Audi chtělo na nové generaci A4 ušetřit. Sedan mohl využít platformu VW Golf

13 komentářů

OnlyTruth
8. srpna • 18:09

skoro som dostal mozgovu prihodu ked som cital ze chcu dat lacnu koncepciu do a4 .. automobilky si myslia, ze su uz fakt vsetci sprosty ked nam chcu tlacit lacne predne pohony za cenu luxusunych podvozkov ..... :-D :-D :-D

Fero
10. srpna • 21:26

Už dali...
Nová A4 bude mať brzdy z pola...Zákazníkmi už nezáleží ani na motore, tak prečo platiť drahé brzdy?

B
9. srpna • 12:53

Tak od BMW a MB dostali hezký příklad, že to ojebat jde (1er, mb a).

OnlyTruth
10. srpna • 9:48

bmw 1 bola do poslednej gen dobra, teraz to znicili .. a mb acko bolo vzdy take ne-mercedes auto ale 3generacia to zmenial aspon na nieco na co sa da pozerat, a jedine a45 je aj take co za zmienku stoji

Danny
7. srpna • 10:42

Koukám, že je to tady samej rejžolover, Audi dělá skvělá auta a logiocky šetří, jako každá firma, značka je obecně v nímána velmi dobře, auta dělá vynikajicí ... je to logické.

WP
7. srpna • 15:14

Jak dnes šly prodeje u vás v šourůmu?;-)

Px
6. srpna • 18:18

Podle mě je blbost, že by výrazně ušetřili použítím MQB... MLB je taky modulární platforma, jen pro jinak uložené motory a navíc se tak jako tak používá u jiných větších Audi. Takže vývoj je podle mě úplně stejně nákladný... Leda, že by modifikace MLB byla složitější a tomu nevěřím, podle mě jsou to kecy...

Klobásyn
6. srpna • 12:25

Dalsi zbytecny a trapný PR clanek zde na skodarevue.

zachovala audina
6. srpna • 12:01

Me to prijde jako marketingove reci: Audi mohlo zakazniky uplne klidne natahnout, ale je to tak charakterni firma, ze zachova puvodni kvalitu. :-DOtazkou je, zda skutecne je na tom VW Gruppe tak zle, ze uvazuje o A4 na stejnem zakladu jako Skoda Scala. Osobne tomu prilis neverim, protoze by tim hodne zakaznikum mohli privodit pocit, ze byli podvedeni. Z vlastni zkusenosti vim, jak nekteri majitele Porsche Caynne tezko rozdychavali, ze se vyrabi v Bratislave. :-P

Weigel
6. srpna • 22:16

Jak hyundai je Korejská automobilka co si nechává vyvíjet auta v Německu a montovat v Česku.
Mercedes zase nemůže nic namítal když ho Číňani kopírují když jim vlastně patří.

Statistik
7. srpna • 8:24

To by mě zajímalo, z jakého důvodu, lidé plácají totální blbosti a ještě tomu věří. Hloupost, duševní porucha, fanatismus? Možná kombinace všeho.
https://www.daimler.com/investors/share/sharehold... ...

Joe Doe
6. srpna • 14:05

Charakterni firma.... puvodni kvalita.... v suvislosti s Audi?

Josef Buřt
6. srpna • 11:31

Z Dana se stává další ústřední koncernovy zpravodaj,bravo! Koncernrevue.cz jede.

Doporučujeme

Články odjinud