TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Karel  |  10. 01. 2021 08:40

No žere to jak prokopnuté. S takovou by si němci tu likvidaci jaderek měli ještě rozmyslet

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 10:42

Němci vsadili na spalování plynu při výrobě elektřiny.
Takže další důkaz jak je elektrifikace aut nesmyslná

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 01. 2021 14:58

25-30kWh/100km je u 300kW/408k SUV s 4x4 a skoro pětimetrovou délkou naprosto OK. Já s tím jezdím za 23 ve městě a na okreskách a za 27 na dálnici.
A mimochodem, 150kW dobíječky tu má nejen Ionity, ale i ČEZ, EON a PRE. Používám například 150kW PREpoint ve Fashion aréně.

Odpovědět  |   | 
Max  |  10. 01. 2021 22:54

Ta jizda po dalnici je prosim jak rychle? To by znamenalo nejakejch 300km dalnicniho range...to uz by nejak slo

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  11. 01. 2021 07:03

Tempomat 135

Odpovědět  |   | 
Max  |  11. 01. 2021 10:24

dik za info...u 150 už to asi bude výrazně přes 30...uvidíme co i4, když bude nízká.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 01. 2021 14:20

To jistě, ale on k dodržování rychlostí dost přispívá i prediktivní tempomat, který za každou křižovatkou, dopravní značkou apod. přenastavuje hodnotu na limit. A když nastavíte 150km/h a minete potřetí dálniční křižovatku a potřetí se vám to změní na 130, smíříte se s tím a pojedete tak. Jde to samozřejmě vypnout......

Odpovědět  |   | 
Max  |  11. 01. 2021 14:31

ono asi u auta s rekuperaci dava smysl to mit zapnute, ja to na spalovaku vypnul - nemam rad, kdyz zbytecne brzdi. clovek ale asi s tou elektrikou chytne jiny klidnejsi styl a popravde to ma taky neco do sebe

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 01. 2021 14:49

přesně tak

Odpovědět  |   | 

dobře napsaný a napíši to za autora pro koho je to dělaný-pro seladony. Ten spínač pod plynem mají i auta, která mají třeba omezovač rychlosti a to co upraví rychlost před obcí je právě pro seladony, my co jsme normální tak jak uvidíme obci, tak pustíme plyn a začneme podřazovat až na trojku a jak už je rychlost v normě, tak zapneme omezovač a přeřadíme na čtyřku. Říká se tomu předvídat. Audi by mělo mět nevypinatelné hlídání rozestupů a doufám, že tu spotřebu bude hlídat EU, rychlost už hlídá.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 10. 01. 2021 08:43

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 10:32

Výraz (slovo) seladon má tyto významy:

1. člověk přehnaně uhlazeného chování i zevnějšku
2. nápadník, milovník
3. orientální kamenina nebo porcelán s živcovou nazelenalou polevou

Odpovědět  |   | 

1-uhlazení chování za volantem je, že nedodržuje prostě nic
2-milovník rychlé jízdy
3- nějaký řidič řídí s kamennou tváří
Tak dobře, jak bys je pojmenoval ty co řídí taková auta?

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 16:14

Borec
Jsi prostě borec
Ty nezklameš
Dik

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 10:36

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče

Odpovědět  |   | 

ale data můžou použít až včil.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 10:38

Chystaná evropská norma zahrnuje návrh, aby byla technologie ISA od roku 2022 součástí povinné výbavy pro všechny nové vozy.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 10:40

Systém ISA funguje tak, že díky informacím z GPS a digitální mapy nastaví platný rychlostní limit a při jeho překročení řidiče zvukově a vizuálně upozorní. ... Obecně platí, že čím sofistikovanější systémy, tím vyšší pořizovací cena auta. ISA by mohl znamenat zdražení až o desítky tisíc korun.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 01. 2021 21:31

Ten výpočet zdražení bych docela rád viděl. Protože GPS a mapy mají dneska běžně auta střední a vyšší třídy. A napsat podmínku do infotaimentu (jestliže překročím povolenou rychlost, zobraz varování) nemůže stát desítky tisíc na auto...

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 23:09

Mám silný pocit, že to zdůvodnění známe už dnes.
Nenasytnost .

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 10:04

To těžko. I tady funguje konkurence. Kdyby fungovala jen nenasytnost, tak i to nejlevnější auto stojí v holobytu třeba 2 miliony...

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2021 07:00

To by mě zajímalo, u kterého auta s manuálem podřadíš na trojku, zapneš tempomat a při odřazení na čtyřku zůstává tempomat aktivní. Neříkám, že ne, ale ještě jsem se s tím nepotkal.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  11. 01. 2021 07:11

Je uplne jasne,ze ty ne ,samozvany chytroline.
Napriklad Astra J ,tempomat aktivni do te doby,nez klepnes po brzde anebo vypnes ovladacem .Razeni neni zadny problem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2021 08:51

Klídek chlapče. Toyoty, Audi, BMW, Seaty a další to tak nemají. O tom, jak funguje tempomat Astry J jsem netušil, proto se ptám.
V případě sešlápnutí spojky se tempomat deaktivuje. Jestliže to má Opel nastaveno jinak, je to pro mě novinka.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  11. 01. 2021 09:45

Seat to tak nemá? To se mi nezdá. VW i Škodovky to tak mají.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2021 13:09

Seat Leon pokud vyšlápneš spojku, tak tempomat vypíná. Yeti to má stejně tak. Nevím jak poslední modely škodovek.

Odpovědět  |   | 
Rumun  |  11. 01. 2021 15:52

Je videt ,ze znas houno a jenom prudis ,dylino .
Cyp jakysi

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2021 04:11

Tak jsi se mentálně odhalil, k tempomatům nic nebude, že?

Odpovědět  |   | 
Dan  |  13. 01. 2021 10:35

Trojková oktávka pofl to tak má, tak asi s tím VW přišli nedávno

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 01. 2021 10:53

Takovéhle „ekologické" zrůdky vznikají kvůli blbům z Bruselu, ale lidové auto jen pro dva s hmotností max. 650 kg není na trhu ani jedno.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 11:08

Mala auta na trhu jsou,ale kvuli vybave a vsem povinnym systemum a blbostem je vaha opravdu nekde jinde a pak ta cena je taky nekde jinde,takze to nikdo nekupuje a vyrobci pomalu ,ale jiste takove projekty mordujou .
Penize jsou holt penize.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 01. 2021 11:15

Jedině smart for two, ale ten je cenově mimo. Nějaký japonský kei car od Suzuki (ovšem se 4 zbytečnými místy - stačí dvě) se dostal s hmotností na 600 kg. Malá auta by měla mít vyjímky z těch eurounijních kravin. Jenže tady nejde o žádnou ekologii. Je to stejné jako s kácením stromů kvůli spalování dřeva místo uhlí - zhovadilost zdegenerovaného systému.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 11:39

Aby prosel takovy mini vuz vsemi nutnymi zkouskami bezpecnosti = materialy skoro kosmicke se musi pouzit
Dalsi povinna vybava a systemy = penize a zase penize.
Ve vysledku je mini narocnejsi na vyrobu a finance nez bezne auto.
Takze smula
Aygo , Suzuki Celerio,Citroen C1 a podobne supermini jsou jedinou sanci pro opravdu male auto. A lepsi to nebude. Japonsko ma 2mistne EV,ale EU je sem nepusti .

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 01. 2021 13:15

Vezmu základ Aygo a zkrátím ho o zadní zedadla. Náklady na vývoj by proti Smartu byly směšné, cena nízká, materiály běžné, akcelerace nepatrně lepší, spotřeba nepatrně menší. Jako úlitbu EU bych dal omezovač rychlosti na 140 km/hod, ale EU by zase odpustila některé prvky výbavy nebo i nejnovější emisní normu - EU 5 u toho litrového vvti je v praxi čistší než diesel EU6.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 13:28

Ja Vas opravdu chapu.
Ale prave pro ty argumenty Vami uvedene,to EU nedovoli.
Lide by si mohli zvyknout na logiku a smysluplnost veci kolem sebe a to je nepripustne.
Navic pri tak malych rozmerech aut uz by nebyl prostor pro uziti nekvalitnich materialu skeletu,jak jista automobilka cini pravidelne po absolvovani testu NCAP .

Odpovědět  |   | 
skuby  |  13. 01. 2021 14:06

Prosím o info, jaká automobilka po kreštestu používá nekvalitní mat. na skelet, ideálně i zdroj info. Díkes

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2021 16:07

To má zase niekto radosť. Ale je zbytočná a predčasná.
To, že Audi (zatiaľ) nevie optimalizovať výkon pohonnej sústavy, ešte neznamená, že to nejde. Ide to. Len treba mať oveľa, oveľa viac skúseností než má Audi, resp. koncern VW.
Tesla už roky niekoľkokrát za rok aktualizuje svoj softvér a (okrem iných vecí) optimalizuje aj spotrebu elektriny. Niekedy sa spotreba zvýši, ale častejšie sa zníži. Objektívne to ukazujú normované americké spotreby jednotlivých modelov Tesly po jednotlivých rokoch.
Tesla 3 z roku 2020 má spotrebu cca 15 kWh+, spolu s Hyundaiom Kona. Tesly Y má spotrebu cca 17 kWh+.
Dávam odkaz na trochu inú tabuľku, resp. dve, ale tiež sa týka spotreby, resp. dojazdu. Konkrétne až 123 variantov jednotlivých modelov - podľa amerických noriem. Zvlášť zaujímavý je tam rozdiel medzi spotrebou ID.4 a Teslou Y. Sú to porovnateľné autá. ID.4 však žerie o 15 - 20 % viac.
https://techbox.dennikn.sk/temy/123-elektromobilov-a... ...

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 16:16

Nech už toho.
Tesla není plnohodnotná automobilka

Odpovědět  |   | 
Max  |  10. 01. 2021 12:27

Dobře napsaný test, díky za něj. To auto zabíjí hmotnost - to žene nahoru spotřebu, zvyšuje potřebu výkonu a to zase navyšuje hmotnost kvůli bateriím - je to začarovaný kruh a není to problém jen elektra - koukněte na BMW a CLAR - jak se chlubili, o kolik jsou nové generace na týhle platformě lehčí a kolik ty modely váží dnes s mild hybridem - u ICE aspoň není ten nárůst hmotnosti s výkonem tak šílený, ale nepomáhá to ničemu.
Tady je dost neefektivní asi i celkový pohonný řetězec - to se zase ukazuje na hodnotách akcelerace. Zdá se, že tohle zatím umí jen tesla. Já u auta této třídy očekávám, že mne ohromí dynamikou (byť podávanou krátkodobě) a nabídne solidní dojezd při normální jízdě - takže bude důvod zbavit se třílitrového dieselu.
I když to vypadá, že si stěžuju, tak mám z vývoje dobrý pocit, myslím, že v příští generaci budou auta v této tříde bez problémů použitelná a příjemnější než spalováky.
Ocenil bych, kdyby v testu bylo příště uvedeno, jaká je spotřeba při ustálené rychlosti na dálnici při 130 a 150 km/h. A taky je důležité zmiňovat teploty, při kterých se testovalo.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 12:39

Sakra hodne omezeni pro luxusni auto.
Deti,dnes za babickou nejedeme,je moc zima,nedojeli bychom.
Deti,dnes za babickou nejedeme,je moc teplo,nedojeli bychom
Deti,nejedeme nikam,nebyl pres noc proud,tepelne cerpadlo vysalo baterie pod minimalni mez a auto se musi odtahovou sluzbou odvezt do servisu a na nove baterie uz nemame penize.
Je to slepa kolej a ekoterorismus,nic vice.
Nemecko spaluje plyn kvuli elektricke energii do aut, to je ekologie panecku.
Proc nespalovat plyn primo v autech - autobusy,kamiony ..............
Vyroba baterii - tezba kvuli tomu - nejvetsi eko katastrofy - pouzivani kyselin atd. .....

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 01. 2021 13:21

Když se nad tim člověk zamyslí, tak je ekologické zvěrstvo i dovoz-zkapalňování zemního plynu z USA do EU. Amíci by měli těžit jenom tolik, kolik sami spotřebují a neplýtvat energií na zbytečné zkapalňování a převoz. Americká V8 na zemní plyn je ideální kompromis mezi grínpisáky a petrolheady.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 13:33

Nejsem si jist,zda nekteri obetujou ten '' smrad'' benzinu. Ten tam proste patri jako .......
Ikdyz chemie v dnesni dobe by mela byt schopna vyresit i tenhle maly nedostatek pocitaru petrolheadu.
Jinak to dava smysl,proc neuzit plyn jako palivo aut - proc vyrabet elektrickou energii z plynu pro pohon BEV- EV aut = totalne nepochopitelny proces plytvani energii v kazdem stupni vyroby .

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 01. 2021 15:00

Zima ani horko nerozhoduje, vliv tepelného čerpadla na dojezd je max 10km

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 15:14

Na dojezd nemá vliv zima nebo horko?
Tak to je ale hloupost.
Tepelné čerpadlo v ID.3 dokonce i více než těch 10%
Prostě BEV -EV je zcestný krok .

Odpovědět  |   | 

šak jogurt to má správně. Dojezd id3 500km a 10% je 50km a na sto to dělá tych 10km. I v testech se ten dojez moc neliší, nejvíce ušetří řidič předvídaností.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 16:19

V zimě dojezd možná 350 a čerpadlo i za jízdy odebírá,takže faktický dojezd možná 280
To je fakt,který byl důvodem reklamace nejednoho ID.3
VW nezná důvod a neumí to opravit

Odpovědět  |   | 

jestli máš doma tepelný čerpadlo, tak se podívej na štítek, že má skoro stejný odběr jak u topení i chlazení a tak by mě zajímalo, proč by v zimě to mělo být jinak jak v létě.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 19:08

Petre,
tady se bavime o problemu ID.3 a jeho tepelneho cerpadla. Proc to neumi VW vysvetlit,o co vlastne jde ,neumi to ani opravit. Proste se stalo neco.co nikdo z tymu vyvojaru necekal. Pravdepodobne spatny SW ,tak jak je u VW posledni dobou zvykem . Odflaknuty vyvoj a hned do prodeje. neodzkouseno dostatecne.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 10:23

Je tomu jinak, protože kvůli rychlosti vytápění si TČ vypomáhá přímotopy, které mají prakticky okamžitý nástup, jsou výkonné, ale tímpádem žravé.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 01. 2021 14:22

tak moje domácí toshiby si žádnými přímotopy nepomáhají

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 14:58

Já ale také nepovídám o nějakých domácích toshibách.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 01. 2021 17:41

Nemá, protože pohon kompresoru je nula nic. A čerpe to teplo mezi baterka i, interiérem a venkem. Odporové topení e-tron vůbec nemá.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 18:03

ID.3 ma s cerpadlem neresitelny problem ''prozatim'' - neumi to zduvodnit ani opravit

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 01. 2021 21:38

Ale samozřejmě že má. Stejně jako každé elektroauto s tepelným čerpadlem. TČ je výkonově dělané na dorovnávání tepelných ztrát během jízdy (tj. zejména udržování teploty), aby nebylo příliš velké a těžké. Na krátké špičky (zejména start - rychlý ohřev třeba z -5 °C na 20 °C) tam jsou i přímotopy, které jsou výkonné. Jsou žravé, ale jsou potřeba jen krátce nebo případně na dorovnávání dodávání tepla, kdy TČ už nemá takovou účinnost jako by bylo potřeba (např. pod -15 °C). Výhodou přímotopů je, že jsou malé a lehké (oproti tomu, kdyby jejich výkon dodávalo TČ).

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  11. 01. 2021 07:09

Má ho německá konfigurace za příplatek. Česká nikoliv.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 10:14

Ne. Přímotop je v autě vždy. Za příplatek tam máš buď TČ nebo (pokud už tam TČ je) zasílený přímotop (ke stávajícímu). V -10 °C opravdu nechceš čekat půl hodiny, než se ti vyhřeje interiér. Kvůli velikosti a váze v autech nejsou žádné "zázraky", tepelný faktor je kolem 1:2 a pod -5 °C už to moc tepla nedokáže odebrat, proto tam musí být vždy přímotop, který vypomůže.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 01. 2021 14:31

Jenže primární zdroj tepla není venkovní vzduch, ale teplo z baterie. Powermanagement na MMI ukazuje vliv každého zapnutého spotřebiče na aktuální dojezd. A ani v mrazech mi to u TČ ještě neukázalo víc než -14km. Zapnuté vyhřívání sedadla je -7km za každé sedadlo, vyhřívaný volant skoro nic.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 15:02

No to seš pěkně mimo. Pokud by jsi bral pouze teplo z baterie, tak by ses moc neohřál. Pokud sedneš do vymrzlého auta, tak jako odebíráš teplo z baterie, takže bys je ještě více podchladil? Teplo z baterie je maximálně doplňkový zdroj tepla, ale ne jediný, primárně bereš teplo z okolního vzduchu. Baterie generují teplo (díky vnitřnímu odporu), ale je toho málo a když stojíš (tj. neodebíráš proud pro motory), tak by si v autě zmrzl, protože baterie nevyprodukují prakticky žádné teplo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 01. 2021 16:34

Já neřeším standing ale jizdu

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 17:33

Já ale neřeším stání, ani jízdu. Celou dobu tady jen rozporuji tvé tvrzení "Odporové topení e-tron vůbec nemá.".

Odpovědět  |   | 
Max  |  11. 01. 2021 10:38

Ten dojezd už je v pohodě, delší cesty se s rychlodobíjením taky dají...akorát člověk nesmí spěchat - ale výlet zrovna za babičkou s dětma je v takovém autě paráda. Pořád je problém to mít jako hlavní auto, což je u auta s cenou přes 2M trochu issue.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 01. 2021 14:36

To jsem si původně myslel taky a proto jsem si ponechal i SQ7 na "dálky". Ale po prvních cca 2000km s e-tronem jsem pochopil, že to vůbec není problém a nakonec jsme v létě na Sicílii jeli (přes protesty manželky) e-tronem. Bylo to naprosto v pohodě, počet dobíjení na cestě byl velmi dobře sladitelný s počtem kafí a dámských močení, jen jsem naplánoval cestu tak, abychom nocovali v hotelích s dobíjením. A to nebyla žádná potíž, je jich spousta a booking.com je umí.

Odpovědět  |   | 
Max  |  11. 01. 2021 20:48

Tak tohle už je slovo do pranice...vyměnit SQ7 za tohle a bejt spokojenej znamená, že to asi špatný nebude :)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 01. 2021 14:12

Není. Ale i tak jsem si SQ nechal

Odpovědět  |   | 
Max  |  12. 01. 2021 19:52

Solidni vybava :)

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2021 15:51

Bohužiaľ Tesla to nie je. Nemcom, resp. koncernu VW dá ešte veľa práca optimalizovať pohon aspoň do takej miery ako ho má Tesla. Tesla X napr. amerických noriem (sú najprísnejšie) má spotrebu okolo 20 kWh/100 kilometrov.
Ale vďaka aj túto lastovičku /vlaštovku/.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 15:58

Tesla je pouze dotovaná továrna produkující testovací série aut ve větším množství,proto ta hrozná kvalita a poruchovost.
Je to domeček z karet, který může velice brzy spadnout. Stačí nedostávat další a další finance a je konec. Nevytváří žádný zisk , vůbec žádný.
Ale to je pro tebe hodně složité,to nejsi schopen pochopit.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 01. 2021 17:42

Normu jo, ale reálně jsem s X90P jezdil za úplně stejně jako s e-tronem.

Odpovědět  |   | 
Max  |  10. 01. 2021 22:57

Neni k etronu spis srovnatelna Tesla Y? Zkousel jste iPace?

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  11. 01. 2021 07:06

Etron je velikostí mezi Q5 a Q7.

Odpovědět  |   | 
Max  |  11. 01. 2021 10:27

jj, koukal jsem na čísla - na pohled vypadá daleko subtilněji, než na 4.9m délky

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 10:20

Tesla Y určitě ne. Ani velikostí, ani komfortem. iPace je na stejné úrovni.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2021 16:00

Rozdíl 4x4 mezí tímto a quattro bude obrovský. Zatímco quattro umí poslat max 50:50 TM mezi nápravy a 92:8 umí pouze na jednu z náprav dle modelu, tohle umí poslat 100%TM dopředu i dozadu podle potřeby (nebo aspoň to není technicky problém). A pokud to má aspoň něco elektronickýho na diffech, umí to preferovat pouze jedno z kol. Bohužel pro auto 2,55t asi nutnost, aby to vůbec po sněhu jelo.
Jinak dneska jsem dojel na běžkách k silnici I.třídy v obci (70kmh) že ji přejdeme, stál jsem zády a pomáhal dceři prostě slyším projet náklaďák...dcera jé hele tati Tesla...fakt Sko. Za tím jedoucí Octavia jakoby jela v papučích...takže tak.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 16:08

Motor má každé kolo . A teď mi pošli 100% systémového výkonu jen na to jedno kolo.
A s tou Octavii v papučích to bylo myšleno jak?
Tesla na hlučných zimních pneu a octa na výběrových tichých ?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 01. 2021 17:44

Motor nemá každé kolo. U 55 je jeden vpředu a jeden vzadu. U e-tron S jsou jeden vpředu a dva vzadu.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 18:01

To byla hypoteticka otazka pro pana s octou v papucich.
Ale dik za info .

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2021 19:56

To je ten co si plete výkon a TM? Baba je to možné, mohla mít stará Octavia premiové gumy a Sko nejlacinější...ale spíš to bude tunou v hmotnosti a třeba i drobnému rozdílu v rychlosti, co?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2021 19:55

Proč má dva motory vzadu? Jen kvůli výkonu nebo nemá zadní diff?

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  11. 01. 2021 07:07

Výkon 55=300kw, 2 motory, S=370kW, 3 motory

Odpovědět  |   | 
Moik  |  11. 01. 2021 08:24

Podle všeho to nemá vzadu diferenciál. Takže každý motor roztáčí pouze jedno zadní kolo. Paráda.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2021 19:54

Ajaj tady někdo plave ve výkonu a TM, co? 100% výkonu na jedno kolo ti přenese i auto s jedním motorem ty rozumbrado. Stačí, aby se otáčelo právě jen to jedno kolo.
Tady je řeč o rozdělení TM mezi jednotlivé nápravy, nepleť sem kola.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 20:07

Ale ja ti dal jen otazku a zdvorile pozadal o vysvetleni. BEV s motorem na kazdem kole .
To je vsechno .
A Tesla jako nakladak a Octa jako v papucich jsi mi taky nevysvetlil.
Pokud je ti to protivne,tak neodpovidej vubec .
Neni nutne menit subjekt dotazu ,pokud nechces anebo neumis odpovedet.
Dik

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 01. 2021 21:44

Velmi by mne zajímalo, jak pošleš 100% výkonu na přední nápravu, když zadní motor není nijak připojen s přední nápravou. Každý náprava může obdržet jen tolik výkonu, kolik dodá každý motor na dané nápravě. Teoreticky jsi schopen jeden motor "vypnout" a nechat pracovat jen druhý motor (100% okamžitého výkonu auta a maximálního výkonu jednoho motoru na jedné nápravě), ale nejsi schopen na jednu nápravu dát 100% celkového výkonu auta.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 22:05

To jsem chtel slyset.
Diky.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 22:46

BEV auto
Motor ma kazde kolo
Kazda naprava ma difer
A je tam i stredovy dif
Pujde poslat vsechno na jedno kolo anebo ne

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 10:01

Já nerozumět řeči tvého kmene. Co jsi chtěl říct?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  11. 01. 2021 08:33

100% výkonu pošleš dopředu velmi jednoduše a to u jakéhokoli auta. Pokud se totiž točí pouze jedno kolo, je to jediné kolo které provádí práci za čas po dráze a podává tedy určitý výkon. Tedy 100% motorem produkovaného výkonu jde pouze na jedno kolo(ale TM jde na více kol)...ale není to 100% možného TM auta, protože ten spalovací motor podává jen v určitých otáčkách a elektromotor jen s pomocí ostatních elektromotorů.

Jasně že jsem nemyslel 100% možného TM auta.
Uznávám, že jsem tam mohl připsat, že tam jde TM jen toho jednoho motoru...ale já jsem psal vážně jen o tom, že e-tron S umí poslat TM jen na jedno ze zadních kol a quattro neumí preferovat ani nápravu (nebo teda jen tu jednu primárně poháněnou)

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2021 10:02

U jakéhokoliv auta pošleš dopředu 100% výkonu? To je vtip? Proč se zadokolce říká zadokolka, že?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  11. 01. 2021 18:54

Ty si dobrý střevo...ale jo máš pravdu..u zadokolky to půjde blbě.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  10. 01. 2021 18:52

Dost drze od Audi klamat pri dojazde takmer o 100km. Toto by mala EU sledovat a za toto automobilky sekat a to plati aj pri normach spotreby benzin a diesel.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 19:04

Zakladni vybava na mensich kolech a tencich gumach , rovina ,bezvetri a teplota 17 - 18
Proste to jde

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  10. 01. 2021 19:26

Viac ako 2 milióny?!
A za 10 rokov prevádzky to pôjde pre nezáujem rovno na šrotovisko!!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 19:51

Za mě ta spotřeba neni taková katastrofa . Jezdim za 27 kw na 100 km , 1 kwh mě stojí 3 czk . Jaké jiné auto s výkonem 400 koní jezdí kilometr za korunu ? Chápu že milovníci manuálních převodovek to nebudou chtít si zkusit už z principu , ale kdo to zkusí už spalovák chtít nebude .

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2021 20:00

Spotřeba auta při běžné jízdě víc závisí na jeho hmotnosti..takže spíš kdo má auto 2,5t a jezdí za korunu?
Ale...zkus s tím jet dál a nabij si na Ioniti UFC..rázem jseš na 6,75č/km..ale můžeš i na normálních UFC, budeš na necelých 4Kč

Mě to teda děsí. Nebudu si kupovat auto velikosti Tesla 3 a už vůbec ne S nebo X, abych jezdil jen okolo baráku a pojížďky. Spíš kvůli velikosti než kvůli ceně(i té). Ale když se s tím vlastně nedá rozumně cestovat, protože se nabíjí za 8-12Kč/kwh?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 20:09

Já nenajedu denně víc než 250 km . Nabíjím jen doma a když ne tak na PRE s čipem za 3 czk . Auta mám tři a jezdím jak jezdím . To že někdo jezdi 500 km denně neznamená že elektromobil je špatné auto . Doma v noci stojí kwh 2 czk . Proč bych nabíjel na veřejných ? Kdybych už chtěl škudlit tak pojedu k Lidlu tam je to zadara. Najel sem uz na elektrice 50 tis km , ty samé kilometry mě stály s cayennem v dieselu 3x tolik .

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2021 21:28

Jo já to nehaním. Naopak sám o tom přemýšlím.

Odpovědět  |   | 
foji  |  11. 01. 2021 08:11

Cayenne v dieslu pak elektromobil, tolik životních omylů v jednom člověku.

Odpovědět  |   | 
Max  |  11. 01. 2021 10:40

Tohle je ideální setup - plus při relativně lokálních cestách je super neprodukovat emise.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  11. 01. 2021 18:55

A dnes PRE ukázalo nový ceník...místo 3Kč 6kč na dobíječkách 50kw a 8Kč na silnějších + hodina zadax pak 2Kč/min.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  11. 01. 2021 08:42

Etron nabíjí na UFC Ionity za 8, ne za 21

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 20:09

A hele,Mirek a jeho rodina ho maji uz od roku 1993.
Podivejme se.
Kazde auto tady na webu Mirek a jeho rodina vlastni.
No neni to parada,ze jsou lide tak stastni a majetni .
Povidej ,jeste vice detailu ,to se musi,neni mnoho lidi jako ty,takovych odborniku.
Dekujeme

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 20:25

Ať se ti trochu pokroutí mozkové závity, je vidět, že jsi mozkově značně nedostatečný. Když tady dá někdo nick M, tak je to dle tebe Mirek, co když je to Milan, nebo Marek, Miloš... A co myslíš, když ty dokážeš zneužívat cizí nicky, jaký je problém, že tady kdokoli klidně vstoupí a použije nick Mirek, na rozdíl od tebe bezděčně, nevidí v tom nic zlého.
A jak tedy ustupuješ sám před sebou, když jsi tady psal, že zlu se nesmí ustoupit?
Ty bys opravdu potřeboval doléčit, utekl jsi předčasně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 20:25

Já nepotřebuju nikoho urážet a do nikoho se navážet . Psal sem poznatky z praxe . Ne z teorie. Napsal jsem komentář k článku poprve a jak tak koukam i naposled . Jestli jsem tím někoho urazil tak se omlouvám .

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 20:53

''Napsal jsem komentář k článku poprve a jak tak koukam i naposled''
Ty mas hodne problemu s hlavou a navic ted uz i sklerozu
Poprve jsi napsal komentar - dnes to bylo poprve
O Subaru jsi nepsal
O fokusu a losi test nekde v zatacce jsi taky nepsal
A mohl bych pokracovat.
Prestan lhat a chovej se jako chlap.pokud teda ti to zdravotni stav dovoli.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 20:59

Já napsal opravdu poprve . Subaru ani focus neni moje práce . Ale ty jsi nějaký podrážděný .

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 21:07

On je tady totiž největší lhář, sprosťák a podvodník, používal nicky snad všech se kterýmu komunikoval a vydával se za ně. A konečně mu začali mazat ty jeho sprostoty, tak najednou vystupuje za slušňáka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 21:04

Ty jsi opravdu tak omezený, že nechápeš, že tady píši minimálně 3 Mirci a navíc o Subaru psal nějaký M. Jdi si dát studenou sprchu a nikoho tady nepoučuj, trapáku sprostý. O Fokusu jsem psal já a ne ten Mirek, na kterého jsi přiblbě reagoval. A kdo je M ví jen bůh, případně, ten, který by to tady napsal, přiznal se k tomu.
Kolik nicků jsi tady použil ty a každou chvíli jiný a všem jsi nadával. Ty nejsi chlap ani omylem, ty internetový hrdino tisíce nicků.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 21:21

To je krasa.
Ty jsi tady poprve,ale znas historii tohoto webu dokonale.
Tak tady neco nehraje.
Tolikrat jsem ti rikal,ze lhat se nema
Zase jsi si nevzal leky,to je vice nez jiste.
A prestan uz lhat .
Brecis jak mala holka ,ty ostudo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 21:24

Vůl zůstane volem, nedá se nic dělat, uplakánku.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 21:41

🙈👍🏻 dobrá diskuze k etronu 👌🏻

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 21:28

A jak tedy ustupuješ sám před sebou, když jsi tady psal, že zlu se nesmí ustoupit?

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 21:35

Hele,prece jsi tady poprve
Ty jsi ale darecek ,jen co je pravda,presne jak jsem rikal - psal.
Tantrum jak z ucebnice - to si najdi sam,co to je

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2021 21:39

Kdo nepochopí, že komunikuje se dvěma Mirky, ten by se měl jít minimálně léčit, dárečku.

A jak tedy ustupuješ sám před sebou, když jsi tady psal, že zlu se nesmí ustoupit?

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 22:07

A ted uz chybi jen to ''M''

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 01. 2021 10:29

Koukám, že jsi ze sebe udělal pěkného debila Myslím, že je to všem jasné, jenom ty to nechápeš. nebo možná i chápeš, ale pořád si meleš svou, protože nechceš přiznat, žes na začátku ze sebe udělal debila. no... tak toho debila děláš ze sebe pořád. Super

Odpovědět  |   | 
Rumun  |  11. 01. 2021 16:01

jo jiste
si myslis,ze to nikdo nepoznal,ze pise porad jeden clovek a lze az se prasi za kocarem
Jsi jeste vetsi blb,nez si vsichni mysleli
To poznalo i male decko

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2021 17:29

A nezapomeň si zase změnit nick. Už jsi s tím opravdu trapný jako dvojka máslo. Opravdu, vůl zůstane volem. Ještě najít povoz, do kterého tě zapřáhnout, ale který majitel povozu by takového vola chtěl.

Odpovědět  |   | 
Rumun  |  11. 01. 2021 22:08

Jaj ty kokot,maslo dvojka,to je zkurveny komous az to hvizda . ty jsi komouska svine

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2021 11:21

Komoušská svině leda ty, každý nemůže mít ještě plenku na prdeli a neumět základy češtiny, jako ty. Svému otci také říkáš komoušká svině, když není zrovna narozen po roce 1989, ubožáku?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 42 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 78 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika