Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

V roce 2020 chce mít Audi v nabídce deset nových modelů. Na jejich vývoj tak bude automobilka potřebovat 24 miliard eur, tedy v přepočtu asi 670 miliard korun. Asi 70 % z této částky půjde na samotný vývoj aut a nových technologických postupů.

Docela by nás zajímalo, jaké části trhu chce ještě Audi obsazovat, když krom chystaného konkurenta pro BMW X6 a Mercedes GLE Coupé má už prakticky v každém segmentu nějakého zástupce. Ale kdo ví, třeba se ukáže, že trh potřebuje kompaktní terénní sedmimístný kupé—kabriolet.

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Součástí mohutného utrácení je i vývoj „nové generace extrémně efektivních spalovacích motorů“, jak Audi uvádí ve svém prohlášení. Spolu s motory automobilka investuje také do dalšího vývoje alternativních pohonů a minimalizace ztrát energie v pohonném systému vozidla.

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se také více soustředí na plug-in hybridy a značka je prý připravena uvést na trh i vozy s palivovými články, pokud po nich bude poptávka a dostatečně se rozšíří infrastruktura.

Bez investic nebudou ani výrobní závody automobilky a samozřejmě se dále vyvíjí bezpečnostní a asistenční systémy. Audi také stále pracuje na vzájemné komunikaci aut a propojení auta s dopravním systémem (sledování semaforů, dopravní zácpy, objížďky).

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky