Audi bude propouštět. Zruší skoro 10 tisíc pracovních míst, ušetří tím miliardy

Shimi  |  27. 11. 2019 10:30

Jo jo, nedávno Mercedes a teď Audi, začíná se to pěkně rozjíždět.

Odpovědět  |   | 
Plácal  |  27. 11. 2019 11:23

Tato zpráva je bez dalších informací naprosto bezpředmětná. Propouštění může mít mnoho důvodů.

a) špatným vedením vznikla přezaměstnanost. V Praze každý zná nějakou tu firmu, kde určité % zaměstnanců by mělo hotovou svou práci během 2 hodin.
b) propustí v Německu, ale naberou v Turecku, Indii Číně? Přemisťování výroby, vývoje, podpůrné administrativy.
c) elektrovozy nebudou potřebovat tolik lidí při výrobě a kompletaci
d) čichají pokles prodejů a musí zareagovat již teď?
e) bojí se čínské konkurence, která umí levněji a jedná se o první krok v ořezávání nákladů
f) mix všeho?

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 11. 2019 11:59

Dobrej nick

Odpovědět  |   | 
Machala  |  27. 11. 2019 12:21

Pokud uvazuje selskym rozumem, tak ale nerekl nic spatne. Jakkoliv cisla vypadaji velka, neni to zase tolik, vhodnejsi je rict, kolik % zamestnancu to je. Pokud treba 10%, stale o nic moc nejde. Vetsinou se stejne zacina od agenturnich zamestnancu na delnickych pozicich. Muze jit i jen o zefektivneni vyroby nebo vyssi robotizaci. I kdyz to v tomdle konkretnim pripade tak samozrejme neni.

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 11. 2019 13:31

Já přece nepsal nic o tom jestli říká něco špatně. Jen jsem mu pochválil nick.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  27. 11. 2019 12:18

No určite pri každom prepúšťaní idú ,ako prvý robotníci ,asi si neprecoval ako radový zamestnanec.Taká dymová clona . Ale audi sa rozširuje výrobu paráda.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  28. 11. 2019 14:26

Hlavně jak se chcete vyhnout bodu EV se nebudou tolik prodávat = není potřeba je tolik vyrábět = není potřeba tolik lidí na jejich výrobu.

Upřímně to, že v Německu ubude jedno pracovní místo, ale někde v Turecku nebo Číně vytvoří dvě může být občanům Německa zhola ukradené.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  27. 11. 2019 11:46

Mercedes se rozhodl propouštět především v managementu, což není na škodu. Každá firma dříve či později přeroste do přebujelého molochu.
Takové škrty jsou v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 11. 2019 11:44

Tak a teď ještě podobný článek o Škodovce a bude hned lepší den!

Odpovědět  |   | 
Čurin & Dement  |  27. 11. 2019 11:52

Jak jsme tak viděli novou Octavii, tak ta v pohodě nahradí většinu aut na trhu hnojdajem počínaje a prémiovou A4 konče. Není divu, že všichni hnojdajem počínaje a Audi konče omezují výrobu a propouštějí. Když zákazníci viděli novou Octavii, tak prostě jiná auta už nechtějí. Škoda bude dále nabírat zaměstnance, rozšiřovat výrobu a zvyšovat platy. Od roku 2021 pak exponenciálně.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 11. 2019 12:51

Koukám, že dlouhodobá Škodovácká propaganda slaví úspěch....samý vymytý Škodomilský odpad...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 11. 2019 17:37

Hele Demente, již jsem to tady psal, při rozhovoru se škodováky sami povídali, že po Novém roce má jít 10% zaměstnanců. Neřekli však, jestli z celé firmy, nebo jen z techniků... Přeber si to.

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 11. 2019 15:19

Jen idi*ot si může přát, aby kterákoli tuzemská firma propouštěla lidi, což bohužel ale ty jsi, takže se těžko divit. Hyundai taky není můj šálek kávy, ale rozhodně si nepřeji, aby se jí v Nošovicích nedařilo a musela propouštět.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 11. 2019 17:35

Škodovka a i celé VW je firma, která je prolezlá jen samými levárnami a stejně jako plevel...vytrhnout i s kořenem...všechny rozehnat, zbourat, zahrnout !

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  27. 11. 2019 15:56

Po Mercedesu i Audi. To vše je pravděpodobně důsledek EV automobilů... velké investice, malé prodeje, propouštění. Jen blázen si může toto přát pro Česko.Myslím, že jsme na prahu hospodářské krize, protože po těch šílených investicích nezájem zákazníků spustí lavinu...

Odpovědět  |   | 
expat  |  27. 11. 2019 17:42

Tak ono toho na ně přišlo příliš moc v příliš krátké době. Skandál s podváděním s diesely + následné tvrdé pokuty + nové emisní požadavky + následná slabá poptávka po nových vozech + nutné investice na vývoj elaut....no zkrátka je toho dost na to, aby to komukoli zlomilo vaz.....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 11. 2019 18:48

Přání otcem myšlenky? Příčiny budou hluboko v minulosti, ale ty už víš, že za to můžou elektrická vozidla. To už je fakt diagnóza.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 11. 2019 17:39

Jenže můžou, to si již štěbetají i vrabci na střeše.

Odpovědět  |   | 

jestli to bude jak u mercedesu, tak audi ty kravatáky může propustit a dát dalším firmám impuls, že už to přehnaly a místo benefitů jim mají dát třeba sekačku na trávu aby sekali trávu v i okolo fabriky místo zabírání místa s autama ve městě.

Odpovědět  |   | 

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа pro dоspělé, kteří chtějí najít seхuálního partnera

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 102 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A