Audi blahořečí vzniku kategorie SUV. V ČR tvoří polovinu prodejů značky

Na český trh právě vstupuje nejmenší zástupce automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku z kategorie SUV. Auto si určitě oblíbí hlavně mladé ženy.

Celkem třináct modelů v současnosti prodává značka Audi na tuzemském trhu nových aut. Pouhopouhé tři z tohoto počtu ovšem vytvoří 42 procent celkových prodejů. Hádáte správně, jsou to modely z kategorie SUV, tedy Q3, Q5 a Q7.

"Teď, když uvádíme na trh dalšího zástupce, což je model Q2, budou SUV v dohledné době tvořit určitě více než polovinu z celkového objemu," uvedl při prezentaci novinky šéf tuzemského zastoupení ingolstadtské automobilky Tomáš Velek.

Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

Audi Q2: S litrovým tříválcem stojí 584.900 Kč

Pozici aut této kategorie, která byla původně stvořena pro aktivní trávení volného času, by u Audi mělo ještě zlepšit připravované nové Audi Q5. To si již odbylo výstavní premiéru na zářijovém autosalonu v Paříži a do prodeje by se mělo dostat na počátku příštího roku.

S Q2 jsme zatím neměli možnost se svézt. Pouze jsme si vyzkoušeli sezení v první i druhé řadě sedadel. Ze zkoušky vyplynulo, že 186 centimetrů vysocí jedinci mohou současně sedět na čtyřech místech.

Jelikož se počítá s tím, že valnou část zájemců o novou Q2 budou tvořit ženy, připravila automobilka širokou paletu možných barevných kombinací v exteriéru a interiéru. Prý jich je dohromady ohromujících pět milionů. Například prošití sedadel může být v barvě šedivé, oranžové, žluté, šedé, červené, antracitové či stříbrné. Středová část sedaček pak nugátově hnědá, černá, skálově šedá, červená, šedá petrol, skálově šedá, šedá petrol, šedá granit nebo amareto. V tom se opravdu zvládnou orientovat jen ženy....

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků