Audi bude mít opět reklamu během letošního Super Bowlu

Německý výrobce automobilů také tento rok investuje nemalé peníze do reklamy během jedné z nejsledovanějších sportovních událostí.
Audi bude mít opět reklamu během letošního Super Bowlu

Audi v minulém roce patřila ke značkám, které si zakoupily mediální prostor během velkolepého Super Bowlu. Ani tento rok nebude reklamní spot německé automobilky během finále amerického fotbalu chybět.

Automobilka se čtyřmi kruhy ale bude mít i mezi automobilovými výrobci konkurenty. Už dříve oznámily nasazení svých spotů také Kia či Honda.

Jak vypadá focení luxusního Audi? Postačí model za pár stovek korun

Jak vypadá focení luxusního Audi? Postačí model za pár stovek korun

Každoročně má tato sportovní událost obrovskou sledovanost. Odhaduje se, že jde o více než 90 miliónů diváků po celém světě. Není se tak čemu divit, že o reklamní prostor je obrovský zájem.

Minulý rok německá automobilka zaujala při této příležitosti velmi povedenou reklamou. V hlavní roli emočně nabitého videa se ocitl astronaut v důchodu, který si vyzkouší jízdu v modelu R8 V8 Plus.

Na reklamu Audi ze Super Bowlu 2016 se můžete podívat zde:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků