V Česku testujeme elektrické Audi e-tron GT quattro! Ptejte se, co vás zajímá

Budoucnost grand touringu podle Audi poprvé na českých silnicích. S testováním nám můžete pomoci i vy.

Právě teď mířím do Prahy, kde české zastoupení Audi zorganizovalo první jízdy s modelem e-tron GT na české půdě. Zbrusu nové gran turismo budoucnosti stojí na stejné platformě jako Porsche Taycan, tedy i s 800V architekturou, dvěma výkonnými elektromotory a 2rychlostní převodovkou vzadu.

Audi začalo s výrobou Q4 e-tron. Jeho oficiální podobu však stále tají

Audi začalo s výrobou Q4 e-tron. Jeho oficiální podobu však stále tají

Audi e-tron GT se představilo na začátku letošního února, moc dlouho jsme tedy na první setkání nečekali. Dnes na nás čeká varianta GT quattro o výkonu 350 kW (476 koní) a s 630 N.m točivého momentu. V případě potřeby však lze výkon krátkodobě navýšit až na 530 koní.

Téměř až supersportovní hodnoty však neznamenají horentní maximální rychlosti. Více než 245 km/h s tímto autem nepojedete. Nyní, krátce po vstupu na trh, je vůz k dispozici s 11kW nabíjením střídavým proudem. Nejde ale jen o výkony - značka novému modelu dopřála po všech stránkách, především pak v interiéru, který má nabídnout to nejlepší od Audi, avšak zabalené do konzervativnějšího hávu.

Takto vypadá nejlevnější Audi e-tron GT. Přidat výbavu za milion není problém

Takto vypadá nejlevnější Audi e-tron GT. Přidat výbavu za milion není problém

Bude e-tron GT typicky odměřené, neutrální, ale jisté a bezpečné Audi? Mám na zjištění dnešní odpoledne. Připojit se můžete i vy. Pokud máte ohledně vozu nějaký dotaz, můžete nám ho zaslat na adresu dotazy.autorevue@cncenter.cz. Zodpovědět se je budu snažit v jízdních dojmech. Rovnou však připomínám, že srovnání se sourozeneckým Porsche Taycan zatím nemám.

Audi e-tron GT quattro: Technická data a základní cena
Největší výkon [kW] 350
Točivý moment [N.m] 630
Kapacita akumulátorů [kWh] 93,4
Max. dojezd WLTP [km] 452-488
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,1
Max. rychlost [km/h] 245
Spotřeba dle WLTP [kWh/100 km] 19,9 - 21,6
Provozní  hmotnost [kg] 2350
Délka [mm] 4989
Šířka [mm] 2158
Výška [mm] 1413
Rozvor [mm] 2898
Cena [Kč] 2.744.900

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička