Německý výrobce automobilů také tento rok investuje nemalé peníze do reklamy během jedné z nejsledovanějších sportovních událostí.
Audi v minulém roce patřila ke značkám, které si zakoupily mediální prostor během velkolepého Super Bowlu. Ani tento rok nebude reklamní spot německé automobilky během finále amerického fotbalu chybět.
Automobilka se čtyřmi kruhy ale bude mít i mezi automobilovými výrobci konkurenty. Už dříve oznámily nasazení svých spotů také Kia či Honda.
Každoročně má tato sportovní událost obrovskou sledovanost. Odhaduje se, že jde o více než 90 miliónů diváků po celém světě. Není se tak čemu divit, že o reklamní prostor je obrovský zájem.
Minulý rok německá automobilka zaujala při této příležitosti velmi povedenou reklamou. V hlavní roli emočně nabitého videa se ocitl astronaut v důchodu, který si vyzkouší jízdu v modelu R8 V8 Plus.
Na reklamu Audi ze Super Bowlu 2016 se můžete podívat zde: