Základní varianta Gran Turismo začíná na vstřícných 2.905.900 Kč, což je výrazný skok oproti současné nabídce. Zdroj:  Audi 

Základní varianta Gran Turismo začíná na vstřícných 2.905.900 Kč, což je výrazný skok oproti současné nabídce. | Zdroj: Audi 

Přitom stále nabídne úplně stejný 105kWh akumulátor, na který ujede 622 kilometrů při průměrné spotřebě 17,8 až 19,3 kWh/100 km. Zdroj:  Audi 

Přitom stále nabídne úplně stejný 105kWh akumulátor, na který ujede 622 kilometrů při průměrné spotřebě 17,8 až 19,3 kWh/100 km. | Zdroj: Audi 

Na adekvátní nabíjecí stanici vozu stačí jen 10 minut pro navýšení dojezdu o 285 kilometrů. Zdroj:  Audi 

Na adekvátní nabíjecí stanici vozu stačí jen 10 minut pro navýšení dojezdu o 285 kilometrů. | Zdroj: Audi 

Ošizeni nebudete ani o výkon. Příjemných 370 kW, případně 430 kW s funkcí launch control, lze považovat za velmi slušný standard. Zdroj:  Audi 

Ošizeni nebudete ani o výkon. Příjemných 370 kW, případně 430 kW s funkcí launch control, lze považovat za velmi slušný standard. | Zdroj: Audi 

Objednávková kniha se otevírá 15. dubna a ke každému vozu dostanete čtyřletou záruku omezenou nájezdem 120.000 kilometrů. Zdroj:  Audi 

Objednávková kniha se otevírá 15. dubna a ke každému vozu dostanete čtyřletou záruku omezenou nájezdem 120.000 kilometrů. | Zdroj: Audi 

Aktuálně luxusní čtyřdveřový sedan startuje na ceně 3.243.900 Kč v základní sestavě s výkonem 435 kW a 105kWh akumulátorem pro dojezd 605 kilometrů. Zdroj: Audi Media Center

Aktuálně luxusní čtyřdveřový sedan startuje na ceně 3.243.900 Kč v základní sestavě s výkonem 435 kW a 105kWh akumulátorem pro dojezd 605 kilometrů. | Zdroj: Audi Media Center

Alternativou je verze RS e-tron GT začínající na 3.843.900 Kč s výkonem 570 kW, se stejnou baterií a dojezdem 593 kilometrů. Zdroj: Audi Media Center

Alternativou je verze RS e-tron GT začínající na 3.843.900 Kč s výkonem 570 kW, se stejnou baterií a dojezdem 593 kilometrů. | Zdroj: Audi Media Center

Absolutním vrcholem je RS e-tron GT performance s výkonem 620 kW, dojezdem 584 kilometrů a cenovkou 4.143.900 Kč. Zdroj: Audi Media Center

Absolutním vrcholem je RS e-tron GT performance s výkonem 620 kW, dojezdem 584 kilometrů a cenovkou 4.143.900 Kč. | Zdroj: Audi Media Center

Nová vstupní verze je o něco střídmější, ale stále důstojným reprezentantem segmentu. Zdroj: Audi Media Center

Nová vstupní verze je o něco střídmější, ale stále důstojným reprezentantem segmentu. | Zdroj: Audi Media Center

Přitom stále nabídne úplně stejný 105kWh akumulátor, na který ujede 622 kilometrů při průměrné spotřebě 17,8 až 19,3 kWh/100 km. Zdroj:  Audi 
Na adekvátní nabíjecí stanici vozu stačí jen 10 minut pro navýšení dojezdu o 285 kilometrů. Zdroj:  Audi 
Ošizeni nebudete ani o výkon. Příjemných 370 kW, případně 430 kW s funkcí launch control, lze považovat za velmi slušný standard. Zdroj:  Audi 
Objednávková kniha se otevírá 15. dubna a ke každému vozu dostanete čtyřletou záruku omezenou nájezdem 120.000 kilometrů. Zdroj:  Audi 
9
Fotogalerie

Audi e-tron dostává novou základní verzi. Vejde se pod 3 miliony a ujede 622 kilometrů

Audi snižuje vstupní laťku pro svou vlajkovou elektrickou loď. Nový e-tron GT ve výhodnější verzi nabízí špičkovou techniku, dlouhý dojezd a výkon 370 kW za cenu pod 3 miliony korun.

Ve snaze přiblížit prémiovou elektromobilitu širšímu spektru zákazníků přináší Audi novou vstupní verzi modelu e-tron GT. Ta nabízí výrazně nižší cenu ve srovnání se současnými modely, aniž by výrazně utrpěla na dynamice nebo palubní technice.

Aktuálně luxusní čtyřdveřový sedan startuje na ceně 3.243.900 Kč v základní sestavě s výkonem 435 kW a 105kWh akumulátorem pro dojezd 605 kilometrů. Alternativou je verze RS e-tron GT začínající na 3.843.900 Kč s výkonem 570 kW, se stejnou baterií a dojezdem 593 kilometrů. Absolutním vrcholem je RS e-tron GT performance s výkonem 620 kW, dojezdem 584 kilometrů a cenovkou 4.143.900 Kč.

Nová vstupní verze je o něco střídmější, ale stále důstojným reprezentantem segmentu.
Základní varianta Gran Turismo začíná na vstřícných 2.905.900 Kč, což je výrazný skok oproti současné nabídce. Přitom stále nabídne úplně stejný 105kWh akumulátor, na který ujede 622 kilometrů při průměrné spotřebě 17,8 až 19,3 kWh/100 km. Díky nabíjení výkonem 320 kW jde o ideální nástroj pro bezemisní zdolávání dlouhých vzdáleností.

Na adekvátní nabíjecí stanici stačí jen 10 minut pro navýšení dojezdu o 285 kilometrů. Po poslední modernizaci je možné plný výkon využít v širším teplotním spektru. Proces nabíjení zefektivňuje plánovač tras, který na zastávku baterii připraví s předstihem.

Ošizeni nebudete ani o výkon. Příjemných 370 kW, případně 430 kW s funkcí launch control, lze považovat za velmi slušný standard. Jistotu za volantem dodává pohon všech kol quattro s variabilním rozdělováním točivého momentu. Agilitě rovněž pomáhá o 30 kg nižší hmotnost oproti ostatním liniím a nízký součinitel aerodynamického odporu vzduchu.

V interiéru na vás čekají tradiční anatomická sedadla s integrovanou opěrkou hlavy a možností nastavení v osmi směrech. Díky uložení baterií v podlaze nabídne e-tron GT přední kufr o objemu 77 litrů a zadní zavazadelník s dalšími 405 litry.

Co se týče exteriéru, vozu zůstává stylová maska Singleframe v barvě karoserie s černým lemováním a výrazný difuzor na zádi. Objednávková kniha je otevřená a ke každému vozu dostanete čtyřletou záruku omezenou nájezdem 120.000 kilometrů.

Zdroj: Audi | Zdroj videa: Audi media center

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud