Audi Coupé na okresních značkách je dnes už vzácnost. Protáhli jsme velmi zachovalý kousek

7 komentářů

i20
3. dubna • 15:51

Privital bych vice takovejch clanku.

i20
3. dubna • 15:21

Za ten dvoulitr tleskam.
Kdo poradne projel treba a80 2.0e v tomhle rumpalu tak vi ze dve kila tam byla cobydup. Zral sedm prumer, to ano. Jenomze to jelo jak drak. Kopec nekopec, kolik nalozeny tolik dal. Skvely motor.

Audis
2. dubna • 17:09

Příplatek za automat hdm 4 st v té době obvyklých plus 50 kKč.

Audis
2. dubna • 17:07

Cena v roce 92 až 95 verze 2,8 v6 128 kW Quattro manuál tuším okolo 1,25 mil Kč. S2 1,6 mil Kč.

Audis
2. dubna • 17:03

Jsem fanda znacky. Vždycky jsem ho chtěl mit. Elegantní linie, lepší konstrukce zadní nápravy než limusine/avant, nádherné auto. 2,8 v6 128 kW Quattro byl můj sen popř S2 (162 poface 169 kW) Mám od něj myslím dobové německé katalogy. V článku neuplne zaznělo, že do face v roce 92 měl čelní masku bez rámu v barvě a motory nejvýše 2,3 r5 20v 123 kw. Vycházel a byl generace b3 z audi 90 (luxusnější audi 80 b3). Po face s řadou b4 už i oba v6 2,6 a 2,8 (110 a 128 kw).Face na b4 (sedan avant coupe) byl v roce 1992. Ztrácí se informace, že coupe S2 uvedeny v roce 1991 (162 kw) již měl vzhled b4 (to s maskou chladiče v barvě) tj o rok před b4. Po face v roce 1992 byl výkon navysen na 169 kw.

i20
3. dubna • 15:30

Inu muj nejoblibenejsi model tehda byl A80 2.0e. Skvely auto a jezdil jsem jej 100.000km. Kvalita se nedala srovnat treba s passatem kteryho jsem mel pak jako sluzebaka. Dve ruzny galaxie.

D
2. dubna • 8:51

Nádherný Auto. Tehdy to byla extra kara. Pak kupe aut radikalne pribylo a dnes je jich už zase málo. Pritom taková elegance.

Doporučujeme

Články odjinud