Audi chystá ostrou verzi modelu Q3. Dostane motor o výkonu 300 k

Kompaktní SUV značky Audi figuruje na vybraných trzích jen velmi krátce. Čeští zájemci se ho dočkají až na podzim, přičemž nabídka motorizací zahrnuje výhradně známé dvoulitrové jednotky. V případě benzínu můžete vybírat mezi maximálním výkonem 170 nebo 210 koní. Naftové TDI je k dispozici v provedení 140 k nebo 176 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ostré Audi Q3 má pod kapotou 300 koní.  

Jenže u Audi si myslí, že se najdou zákazníci, kterým by 210 koní stačit nemuselo. Navíc se k vedení automobilky z Ingolstadtu nejspíš donesly zprávy o tom, že u BMW chystají model X1 M.

Výsledkem je ostré Audi Q3 osazené pětiválcovým přeplňovaným motorem 2.5 TFSI naladěným na rovných 300 koní. Ano, je to stejný motor, jaký používá třeba ostré „tétéčko“ nebo RS 3 Sportback. V případě jmenovaných sourozenců má ovšem vyšší výkon. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Zatím není úplně jasné, jak přesně Audi své ostré SUV pojmenuje. Údajně by mělo jít o Audi Q3 S, ale to zatím potvrzeno není.

Jistý je pohon všech kol a jak bývá u aut vybavených jednotkou 2.5 TFSI zvykem, bude mít řidič k dispozici automatickou dvouspojkovou převodovku S Tronic. Bližší informace Audi zatím nezveřejnilo.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků