Audi bude propouštět. Zruší skoro 10 tisíc pracovních míst, ušetří tím miliardy

Shimi  |  27. 11. 2019 10:30

Jo jo, nedávno Mercedes a teď Audi, začíná se to pěkně rozjíždět.

Odpovědět  |   | 
Plácal  |  27. 11. 2019 11:23

Tato zpráva je bez dalších informací naprosto bezpředmětná. Propouštění může mít mnoho důvodů.

a) špatným vedením vznikla přezaměstnanost. V Praze každý zná nějakou tu firmu, kde určité % zaměstnanců by mělo hotovou svou práci během 2 hodin.
b) propustí v Německu, ale naberou v Turecku, Indii Číně? Přemisťování výroby, vývoje, podpůrné administrativy.
c) elektrovozy nebudou potřebovat tolik lidí při výrobě a kompletaci
d) čichají pokles prodejů a musí zareagovat již teď?
e) bojí se čínské konkurence, která umí levněji a jedná se o první krok v ořezávání nákladů
f) mix všeho?

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 11. 2019 11:59

Dobrej nick

Odpovědět  |   | 
Machala  |  27. 11. 2019 12:21

Pokud uvazuje selskym rozumem, tak ale nerekl nic spatne. Jakkoliv cisla vypadaji velka, neni to zase tolik, vhodnejsi je rict, kolik % zamestnancu to je. Pokud treba 10%, stale o nic moc nejde. Vetsinou se stejne zacina od agenturnich zamestnancu na delnickych pozicich. Muze jit i jen o zefektivneni vyroby nebo vyssi robotizaci. I kdyz to v tomdle konkretnim pripade tak samozrejme neni.

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 11. 2019 13:31

Já přece nepsal nic o tom jestli říká něco špatně. Jen jsem mu pochválil nick.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  27. 11. 2019 12:18

No určite pri každom prepúšťaní idú ,ako prvý robotníci ,asi si neprecoval ako radový zamestnanec.Taká dymová clona . Ale audi sa rozširuje výrobu paráda.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 11. 2019 14:26

Hlavně jak se chcete vyhnout bodu EV se nebudou tolik prodávat = není potřeba je tolik vyrábět = není potřeba tolik lidí na jejich výrobu.

Upřímně to, že v Německu ubude jedno pracovní místo, ale někde v Turecku nebo Číně vytvoří dvě může být občanům Německa zhola ukradené.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  27. 11. 2019 11:46

Mercedes se rozhodl propouštět především v managementu, což není na škodu. Každá firma dříve či později přeroste do přebujelého molochu.
Takové škrty jsou v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 11. 2019 11:44

Tak a teď ještě podobný článek o Škodovce a bude hned lepší den!

Odpovědět  |   | 
Čurin & Dement  |  27. 11. 2019 11:52

Jak jsme tak viděli novou Octavii, tak ta v pohodě nahradí většinu aut na trhu hnojdajem počínaje a prémiovou A4 konče. Není divu, že všichni hnojdajem počínaje a Audi konče omezují výrobu a propouštějí. Když zákazníci viděli novou Octavii, tak prostě jiná auta už nechtějí. Škoda bude dále nabírat zaměstnance, rozšiřovat výrobu a zvyšovat platy. Od roku 2021 pak exponenciálně.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 11. 2019 12:51

Koukám, že dlouhodobá Škodovácká propaganda slaví úspěch....samý vymytý Škodomilský odpad...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 11. 2019 17:37

Hele Demente, již jsem to tady psal, při rozhovoru se škodováky sami povídali, že po Novém roce má jít 10% zaměstnanců. Neřekli však, jestli z celé firmy, nebo jen z techniků... Přeber si to.

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 11. 2019 15:19

Jen idi*ot si může přát, aby kterákoli tuzemská firma propouštěla lidi, což bohužel ale ty jsi, takže se těžko divit. Hyundai taky není můj šálek kávy, ale rozhodně si nepřeji, aby se jí v Nošovicích nedařilo a musela propouštět.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 11. 2019 17:35

Škodovka a i celé VW je firma, která je prolezlá jen samými levárnami a stejně jako plevel...vytrhnout i s kořenem...všechny rozehnat, zbourat, zahrnout !

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  27. 11. 2019 15:56

Po Mercedesu i Audi. To vše je pravděpodobně důsledek EV automobilů... velké investice, malé prodeje, propouštění. Jen blázen si může toto přát pro Česko.Myslím, že jsme na prahu hospodářské krize, protože po těch šílených investicích nezájem zákazníků spustí lavinu...

Odpovědět  |   | 
expat  |  27. 11. 2019 17:42

Tak ono toho na ně přišlo příliš moc v příliš krátké době. Skandál s podváděním s diesely + následné tvrdé pokuty + nové emisní požadavky + následná slabá poptávka po nových vozech + nutné investice na vývoj elaut....no zkrátka je toho dost na to, aby to komukoli zlomilo vaz.....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 11. 2019 18:48

Přání otcem myšlenky? Příčiny budou hluboko v minulosti, ale ty už víš, že za to můžou elektrická vozidla. To už je fakt diagnóza.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 11. 2019 17:39

Jenže můžou, to si již štěbetají i vrabci na střeše.

Odpovědět  |   | 

jestli to bude jak u mercedesu, tak audi ty kravatáky může propustit a dát dalším firmám impuls, že už to přehnaly a místo benefitů jim mají dát třeba sekačku na trávu aby sekali trávu v i okolo fabriky místo zabírání místa s autama ve městě.

Odpovědět  |   | 

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа pro dоspělé, kteří chtějí najít seхuálního partnera

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 49 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A