Audi blahořečí vzniku kategorie SUV. V ČR tvoří polovinu prodejů značky

Na český trh právě vstupuje nejmenší zástupce automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku z kategorie SUV. Auto si určitě oblíbí hlavně mladé ženy.

Celkem třináct modelů v současnosti prodává značka Audi na tuzemském trhu nových aut. Pouhopouhé tři z tohoto počtu ovšem vytvoří 42 procent celkových prodejů. Hádáte správně, jsou to modely z kategorie SUV, tedy Q3, Q5 a Q7.

"Teď, když uvádíme na trh dalšího zástupce, což je model Q2, budou SUV v dohledné době tvořit určitě více než polovinu z celkového objemu," uvedl při prezentaci novinky šéf tuzemského zastoupení ingolstadtské automobilky Tomáš Velek.

Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

Pozici aut této kategorie, která byla původně stvořena pro aktivní trávení volného času, by u Audi mělo ještě zlepšit připravované nové Audi Q5. To si již odbylo výstavní premiéru na zářijovém autosalonu v Paříži a do prodeje by se mělo dostat na počátku příštího roku.

S Q2 jsme zatím neměli možnost se svézt. Pouze jsme si vyzkoušeli sezení v první i druhé řadě sedadel. Ze zkoušky vyplynulo, že 186 centimetrů vysocí jedinci mohou současně sedět na čtyřech místech.

Jelikož se počítá s tím, že valnou část zájemců o novou Q2 budou tvořit ženy, připravila automobilka širokou paletu možných barevných kombinací v exteriéru a interiéru. Prý jich je dohromady ohromujících pět milionů. Například prošití sedadel může být v barvě šedivé, oranžové, žluté, šedé, červené, antracitové či stříbrné. Středová část sedaček pak nugátově hnědá, černá, skálově šedá, červená, šedá petrol, skálově šedá, šedá petrol, šedá granit nebo amareto. V tom se opravdu zvládnou orientovat jen ženy....

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Pick-up jako auto na každý den? Ford Ranger nám připomněl klady a zápory

Ford Ranger

Před tím, než si pick-up koupíte na každý den, musíte počítat s následujícím.

6.  7.  2017 | Milan Lažanský | 5 příspěvků