Audi celosvětově výrazně zvyšuje prodeje

I přes krizi na trhu zvláště s dražšími auty v USA a Evropě se značce Audi daří a v měsíci září se jí podařilo meziročně navýšit prodeje o 12,3 %. To představuje 95 137 nových vozů. Takřka čtvrtina z nich zůstala na domácím trhu, kde značce přinesla nárůst o plných 20,8 %. O 18,6 % se společnosti Audi podařilo navýšit prodeje v Itálii (6 205 vozů), meziroční zářijový nárůst v Belgii činil neuvěřitelných 55,2 %, což ale představuje minoritní počet 1 290 nových aut. Ačkoli prodeje značce Audi rostly i na klíčových trzích západní Evropy, je třeba přiznat, že důležitý je pokrok především v bující Číně, kde se pro Audi situace lepší posledních několik měsíců stabilně o čtvrtinu až pětinu.

Za tento úspěch vděčí Audi především modelu A4, jemuž v září připadla plná třetina prodaných vozů. Zájem o tento model (meziroční nárůst o 46,1 %) byl podpořen představením nové generace na jaře tohoto roku.   
 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků