SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа pro dоspělé, kteří chtějí najít seхuálního partnera
jestli to bude jak u mercedesu, tak audi ty kravatáky může propustit a dát dalším firmám impuls, že už to přehnaly a místo benefitů jim mají dát třeba sekačku na trávu aby sekali trávu v i okolo fabriky místo zabírání místa s autama ve městě.
Po Mercedesu i Audi. To vše je pravděpodobně důsledek EV automobilů... velké investice, malé prodeje, propouštění. Jen blázen si může toto přát pro Česko.Myslím, že jsme na prahu hospodářské krize, protože po těch šílených investicích nezájem zákazníků spustí lavinu...
Přání otcem myšlenky? Příčiny budou hluboko v minulosti, ale ty už víš, že za to můžou elektrická vozidla. To už je fakt diagnóza.
Jenže můžou, to si již štěbetají i vrabci na střeše.
Tak ono toho na ně přišlo příliš moc v příliš krátké době. Skandál s podváděním s diesely + následné tvrdé pokuty + nové emisní požadavky + následná slabá poptávka po nových vozech + nutné investice na vývoj elaut....no zkrátka je toho dost na to, aby to komukoli zlomilo vaz..... 3-[
Tak a teď ještě podobný článek o Škodovce a bude hned lepší den!
Jen idi*ot si může přát, aby kterákoli tuzemská firma propouštěla lidi, což bohužel ale ty jsi, takže se těžko divit. Hyundai taky není můj šálek kávy, ale rozhodně si nepřeji, aby se jí v Nošovicích nedařilo a musela propouštět.
Škodovka a i celé VW je firma, která je prolezlá jen samými levárnami a stejně jako plevel...vytrhnout i s kořenem...všechny rozehnat, zbourat, zahrnout !
Jak jsme tak viděli novou Octavii, tak ta v pohodě nahradí většinu aut na trhu hnojdajem počínaje a prémiovou A4 konče. Není divu, že všichni hnojdajem počínaje a Audi konče omezují výrobu a propouštějí. Když zákazníci viděli novou Octavii, tak prostě jiná auta už nechtějí. Škoda bude dále nabírat zaměstnance, rozšiřovat výrobu a zvyšovat platy. Od roku 2021 pak exponenciálně.
Hele Demente, již jsem to tady psal, při rozhovoru se škodováky sami povídali, že po Novém roce má jít 10% zaměstnanců. Neřekli však, jestli z celé firmy, nebo jen z techniků... Přeber si to.
Koukám, že dlouhodobá Škodovácká propaganda slaví úspěch....samý vymytý Škodomilský odpad...
Jo jo, nedávno Mercedes a teď Audi, začíná se to pěkně rozjíždět.
Mercedes se rozhodl propouštět především v managementu, což není na škodu. Každá firma dříve či později přeroste do přebujelého molochu.Takové škrty jsou v pořádku.
Tato zpráva je bez dalších informací naprosto bezpředmětná. Propouštění může mít mnoho důvodů.a) špatným vedením vznikla přezaměstnanost. V Praze každý zná nějakou tu firmu, kde určité % zaměstnanců by mělo hotovou svou práci během 2 hodin.b) propustí v Německu, ale naberou v Turecku, Indii Číně? Přemisťování výroby, vývoje, podpůrné administrativy.c) elektrovozy nebudou potřebovat tolik lidí při výrobě a kompletacid) čichají pokles prodejů a musí zareagovat již teď?e) bojí se čínské konkurence, která umí levněji a jedná se o první krok v ořezávání nákladůf) mix všeho?
Hlavně jak se chcete vyhnout bodu EV se nebudou tolik prodávat = není potřeba je tolik vyrábět = není potřeba tolik lidí na jejich výrobu.Upřímně to, že v Německu ubude jedno pracovní místo, ale někde v Turecku nebo Číně vytvoří dvě může být občanům Německa zhola ukradené.
No určite pri každom prepúšťaní idú ,ako prvý robotníci ,asi si neprecoval ako radový zamestnanec.Taká dymová clona . Ale audi sa rozširuje výrobu paráda.
Dobrej nick
Pokud uvazuje selskym rozumem, tak ale nerekl nic spatne. Jakkoliv cisla vypadaji velka, neni to zase tolik, vhodnejsi je rict, kolik % zamestnancu to je. Pokud treba 10%, stale o nic moc nejde. Vetsinou se stejne zacina od agenturnich zamestnancu na delnickych pozicich. Muze jit i jen o zefektivneni vyroby nebo vyssi robotizaci. I kdyz to v tomdle konkretnim pripade tak samozrejme neni.
Já přece nepsal nic o tom jestli říká něco špatně. Jen jsem mu pochválil nick.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.