Audi brzy ovládnou nabíjecí hybridy. Do zásuvky připojíte Q3, Q8 i bráchu Golfu

.  |  11. 09. 2020 12:07

zlatý zimoklásek..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 09. 2020 12:12

Svět si přeje být klamán, tedy je mu dopřáno.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  11. 09. 2020 12:18

A zatímco naftové osmiválce se u Audi prodávaly skvěle, na benzínové SQ7 a SQ8 se fronty nestojí ani v Německu. A všechny verze TFSIe jsou i přes papírově skoro záporné hodnoty spotřeby doslova propadák.Tak uvidíme, jak dlouho ono Ingolstadtské pomýlení mysli vydrží.....

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 09. 2020 14:13

Njn. lidi si holt musí zvyknout, že doba emisního leváctví a ojebávání reality pomocí dieselových smradláků je v civilizovaném světě u konce. Mně by dieselový smrad a randál opravdu nechyběl.
Bohužel v Česku, jsme 20 let pozadu a s tím zlevněním nafty to snad vláda opravdu myslí vážně, jako by říkala, když nemáte na nové, dovezte si alespoň ty německé dieselové ojetiny. Hnus, že by jeden blil.

Odpovědět  |   | 
K+H  |  11. 09. 2020 14:29

Jasně a proto v civilizovaném světě zvaném Evropa přejdeme k ještě většímu ojebávání reality pomocí PHEV, které na papíře vykazují 1,5 litrovou spotřebu a ve skutečnosti jezdí ve velkém SUV třeba za 13. Takže reálně jenom zhoršíme bilanci produkce CO2 a za pár let se budeme divit, že jsme skleníkový efekt rozjeli tak, že už nepůjde zastavit.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 15:18

Tak pokud si koupíš PHEV s tím, že ho neplánuješ ani nabíjet, pak jsi blb. Na to není co více říci.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 09. 2020 16:16

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  11. 09. 2020 17:39

Nebo jsi dostal dotaci. V Británii většina zákazníků co koupila s dotací phev, tak ani nevybalila kabel z obalu. (výsledky dotazování 1-2 roky zpět)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 09. 2020 08:04

Řekni to správně, v Británii v jednom hrabství. Ten průzkum nebyl celostátní. A i bez nabíjení jezdí PHEV úsporněji, než běžné auto.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  13. 09. 2020 11:26

Tak zrovna v případě Audi a jeho velkých SUV je cesta od naftové V8 k V6 PHEV cestou do pekel. Podstatně horší dynamika, podstatně horší spotřeba, o servisních nákladech a ztrátě hodnoty ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 

Všechny spalováky mašírujou do hrobu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  14. 09. 2020 09:56

To samozřejmě, ale proč si vybrat tu nejhorší z možných cest?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 09. 2020 16:20

Jinak z litru nafty je samozřejmě víc CO2 než z litru benzinu. Kdyby se daně nastavily podle toho, tak po diesely v osobních autech končí definitivně, protože o ně prostě nebude zájem ani u šetřílků. Jenomže dieseloví (a)sociálové si holt vylobovali masivní daňové výhody.

Odpovědět  |   | 
K+H  |  11. 09. 2020 16:39

Nevíš, netušíš, plácáš. Nižší zdanění nafty si nevylobovali žádní dieselový sociálové, ale parta zelených nejdříve ve francouzském parlamentu, posléze italském a německém a následně ta samá parta zelených mozečků v celé EU. A ta sama parta dnes lobuje za masivní výhody EV.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 09. 2020 17:38

Nižší daně z nafty jsou tu snad déle než nějací Zelení vůbec začali existovat, takže to nějak nesedí...

Odpovědět  |   | 

a včil si to prosadil česmad.

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 09. 2020 13:17

Oni asi nic neovládnou , ale budou v nabídce, ale vím, úkol zněl jasně. My to těm lidem nacpeme a přesvědčíme je i kdyby násilím, že to chtějí a že je to lepší.

Odpovědět  |   | 

“Audi s křížkem po funuse“ nahradilo původní slogan “Audi - náskok díky technice“, ketrý teď přebrala Tesla.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 09. 2020 09:28

To si pleteš, Tesla má slogan "ztráta diky kvalitě "

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro