Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

Audi během čtyř let utratí 24 miliard eur za vývoj deseti nových modelů

V roce 2020 chce mít Audi v nabídce deset nových modelů. Na jejich vývoj tak bude automobilka potřebovat 24 miliard eur, tedy v přepočtu asi 670 miliard korun. Asi 70 % z této částky půjde na samotný vývoj aut a nových technologických postupů.

Docela by nás zajímalo, jaké části trhu chce ještě Audi obsazovat, když krom chystaného konkurenta pro BMW X6 a Mercedes GLE Coupé má už prakticky v každém segmentu nějakého zástupce. Ale kdo ví, třeba se ukáže, že trh potřebuje kompaktní terénní sedmimístný kupé—kabriolet.

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Součástí mohutného utrácení je i vývoj „nové generace extrémně efektivních spalovacích motorů“, jak Audi uvádí ve svém prohlášení. Spolu s motory automobilka investuje také do dalšího vývoje alternativních pohonů a minimalizace ztrát energie v pohonném systému vozidla.

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se také více soustředí na plug-in hybridy a značka je prý připravena uvést na trh i vozy s palivovými články, pokud po nich bude poptávka a dostatečně se rozšíří infrastruktura.

Bez investic nebudou ani výrobní závody automobilky a samozřejmě se dále vyvíjí bezpečnostní a asistenční systémy. Audi také stále pracuje na vzájemné komunikaci aut a propojení auta s dopravním systémem (sledování semaforů, dopravní zácpy, objížďky).

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků