Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

V roce 2020 chce mít Audi v nabídce deset nových modelů. Na jejich vývoj tak bude automobilka potřebovat 24 miliard eur, tedy v přepočtu asi 670 miliard korun. Asi 70 % z této částky půjde na samotný vývoj aut a nových technologických postupů.

Docela by nás zajímalo, jaké části trhu chce ještě Audi obsazovat, když krom chystaného konkurenta pro BMW X6 a Mercedes GLE Coupé má už prakticky v každém segmentu nějakého zástupce. Ale kdo ví, třeba se ukáže, že trh potřebuje kompaktní terénní sedmimístný kupé—kabriolet.

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Součástí mohutného utrácení je i vývoj „nové generace extrémně efektivních spalovacích motorů“, jak Audi uvádí ve svém prohlášení. Spolu s motory automobilka investuje také do dalšího vývoje alternativních pohonů a minimalizace ztrát energie v pohonném systému vozidla.

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se také více soustředí na plug-in hybridy a značka je prý připravena uvést na trh i vozy s palivovými články, pokud po nich bude poptávka a dostatečně se rozšíří infrastruktura.

Bez investic nebudou ani výrobní závody automobilky a samozřejmě se dále vyvíjí bezpečnostní a asistenční systémy. Audi také stále pracuje na vzájemné komunikaci aut a propojení auta s dopravním systémem (sledování semaforů, dopravní zácpy, objížďky).

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků