Audi Allroad: do prodeje začátkem roku 2006

Na brněnském autosalónu mohli návštěvníci vidět koncept připravovaného modelu Audi Allroad. To, že se chystá do série, není žádným tajemstvím; minulý týden byl vůz dokonce spatřen na německé dálnici. Vychází z nového modelu A6 Avant a nese prvky z konceptu, oproti A6 Avant je však jasně identifikovatelný dle vyšší světlé výšky a chromované mřížce chladiče v masce „single frame“. Agresivnější síťový vzor masky se objeví i v připravovaném SUV Audi Q7.

Allroad bude jasným soupeřem pro Volvo XC70. V nabídce motorů bude populární nafťák 2.7 V6 TDI, benzín zastoupí motor 4.2 V8 FSI. V základu bude pohon všech kol quattro (diferenciál Torsen) a nastavitelné pneumatické pérování. Ceny budou začínat zhruba na cca 1,3 mil Kč, oproti A6 Avant tak bude dražší zhruba o sto tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi Allroad koncept

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků