba ve Vrsovicich nebo na Ziskove, jeho cena by byla cca 8-10 milionu, mozna i vic, netusim, aneb spojeny dvou byt 5+2 126m ctverecnich,..... kolik stoji etron?

Kundomil
30. listopadu • 10:00

Proč bys měl chtít bydlet jinde? Protože sídliště je hnusný a kvalita života tomu odpovídá. Ale tvoje věc.

iPace
1. prosince • 10:35

jasne hnusne :-D me prijde ze to tu mame hezcia upravenejsi nez u kdejakeho baraku ve vylovych ctvrtich ;-)asi te nikdy nenapadlo ze na malych mestech se starostove a strany v koalici staraji vice o modernizace a upravu/opravu sidlist, nez o modernizace vylovych ctvrti kde maj minimum volicu ;-) silnice, codniky, travni plochy, hrizte, vse tu mame krasne opravene, a mesicne upravovane tak ze by zavidel kdejakej baracnik co si slechti svuj anglickej travnicek nustickama na nehty, navic to mam par kroku ke vsem moznym sportovistim ktere mesto doslova hycka, jo a vlastne ted tu budu ,mit kousek od baraku i dvojici nabijecek 50kW a dvojici nabijecek 22kW, u 50kW se pocita prej s tim ze se budou casem menit na 150kW, postavili k tomu i novou trafacku, no strasny jak to tady na nasem sidlisty je hnusny :-D

EL2020
29. listopadu • 16:17

Ten asi moc ne, ale ten kdo pokukuje po eCitiGo, ten klidně jo.

iPace
29. listopadu • 10:08

co mate lidi porad s tema sidlistema? bydlim na sidlisti dke je 9 panelaku po 8 patrech a 40 bitech, mam elektromobil a nemam sebemensi problem s tim ho na tom sidlisti nabijet, kdys jsem si nechaval instalovat a certifikovat wallbox od technika CEZ, tak me jasne rekl ze tam je tak nadimenzovana trafacka a rozvody, ze ikdyby tam melo 2/3 lidi stejny wallbox jako ja, tak se teprve dostanou na cca 80% vykonu trafacky, u rozvodu jeste niz, neb jsou z dob komacu naddimenzovane a po zavedeni plynu mnohem min vytizene nez byvalina danem sidlisti mame cca 54 garazi primo v tech panelakach a pak 98 vedle sidliste, vsechny maj elektrinu s elektromery, + je tam cca 200 parkovacich mist, na prvnich 20 mist mame jiz zpracovany projekt zavedeni nabijecich bodu, kdy az mesto bude rekonstruovat dane komuniakce, tak se tam jen polozi od rozvodu nejblizsiho z panelaku rozvod pro 22kW body, prozatim co vim mame na danem sidlisti elektromobil nebo plug-in hybrid 3ano tusim jak dlouho nabijim 1 fazi, a tusis ty jake moznosti dnes pri nabijeni a instalaci wallboxu nebo nabijecoiho bodu na sidlisti jsou?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kundomil
30. listopadu • 9:58

Tak to máš štěstí. Typické české sídliště fakt takhle nevypadá. Já sídliště z garážema nevidel nikdy.

komik
2. prosince • 12:25

Ono když se chce.. třeba Rakousku jsou dobíjecí stojany celkem běžné.. mají (zatím) tu výhodu, že v rámci parkoviště je "jedno" kde je uděláte.. a u velkých parkovišť téměř vždy z nějaké strany elektřina vede... jak kvůli osvětlení, tak přípojky. Takže stačí tam, kde je "při ruce" udělat stojan (nebo několik) s nabíječkou. A pak při případně rostoucím počtu elektroaut počty míst zvětšovat. Jinak zpoplatněné to mají (dle místa) tak, že po dobu nabíjení platíte jen proud, po dobití se začne strhávat i něco za "blokování" místa.A ohledně spotřeby.. postupem času budou musí vznikat inteligentní nabíječky, které se budou řídit centrálně (jako HDO) a budou čerpat dle přebytku energie v síti. Čím delší variabilitu (délku) nabíjení necháte, tím nižší budete platit cenu za kwh. Takže ve finále elektroauta by měly pomoci stabilizaci sítě - čerpání v noci, kdy třeba atomové bloky nevypnete.. a v více době přepětí (hezkého počasí). Zároveň budou jako "UPS" baráku. Myslím si, že uživatelé aut nemusí řešit za distributory jejich "problémy".. protože toto trh zvládne. Pravdou je, že rychlonabíjení bude určitě dražší a méně vhodné pro baterku než pomalé. Ale měl by třeba dojezd Etronu stačil :), klidně se mi na něj složte :).

EL2020
29. listopadu • 10:42

To je teda nějaké hodně specifické sídliště. Na běžném pražském sídlišti (a nemusí jít ani o sídliště, stačí jakýkoliv blok bytových domů starší 30ti let) nejsou ani garáže, často ani parkovací místa a nějaké nabíječky, tak to už je naprostá scifi.

iPace
29. listopadu • 17:31

kdys jsem bydlel na chodove, tak primo pred panelakem jsme meli velke hlidane parkoviste, hned vedle nej trafacka a vyrazenej vymenit tepla, takze udelat na tom parkovisti par zasuvek by fakt problem nebyl, navic sidliste neco jako elektromobilita zacne v CR trapit mozna tak za 30 let ;-) kdys projdu nase sidliste, tak novejsich aut je tam tak stezi 5-10%, zbyla auta jsou 10-30 leta auta a jejich majitele urcite nepobezi hned do sautosalonu kupovat elektromobil B-]uvazovani nekterych diskuteru na tema elektromobilita nekdy fakt pripomina klec s opicema kde se simpanzi bavej o tom kterej baban je vic zlutej a pak prijde gorila a banany jim vezme a sezerepokud nekdo chce elektromobil, muze si ho poridit at bydle kdekoliv, musi se jen pripravit na to, ze zatim proste bude mit omezeni a bude muset dany fakt bud prijmout a nebo zainvestovat a nabijeni si zaridit, ja se zaridil tak ze jsem si na druzstvu na schuzi zazadal zda muzu na urcite misto prilehajici ke 3-4 parkovacim mistum u domu nechat nainstalovat wallbox, coz me druzstvo schvalilo, pak jsem si zasel na CEZ a pozadal o navyseni rezervovaneho vykonu a vyvedeni druheho elektromeru primo z rozvodu domu, tam me take vyhoveli, u hasicu si zazadal o stanovisko zda to vyhovuje pozarni bezpecnosti podle projektu, tam me dali po posouzeni nekym u nich stempl ze ano, pak si wallbox nechal nainstalovat a nasledne jen technik CEZ proste vse prosel a umiznil pouzivani, suma sumarum cca 25 tisic korun a cekani cca 3 mesice na vsechny stemply a souhlasya je to uplne normalni sidliste na malomeste do 35 tisic obyvatel

jogurt
29. listopadu • 11:28

Pán si patrně plete sídliště s novou výstavbou s vyhrazenými nebo dokonce krytými parkovacími místy, vázanými na byt, kde to technicky jde. Jen jde o četností zlomek reality. Většina populace pořád bydlí v komunistických králíkárnách z 50. - 80.let, kde se na ulici opravdu ve velkém dobíjet nedá a dát nebude.

iPace
29. listopadu • 17:32

dej si jogurt a precti si to aspon jeste 100x, prijde ti komunisticke z konce 70 let sidliste jako nova vystavba?

kkk
29. listopadu • 12:05

Cca. polovina obyvatel bydlí v rodiném domě, v menších městech má část obyvatel garáž, u mě na sídlišti (70léta)v praze se postupně postavilo několik vícepatrových garážových "domů " a např. na černým mostě má řada paneláků podzemní garáže, takže odhaduji že cca.70% by nemělo problém, hlavně v noci nabíjet a distributoři budou jenom radi za víc penězB-]

EL2020
28. listopadu • 17:06

"Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor"
Jak si to máme představit? To je odpojený i fyzicky (nějaká spojka???), takže se ani netočí? Nebo se pořád točí a jen se neúčastní pohonu? A pokud se točí, není to škoda?

Nojono
28. listopadu • 21:59

Ultra Quattro, které u čtyřválcových Q5 odpojuje zadek kompletně, spolehlivě ukazuje, že se tím neušetří v reálném provozu vůbec nic a třílitrové šestiválce se standardním fulltime quattrem mají nižší spotřebu, než odepínané dvoulitrové čtyřválce. Důvodů je samozřejmě víc, nevypovídá to nic více než to, že odepínání možná sníží testovací spotřebu v homologačním procesu, v reálu ale úsporu nepřináší žádnou. A protože přední elektromotor u e-tronu se výrazně podílí na rekuperačním brzdění, dá se předpokládat, že tam mechanické odpojení spíše nebude.

Doporučujeme

Články odjinud