Audi blahořečí vzniku kategorie SUV. V ČR tvoří polovinu prodejů značky

Na český trh právě vstupuje nejmenší zástupce automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku z kategorie SUV. Auto si určitě oblíbí hlavně mladé ženy.

Celkem třináct modelů v současnosti prodává značka Audi na tuzemském trhu nových aut. Pouhopouhé tři z tohoto počtu ovšem vytvoří 42 procent celkových prodejů. Hádáte správně, jsou to modely z kategorie SUV, tedy Q3, Q5 a Q7.

"Teď, když uvádíme na trh dalšího zástupce, což je model Q2, budou SUV v dohledné době tvořit určitě více než polovinu z celkového objemu," uvedl při prezentaci novinky šéf tuzemského zastoupení ingolstadtské automobilky Tomáš Velek.

Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

Pozici aut této kategorie, která byla původně stvořena pro aktivní trávení volného času, by u Audi mělo ještě zlepšit připravované nové Audi Q5. To si již odbylo výstavní premiéru na zářijovém autosalonu v Paříži a do prodeje by se mělo dostat na počátku příštího roku.

S Q2 jsme zatím neměli možnost se svézt. Pouze jsme si vyzkoušeli sezení v první i druhé řadě sedadel. Ze zkoušky vyplynulo, že 186 centimetrů vysocí jedinci mohou současně sedět na čtyřech místech.

Jelikož se počítá s tím, že valnou část zájemců o novou Q2 budou tvořit ženy, připravila automobilka širokou paletu možných barevných kombinací v exteriéru a interiéru. Prý jich je dohromady ohromujících pět milionů. Například prošití sedadel může být v barvě šedivé, oranžové, žluté, šedé, červené, antracitové či stříbrné. Středová část sedaček pak nugátově hnědá, černá, skálově šedá, červená, šedá petrol, skálově šedá, šedá petrol, šedá granit nebo amareto. V tom se opravdu zvládnou orientovat jen ženy....

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků