“Audi s křížkem po funuse“ nahradilo původní slogan “Audi - náskok díky technice“, ketrý teď přebrala Tesla. :-P;-):-DB-]
To si pleteš, Tesla má slogan "ztráta diky kvalitě "
Oni asi nic neovládnou , ale budou v nabídce, ale vím, úkol zněl jasně. My to těm lidem nacpeme a přesvědčíme je i kdyby násilím, že to chtějí a že je to lepší.
A zatímco naftové osmiválce se u Audi prodávaly skvěle, na benzínové SQ7 a SQ8 se fronty nestojí ani v Německu. A všechny verze TFSIe jsou i přes papírově skoro záporné hodnoty spotřeby doslova propadák.Tak uvidíme, jak dlouho ono Ingolstadtské pomýlení mysli vydrží.....:-D
Njn. lidi si holt musí zvyknout, že doba emisního leváctví a ojebávání reality pomocí dieselových smradláků je v civilizovaném světě u konce. Mně by dieselový smrad a randál opravdu nechyběl.Bohužel v Česku, jsme 20 let pozadu a s tím zlevněním nafty to snad vláda opravdu myslí vážně, jako by říkala, když nemáte na nové, dovezte si alespoň ty německé dieselové ojetiny. Hnus, že by jeden blil.
Jasně a proto v civilizovaném světě zvaném Evropa přejdeme k ještě většímu ojebávání reality pomocí PHEV, které na papíře vykazují 1,5 litrovou spotřebu a ve skutečnosti jezdí ve velkém SUV třeba za 13. Takže reálně jenom zhoršíme bilanci produkce CO2 a za pár let se budeme divit, že jsme skleníkový efekt rozjeli tak, že už nepůjde zastavit.
Jinak z litru nafty je samozřejmě víc CO2 než z litru benzinu. Kdyby se daně nastavily podle toho, tak po diesely v osobních autech končí definitivně, protože o ně prostě nebude zájem ani u šetřílků. Jenomže dieseloví (a)sociálové si holt vylobovali masivní daňové výhody.
Nevíš, netušíš, plácáš. Nižší zdanění nafty si nevylobovali žádní dieselový sociálové, ale parta zelených nejdříve ve francouzském parlamentu, posléze italském a německém a následně ta samá parta zelených mozečků v celé EU. A ta sama parta dnes lobuje za masivní výhody EV.
Nižší daně z nafty jsou tu snad déle než nějací Zelení vůbec začali existovat, takže to nějak nesedí...
a včil si to prosadil česmad.
Tak pokud si koupíš PHEV s tím, že ho neplánuješ ani nabíjet, pak jsi blb. Na to není co více říci.
Nebo jsi dostal dotaci. V Británii většina zákazníků co koupila s dotací phev, tak ani nevybalila kabel z obalu. (výsledky dotazování 1-2 roky zpět)
Řekni to správně, v Británii v jednom hrabství. Ten průzkum nebyl celostátní. A i bez nabíjení jezdí PHEV úsporněji, než běžné auto.
Tak zrovna v případě Audi a jeho velkých SUV je cesta od naftové V8 k V6 PHEV cestou do pekel. Podstatně horší dynamika, podstatně horší spotřeba, o servisních nákladech a ztrátě hodnoty ani nemluvě.
Všechny spalováky mašírujou do hrobu. B-]
To samozřejmě, ale proč si vybrat tu nejhorší z možných cest?
Přesně tak.
zlatý zimoklásek..
Svět si přeje být klamán, tedy je mu dopřáno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.