Audi celosvětově výrazně zvyšuje prodeje

I přes krizi na trhu zvláště s dražšími auty v USA a Evropě se značce Audi daří a v měsíci září se jí podařilo meziročně navýšit prodeje o 12,3 %. To představuje 95 137 nových vozů. Takřka čtvrtina z nich zůstala na domácím trhu, kde značce přinesla nárůst o plných 20,8 %. O 18,6 % se společnosti Audi podařilo navýšit prodeje v Itálii (6 205 vozů), meziroční zářijový nárůst v Belgii činil neuvěřitelných 55,2 %, což ale představuje minoritní počet 1 290 nových aut. Ačkoli prodeje značce Audi rostly i na klíčových trzích západní Evropy, je třeba přiznat, že důležitý je pokrok především v bující Číně, kde se pro Audi situace lepší posledních několik měsíců stabilně o čtvrtinu až pětinu.

Za tento úspěch vděčí Audi především modelu A4, jemuž v září připadla plná třetina prodaných vozů. Zájem o tento model (meziroční nárůst o 46,1 %) byl podpořen představením nové generace na jaře tohoto roku.   
 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud