Audi brzy ovládnou nabíjecí hybridy. Do zásuvky připojíte Q3, Q8 i bráchu Golfu

19 komentářů

Kuk Vykuk
14. září • 2:14

“Audi s křížkem po funuse“ nahradilo původní slogan “Audi - náskok díky technice“, ketrý teď přebrala Tesla. :-P;-):-DB-]

kari
14. září • 9:28

To si pleteš, Tesla má slogan "ztráta diky kvalitě "

kari
11. září • 13:17

Oni asi nic neovládnou , ale budou v nabídce, ale vím, úkol zněl jasně. My to těm lidem nacpeme a přesvědčíme je i kdyby násilím, že to chtějí a že je to lepší.

Tomáš Fuk
11. září • 12:18

A zatímco naftové osmiválce se u Audi prodávaly skvěle, na benzínové SQ7 a SQ8 se fronty nestojí ani v Německu. A všechny verze TFSIe jsou i přes papírově skoro záporné hodnoty spotřeby doslova propadák.Tak uvidíme, jak dlouho ono Ingolstadtské pomýlení mysli vydrží.....:-D

EL2020
11. září • 14:13

Njn. lidi si holt musí zvyknout, že doba emisního leváctví a ojebávání reality pomocí dieselových smradláků je v civilizovaném světě u konce. Mně by dieselový smrad a randál opravdu nechyběl.
Bohužel v Česku, jsme 20 let pozadu a s tím zlevněním nafty to snad vláda opravdu myslí vážně, jako by říkala, když nemáte na nové, dovezte si alespoň ty německé dieselové ojetiny. Hnus, že by jeden blil.

K+H
11. září • 14:29

Jasně a proto v civilizovaném světě zvaném Evropa přejdeme k ještě většímu ojebávání reality pomocí PHEV, které na papíře vykazují 1,5 litrovou spotřebu a ve skutečnosti jezdí ve velkém SUV třeba za 13. Takže reálně jenom zhoršíme bilanci produkce CO2 a za pár let se budeme divit, že jsme skleníkový efekt rozjeli tak, že už nepůjde zastavit.

EL2020
11. září • 16:20

Jinak z litru nafty je samozřejmě víc CO2 než z litru benzinu. Kdyby se daně nastavily podle toho, tak po diesely v osobních autech končí definitivně, protože o ně prostě nebude zájem ani u šetřílků. Jenomže dieseloví (a)sociálové si holt vylobovali masivní daňové výhody.

K+H
11. září • 16:39

Nevíš, netušíš, plácáš. Nižší zdanění nafty si nevylobovali žádní dieselový sociálové, ale parta zelených nejdříve ve francouzském parlamentu, posléze italském a německém a následně ta samá parta zelených mozečků v celé EU. A ta sama parta dnes lobuje za masivní výhody EV.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
EL2020
11. září • 17:38

Nižší daně z nafty jsou tu snad déle než nějací Zelení vůbec začali existovat, takže to nějak nesedí...

petr r. (petrumr)
11. září • 18:30

a včil si to prosadil česmad.

Allamarein
11. září • 15:18

Tak pokud si koupíš PHEV s tím, že ho neplánuješ ani nabíjet, pak jsi blb. Na to není co více říci.

Luke
11. září • 17:39

Nebo jsi dostal dotaci. V Británii většina zákazníků co koupila s dotací phev, tak ani nevybalila kabel z obalu. (výsledky dotazování 1-2 roky zpět)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
12. září • 8:04

Řekni to správně, v Británii v jednom hrabství. Ten průzkum nebyl celostátní. A i bez nabíjení jezdí PHEV úsporněji, než běžné auto.

Nojono
13. září • 11:26

Tak zrovna v případě Audi a jeho velkých SUV je cesta od naftové V8 k V6 PHEV cestou do pekel. Podstatně horší dynamika, podstatně horší spotřeba, o servisních nákladech a ztrátě hodnoty ani nemluvě.

Kuk Vykuk
14. září • 2:16

Všechny spalováky mašírujou do hrobu. B-]

Tomáš Fuk
14. září • 9:56

To samozřejmě, ale proč si vybrat tu nejhorší z možných cest?

EL2020
11. září • 16:16

Přesně tak.

.
11. září • 12:07

zlatý zimoklásek..

jogurt
11. září • 12:12

Svět si přeje být klamán, tedy je mu dopřáno.

Doporučujeme

Články odjinud