Audi bude propouštět. Zruší skoro 10 tisíc pracovních míst, ušetří tím miliardy

20 komentářů

Sophia Gray
2. prosince • 9:18

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа pro dоspělé, kteří chtějí najít seхuálního partnera

petr r. (petrumr)
27. listopadu • 16:04

jestli to bude jak u mercedesu, tak audi ty kravatáky může propustit a dát dalším firmám impuls, že už to přehnaly a místo benefitů jim mají dát třeba sekačku na trávu aby sekali trávu v i okolo fabriky místo zabírání místa s autama ve městě.

Sir CHerokee
27. listopadu • 15:56

Po Mercedesu i Audi. To vše je pravděpodobně důsledek EV automobilů... velké investice, malé prodeje, propouštění. Jen blázen si může toto přát pro Česko.Myslím, že jsme na prahu hospodářské krize, protože po těch šílených investicích nezájem zákazníků spustí lavinu...

mpolan
27. listopadu • 18:48

Přání otcem myšlenky? Příčiny budou hluboko v minulosti, ale ty už víš, že za to můžou elektrická vozidla. To už je fakt diagnóza.

Mirek
30. listopadu • 17:39

Jenže můžou, to si již štěbetají i vrabci na střeše.

expat
27. listopadu • 17:42

Tak ono toho na ně přišlo příliš moc v příliš krátké době. Skandál s podváděním s diesely + následné tvrdé pokuty + nové emisní požadavky + následná slabá poptávka po nových vozech + nutné investice na vývoj elaut....no zkrátka je toho dost na to, aby to komukoli zlomilo vaz..... 3-[

Vóša
27. listopadu • 11:44

Tak a teď ještě podobný článek o Škodovce a bude hned lepší den!

kari
27. listopadu • 15:19

Jen idi*ot si může přát, aby kterákoli tuzemská firma propouštěla lidi, což bohužel ale ty jsi, takže se těžko divit. Hyundai taky není můj šálek kávy, ale rozhodně si nepřeji, aby se jí v Nošovicích nedařilo a musela propouštět.

Vóša
27. listopadu • 17:35

Škodovka a i celé VW je firma, která je prolezlá jen samými levárnami a stejně jako plevel...vytrhnout i s kořenem...všechny rozehnat, zbourat, zahrnout !

Čurin & Dement
27. listopadu • 11:52

Jak jsme tak viděli novou Octavii, tak ta v pohodě nahradí většinu aut na trhu hnojdajem počínaje a prémiovou A4 konče. Není divu, že všichni hnojdajem počínaje a Audi konče omezují výrobu a propouštějí. Když zákazníci viděli novou Octavii, tak prostě jiná auta už nechtějí. Škoda bude dále nabírat zaměstnance, rozšiřovat výrobu a zvyšovat platy. Od roku 2021 pak exponenciálně.

Mirek
30. listopadu • 17:37

Hele Demente, již jsem to tady psal, při rozhovoru se škodováky sami povídali, že po Novém roce má jít 10% zaměstnanců. Neřekli však, jestli z celé firmy, nebo jen z techniků... Přeber si to.

Vóša
27. listopadu • 12:51

Koukám, že dlouhodobá Škodovácká propaganda slaví úspěch....samý vymytý Škodomilský odpad...

Shimi
27. listopadu • 10:30

Jo jo, nedávno Mercedes a teď Audi, začíná se to pěkně rozjíždět.

Assire var Anahid
27. listopadu • 11:46

Mercedes se rozhodl propouštět především v managementu, což není na škodu. Každá firma dříve či později přeroste do přebujelého molochu.
Takové škrty jsou v pořádku.

Plácal
27. listopadu • 11:23

Tato zpráva je bez dalších informací naprosto bezpředmětná. Propouštění může mít mnoho důvodů.a) špatným vedením vznikla přezaměstnanost. V Praze každý zná nějakou tu firmu, kde určité % zaměstnanců by mělo hotovou svou práci během 2 hodin.
b) propustí v Německu, ale naberou v Turecku, Indii Číně? Přemisťování výroby, vývoje, podpůrné administrativy.
c) elektrovozy nebudou potřebovat tolik lidí při výrobě a kompletaci
d) čichají pokles prodejů a musí zareagovat již teď?
e) bojí se čínské konkurence, která umí levněji a jedná se o první krok v ořezávání nákladů
f) mix všeho?

Martin P.
28. listopadu • 14:26

Hlavně jak se chcete vyhnout bodu EV se nebudou tolik prodávat = není potřeba je tolik vyrábět = není potřeba tolik lidí na jejich výrobu.Upřímně to, že v Německu ubude jedno pracovní místo, ale někde v Turecku nebo Číně vytvoří dvě může být občanům Německa zhola ukradené.

Jano
27. listopadu • 12:18

No určite pri každom prepúšťaní idú ,ako prvý robotníci ,asi si neprecoval ako radový zamestnanec.Taká dymová clona . Ale audi sa rozširuje výrobu paráda.

MM
27. listopadu • 11:59

Dobrej nick

Machala
27. listopadu • 12:21

Pokud uvazuje selskym rozumem, tak ale nerekl nic spatne. Jakkoliv cisla vypadaji velka, neni to zase tolik, vhodnejsi je rict, kolik % zamestnancu to je. Pokud treba 10%, stale o nic moc nejde. Vetsinou se stejne zacina od agenturnich zamestnancu na delnickych pozicich. Muze jit i jen o zefektivneni vyroby nebo vyssi robotizaci. I kdyz to v tomdle konkretnim pripade tak samozrejme neni.

MM
27. listopadu • 13:31

Já přece nepsal nic o tom jestli říká něco špatně. Jen jsem mu pochválil nick.

Doporučujeme

Články odjinud