Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

V roce 2020 chce mít Audi v nabídce deset nových modelů. Na jejich vývoj tak bude automobilka potřebovat 24 miliard eur, tedy v přepočtu asi 670 miliard korun. Asi 70 % z této částky půjde na samotný vývoj aut a nových technologických postupů.

Docela by nás zajímalo, jaké části trhu chce ještě Audi obsazovat, když krom chystaného konkurenta pro BMW X6 a Mercedes GLE Coupé má už prakticky v každém segmentu nějakého zástupce. Ale kdo ví, třeba se ukáže, že trh potřebuje kompaktní terénní sedmimístný kupé—kabriolet.

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Součástí mohutného utrácení je i vývoj „nové generace extrémně efektivních spalovacích motorů“, jak Audi uvádí ve svém prohlášení. Spolu s motory automobilka investuje také do dalšího vývoje alternativních pohonů a minimalizace ztrát energie v pohonném systému vozidla.

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se také více soustředí na plug-in hybridy a značka je prý připravena uvést na trh i vozy s palivovými články, pokud po nich bude poptávka a dostatečně se rozšíří infrastruktura.

Bez investic nebudou ani výrobní závody automobilky a samozřejmě se dále vyvíjí bezpečnostní a asistenční systémy. Audi také stále pracuje na vzájemné komunikaci aut a propojení auta s dopravním systémem (sledování semaforů, dopravní zácpy, objížďky).

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků