je to nová na platformě PPE nebo jen jiná barva?
Nikdy na ppe nebyla. J1. A už jsem to spolu tady řešili
jo řešili, nemohla být, protože se začala vyrábět a PPE nebylo ani u MACANA a tak se ptám jestli je to jenom jiná barva.
He? První generace Macanu byla neelektrická a na platformě MLB. Druhá na PPE je.Ono to s PPE je trochu složitější. E-Tron GT i Porsche Taycan (a nic jiného, tedy ani Macan) byly a stále jsou na platformě J1, kterou až do roku 2023 jak Audi, tak Porsche nazývají PPE. Pak přišla ta "pravá" PPE a Macan, Q6 a A6 e-tron a původní PPE alias J1 se přestalo říkat PPE.A je to i celkem logické, "nová" PPE z J1 vychází, je to její evoluce. Bez dvoustupňové převodovky na zadní nápravě, s novým propojením bateriových bloků, s novými články a adaptovaná na sériovou výrobu. Ale z původní J1 pořád vychází.
Macan elektrický je poznat oproti spalováku na deset km.
Vyrobili PPE platformu a začali bouchat na ni Macan a Q6, potom 6. Taycan po FL má ztoho jenom vlásenkový motor a jinou baterii-články. Taycan má problém že nemá ty počítače jak PPE a má hrozný problém s displeji a navigací. Oni museli udělat FL nebot u taycanu byly blbé baterie. To nové propojení je pro tych 800V aby se to mohlo rychle nabíjet i na 400V, třeba Mercedes v tomhle propojená udělal chybu. Pěkně to vysvětlují na F-Drive.Před FL Taycan odmítají i vyhlášení prodejci ojetin.
ale no tak....Taycan odmítá jeden jediný "prodejce" (spíš webový vyhledávač a předražovač) zánovních ojetin, od kterého si duševně zdravý člověk stejně žádné auto neobjedná. Kupodivu technicky shodné Audi e-tron GT se stejnou technikou, stejnými motory, stejnými bateriemi tentýž přeprodejce neodmítá.
ježíši kriste, taycan měl problém s baterkama před FL, po FL jsou tam jiný baterie a taky uplně jiný a to GT od 2024 má uplně jinou techniku než dříve. Musíš si uvědomit, že rok a měsíc výroby je nejduležitější, vše je jiný a hlavně u GT máš zadní motor z PPE OD 2024.
Jo na tuhle káru se Mergl ani Bramboráci nechytají jak technicky, tak esteticky.
No to je sice pravda, ale ani tahle kára není bez kompromisů. A ten hlavní je použitelnost jako daily car. Bohužel je to jen a pouze sedan. Nikoli liftback. Což je (na rozdíl od Taycanu a jeho obou variant Turismo) pro celkovou použitelnost dost limitující .
S praktičností máš samozřejmě pravdu, ale auto, které jde cenově nad úroveň A8 asi nemá moc smysl snažit se o nějakou praktičnost, zvlášť když na 800V architektuře je zde A6 e-tron, který kombajn umí.
brambora bude mět novou platformu a baterii se spirálovýma monočlánky. Mergl jsem četl, že 800V a nenabiješ na 400V.
No vždyť píšu, že Mergl ani Brambora nemá v EV proti Audi co postavit.
jo je to tak. Ale dal bych přednost audine na nové platformě i když tohle není vyrobeno na pásu, ale je to na moje ježdění zbytečné.
:D :D :D , pekne ale chyba tomu normalny vyuzitelny motor
jezdi vlakem, tam v motoráku máš hned dva motory RR.
znami rozpravali ked isli do tatier e tronom a zaparkovali lyzovali sa a potom presli k hotelu a zrazu mali miesto 200km dojazd 50km , sranda tato nevyspela technika ,ktoru obhajuju ludia.. ano, bude to dobre ale najskor tak o 50 rokov pod dlhom poriadnom vyvoji
Bylo nebylo, za sedmero horami, za sedmero řekami ... se za pár hodin z baterie "vytratilo" 50kWh. Kampak se nám, milé děti, podělo tak obrovské množství energie, nic neroztavilo, nezažehlo ani nenaplnilo přečerpávací elektrárnu?
roztavilo ten padající sníh, neměli smetáček a tak topili na 30 stupnů tych deset hodin.
že by dírka v nádrži😅😅😅
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.