Audi driving & fun: dokonalé vozy, dokonalí řidiči

Zdokonalovací kurzy „Audi driving & fun“ přinesou radost z jízdy i vyšší bezpečnost. Základní tréninky na autodromu v Sosnové, pokračovací kurzy na Automotodromu v Brně, novinkou jsou individuální lekce. Vedoucí trenér: Josef Venc, sedminásobný mistr republiky.

Automobily Audi představují absolutní špičku technologického pokroku v automobilové branži. Sofistikovaná technika slouží jedinému cíli: Poskytnout řidiči radost z dynamické a zároveň maximálně komfortní a bezpečné jízdy. Aby řidiči vozů Audi mohli skutečně naplno využít všech jejich předností, připravil importér už druhý ročník zdokonalovacích tréninků „Audi driving & fun“, v jehož rámci se zájemci pod vedením zkušených instruktorů naučí především ovládat automobil v mezních situacích.

„Jde vlastně o novou interpretaci našeho firemního sloganu „Náskok díky technice“ – v tomto případě technikou rozumíme techniku bezpečné a zároveň dynamické jízdy,“ vysvětluje filozofii programu „Audi driving & fun“ Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o.

Základem programu „Audi driving & fun“ jsou jednodenní tréninky jízdních dovedností, při kterých se účastníci kurzu na autodromu v Sosnové učí zvládat vůz v kritických okamžicích. Pod vedením zkušených instruktorů se účastníci naučí technice brzdění v mezních situacích, osvojí si správné reakce v případě smyku a získají užitečné znalosti pro snazší odhadování rizika. Tréninkovým „nářadím“ dvanácti základních kurzů, které začínají v polovině dubna a běží až do začátku října, jsou vozy Audi A4 2.0 TFSI quattro. Cena základního kurzu činí 9900 Kč (bez DPH) na osobu.

Novinkou v programu „Audi driving & fun“ jsou individuální tréninkové jízdy, ke kterým se mohou přihlásit absolventi základního tréninku. Během jednodenního individuálního kurzu se řidič v běžném provozu seznámí se základy defenzivní i dynamické jízdy a pod vedením instruktora posoudí své řidičské schopnosti a bezpečnostní a výkonové rezervy tréninkového vozu.   Tím může být tréninkový vůz Audi A4 2.0 TFSI quattro, nebo vlastní Audi A6 či A8. Individuální kurz je určený především profesionálním řidičům limuzín Audi a manažerům, kteří za volanty svých vozů tráví značnou část dne. Cena jednodenního individuálního kurzu činí 49 000 Kč (při využití zapůjčeného testovacího vozu Audi A4 TFSI quattro), resp. 39 000 Kč, pokud klient absolvuje kurz se svým vozem.

Vyvrcholením programu „Audi driving & fun“ jsou pokračující intenzivní kurzy s vozem Audi A8 4.2 quattro na Automotodromu v Brně. Tam již půjde o vysokou jezdeckou školu, protože všechny nácviky řešení kritických situací probíhají ve stále vyšších rychlostech. Zaslouženou odměnou pro absolventy intenzivního tréninku budou několikanásobné průjezdy celé trati ve stále vyšších rychlostech pod vedením instruktorů. Cena jednodenního intenzivního tréninkového kurzu na Autodromu v Brně činí 18 900 Kč (bez DPH).

Vedoucím trenérem zdokonalovacích jízd „Audi driving & fun“ je opět Josef Venc, sedminásobný mistr republiky v automobilových závodech, jenž od roku 1996 spojil svoji sportovní kariéru se značkou Audi. Josef Venc vybojoval pro Audi řadu významných titulů, získal především hattrick ve Středoevropském poháru FIA vozů třídy Superturismo. Josef Venc spolupracuje s importérem automobilů Audi i při přípravě a organizaci novinářských a V.I.P. prezentací.

Všechny důležité informace o programu „Audi driving & fun“ lze nejsnáze získat na internetové adrese: www.audi.cz. Podrobné informace poskytne též každý prodejce vozů Audi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků