Audi celosvětově výrazně zvyšuje prodeje

I přes krizi na trhu zvláště s dražšími auty v USA a Evropě se značce Audi daří a v měsíci září se jí podařilo meziročně navýšit prodeje o 12,3 %. To představuje 95 137 nových vozů. Takřka čtvrtina z nich zůstala na domácím trhu, kde značce přinesla nárůst o plných 20,8 %. O 18,6 % se společnosti Audi podařilo navýšit prodeje v Itálii (6 205 vozů), meziroční zářijový nárůst v Belgii činil neuvěřitelných 55,2 %, což ale představuje minoritní počet 1 290 nových aut. Ačkoli prodeje značce Audi rostly i na klíčových trzích západní Evropy, je třeba přiznat, že důležitý je pokrok především v bující Číně, kde se pro Audi situace lepší posledních několik měsíců stabilně o čtvrtinu až pětinu.

Za tento úspěch vděčí Audi především modelu A4, jemuž v září připadla plná třetina prodaných vozů. Zájem o tento model (meziroční nárůst o 46,1 %) byl podpořen představením nové generace na jaře tohoto roku.   
 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků