Audi chce od Alfy Romeo práva na jména Q2 a Q4. Fiat to odmítá

wolff  |  19. 01. 2015 08:29

Novinářská práce..., tedy teď výjimečně bez vztahu k panu Žákovi.
Ale...
Teď se dovídáme, že proběhlo dost jednání na toto téma. V tuto chvíli již tedy tušíme na jaké téma proběhla debata a za jakým účelem docházelo ke střetnutí zástupců AR a VW. Najednou to vyplavalo na povrch. Ale inteligentní novináři nás tady krmili dlouhodobě kachnama o úplně něčem jiném.

Pane Žák na Vás jen jeden dotaz. Jste si opravdu jist, že AR Q2 a Q4 nechce použít, když nadcházející model jak sedanu tak SUV budou 4x4 a toto označení AR používá min. 30 let? To jste se někde dočetl a nebo to byla opět ukázka jen Vaší "novinářské" představivosti?

P.S. Asi se bude muset Audi bez modelů Q2 a Q4 obejít. Můžeme se tedy těšit na modely Q22 a Q44..

Odpovědět  |   | 
rt  |  19. 01. 2015 14:25

wolffe, moc to prožíváš...
novináři píšou sraj.dy, aby něco vypotili a opublikovali, a tím to pro ně končí, hlavně aby měli čím obalit neustále se rozpínající odpornou reklamu.
informační hodnota, aktuálnost informací býva povětšinou mizerná.
fiat by se měl snažit víc pracovat a míň kecat, a vw si ty svoje Q2 a Q4 může klidně pojmenovat samostatným jménem.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 01. 2015 15:58

Normální obchod se známkama. Sergio má chráněný Q2 a Q4 a audi by se hodily do řady Q. Seržo sdělí cenu, kterou by si představoval ....... Piech řekne, že to nedá a audi si bude muset vymyslet nějaký jiný název. A je to.

Odpovědět  |   | 
Skrew  |  27. 01. 2015 18:30

Alfa ma Q4, protoze nemohli pouzit italske slovo Quattro, ktere si registrovalo Audi. To je zacarovany kruh :) Sergio nedej se! :) Ale hlavne uz kurna ukaz nejake nove auto :(

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A