https://www.youtube.com/watch...
Neboj, to by nezvladla ani ta uchvatna Tesla :-D
A safra, "Audi potvrdilo přípravy plně elektrického luxusního sedanu, který se postaví přímo proti" ... ... 10 let starému Tesla Modelu S!!! :-D :-D :-DTé bomba a kdy začnou makat na zabijákovi Tesly Modelu S2? Za dalších 10 let?To tý foe asi by měli změnit slogan z Audi - náskok díky technice na Audi - 10 let s křížkem po funuse :-DHele Audi bacha, tou dobou už nebudeš muset dohánět jen Teslu, ale spoustu dalších startupovejch atomobilek s jejich safra krezy nekonvenčníma nápadama z dílen ze Silikon Valej a bude to trošku úprk :-P
Sakra, jak s tímhle chtějí konkurovat v roce 2020 Tesle?Tesla má auto s lepšími parametry v sériové výrobě už dnes. Za 4 roky bude patrne Tesla dál než je teď a tohle už bude působit obsolentně. Nižší cenou tomu konkurovat taky nebudou, protože jednak se Audi jako prémiová značka nebude chtít podbízet a druhak Tesla si bude vyrábět baterky ve velkém sama, zatímco Audi pokud vím vlastní velkotovárnu na baterky nestaví, takže cenu budou limitovat dodávky baterií. Tím bude limitován taky objem výroby, čili ačkoli má Audi lépe zvládnutou velkovýrobu aut jako takových, objemem a rychlostí dodávek Teslu taky nepřekonají, spíš budou naopak zaostávat. Hezké plasty možná Model S v druhé generaci taky zvládne..Nevím nevím, toto je dost 'underwhelming'.
No hlavně ať už to konečně uvedou na trh!!! Tu 95kWh baterii + ten zadní náhon s elektronickým diferenciálem mělo Audi hotové a otestované již v roce 2015 pro R8 e-tron, který nakonec vůbec nebyl vůbec uveden na trh.
Tak vlastní továrna ještě neznamená automaticky levnější dodávky
Vlastní továrna znamená nižší cenu, samozřejmě. Tu továrnu nedělají ze srandy králíkům, ale ze dvou důvodů - kvůli kapacitě výroby a kvůli ceně baterií. Chtějí integrovat celou výrobu z výchozích surovin až po finální výrobek do jednoho místa. To samozřejmě výrobu zlevní, oproti stavu, kdy každá mezisoučást putuje 3x přes půl světa a pak ještě jednou na finální montáž. Taky se nemusí počítat s marží subdodavatelů a s cenovými spekulacemi subdodavatelů při výrobě blížící se max. možné kapacitě.
Tvoje ideály sice vypadají na pohled hezky, ale popřel bys tím ekonomickou výhodnost outsourcingu který samozřejmě v praxi funguje a často velice dobře
Jaké ideály?
Jistěže funguje, hlavně u druhovýroby všeho druhu,něco jiného je když jsi na technologické špičce.
Tak nikdo není nenahraditelný, ale připouštím že tahle výroba si vyžaduje dost velké finanční investice v jejichž získávání je Tesla určitě dost dobrá
Opět hnus největší jako vždy co koncern vw vypustí.
Netuším proč by použití jednostupňové převodovky by mělo být něčím zajímavé, když tohle řešení používají až na nepatrné vyjímky všichni výrobci elektromobilů včetně Tesly. Mimoto převodovka tam nebude jedna ale nejspíše tři. A údaj o točivém momentu u elektromobilů je již poměrně nicneříkající a pokud se jedná o součet všech tří elektromotorů tak je to už úplné hausnumero.Jinak obdiv s jakou rychlostí se u Audi rozhoupali, pouhých šest let za Teslou je na náskok díky technice úctyhodný výkon
Audi má náskok díky technice a tesla má náskok díky dotacím.Každý z nich k tomu došel z jiného konce.
Akym dotaciam? Dokaze Tesla v USA znizit finalnu cenu svojho auta viac ako konkurencia? Ako je dotovana v Cine? Ako v Nemecku? Je v Norsku dotovana viac (oproti benzinu a nafte) ako akakolvek ina elektricka konkurencia?
How much government subsidies did Tesla Motors receive by 2015?$2.391 billion.$1.29 billion from the State of Nevada, in the form of tax breaks for the GigaFactory. Tesla and their partners will have to spend about $100 billion of their own money to meet all of the requirements of the program.$45 million - Discounts on their Department of Energy Loan$90 million - tax breaks funded by the California Alternative Energy Board$517.2 milllion - Zero emission vehicle credits from the State of California which they then sold.$284 million - Federal tax credits given to people who bought Teslas.$38 million - California rebates to people who bought Teslas$126 million - California Self-Generation Incentive Program. Promotes the construction of alternative energy sources.$647,626 — California job training reimbursement.
LOL a teď nám ukaž jaký úlevy dostali ostatní automobilky ať máme srovnání ;-)
Bod 1 - 1,3 miliardy od statu Nevada. Mas to inak krasne vysvetlene v tom tvojom bode. Ak Tesla preinvestuje 100 milliard dolarov, tak dostane 1,3% spat. Toto je inak v priebehu nasledujucich 20 rokov, takze ziadnych 1.3 miliardy nedostali a ak aj dostanu, bude to velmi dobry deal pre stat Nevada.Body 4, 5, 6 co je spolu 0.84 miliardy - Takto ma federalna vlada a lokalna vlada v Kalifornii nastavene pravidla, kedze chcu dychat cisty vzduch. Tieto pravidla su nastavene pre vsetkych rovnako.Zbytok je myslim 262 milionov - toto by bolo treba porovnat s ostatnymi automobilkami alebo inymi firmami v USA, co si tiez vylobuju nejake vyhody, myslim, ze je to ale vo vseobecnosti smiesne cisloFederalny kredit 7500 dolarov bude zruseny ked Tesla preda 200 tisic vozidiel, takto su v sucasnosti nastavene pravidla, cize cena Modelu 3 bude musiet byt konkurencieschopna bez danovych ulav.
Žádná auto fabrika bez masivních daňových pobýdek a zvýhodnění nestrčí nikam ani nos. Aneb dotovaný křičí chyťte dotovaného :-D
Standardní investiční, ekologické, zaměstnavatelské pobídky, které dostává většinou každý výrobce, který přichází do země investovat.Škoda Auto MB, za posledních 15 let vládní pobídky a daňové úlevy za $1.592bil = cca 40mld Kč.http://www.czechinvest.org/data/files/udulene-invest... ...
Tak, teď nám prosím ještě popiš, kolik subsidies získaly ropné společnosti a ostatní automobilky.
Fosilní paliva jsou dotovaný 10 000 000 $ každou minutu!http://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/f... ...
Z mého úhlu je Tesla cosi jako "iPhone na kolečkách" a ještě s "vládním" bonusem. Nabídli věc kterou vlády z různých příčin a různým způsobem podporují (typické jsou daňové slevy). Spotřebitelům kteří jsou ochotni a schopni ji nakoupit (lidové vozítko nemajetným to by asi nebyl ten správný krok). Ovšem tento "bonus" mizí okamžikem, kdy se mění názor vlády. Tak pokud se nemýlím, tak v např. v Norsku se jednalo o poměrně velké daňové zvýhodnění. Po ukončení této výhody došlo k dramatickému propadu prodejů "baterek" na kolečkách. Například netuším jakou úvahou dojdou lidé k přesvědčení, že elektromobil má být nabízen za nižší cenu než vůz se spalovacím motorem. Případně prosím o vysvětlení.P.S. Stále čekám na něco rozumného v této oblasti. Ale vzhledem k dostupným technologiím si asi ještě počkám. Elektromobil na baterky to si nebude. Bez ohledu na vyjádření marketingu (v tomto případě VW) "dojezd až" a "nabito již za...".
Tak elektromobilisti pořád opakuji jak je konstrukce elektromobilů jednoduchá tak by snad měly být levné, ne ;-)
Konstrukce je možná jednodušší než u spalovacího vozu, ale to přeci neznamená, že by měly být levné. Čím víc se jich bude vyrábět, tím efektivnější a levnější výroba bude = elektromobily budou levnější.
No ani ta velkovýroba nemusí být zárukou nízké ceny. Stoupne poptávka po surovinách na výrobu baterek a cena třeba poletí paradoxně nahoru
Už Golf 3 byl elektromobil a za těch 20 let vývoje se furt nic nezměnilo. Furt není pořádná baterka. Ještě mi dává smysl nějaké městské elektroautíčko, ale dániční elektroauto je stále hlavou proti zdi.
Máš pravdu. Pořád není pořádná baterka. Ale ona jednou bude, to je jisté. Pár set let trval sen o tom, jak vyměňovat lidem orgány, a nakonec se to taky povedlo.
elektricky Golf 3 generace se nevyrabel seriove, pouzival olovene akumulatory a mel dojezd okolo 80km, elektricky Golf 7 generace ma bateriii li-ion a dojezd okolo 160km, .....ano vlastne se nic nezmenilo :Dco je to dalnicni auto? auto co jezdi jen po dalnicich? a ono je nekde napsano ze Audi 9 etron bude muset jezdit jen po dalnicich? Takze Tesla S na dalnici nesmi protoze neni dalnicnim autem?
dojezd hovno nebo dvě hovna... :-DUvědom si, že dojčland je země, kde se jezdí prakticky stále po dálnicích, pokud už vyjedeš z města.Teslisti jsou obecně brzda provozu, vlečou se vždy max. 80km/h, aby dojeli k nejbližší tesla-trafačce. A k čemu jim jsou úúúžasné papírové hodnoty zrychlení, když si jej nemůžou při běžném cestování dovolit?
clovece zrovna u Tesly je dojezd slusny i kdyz ji slapes na krk. Ale cena to je jina pohadka
a ono Audi 9 nebude umet jezdit po dalnici? ikdyby na dalnici melo dojezd jen 250km, porad to vetsine lidem bude pohodlne stacit, neb jaksi vetsina ani Nemcu za den ani po dalnici ani po zadne jine silnici tolik nenajedeostatne o tom jestli to bude dobrej ci spatnej krok udelat A9 jako elektromobil nerozhodnes ty ani ja, ale lide co si dane auto poridi nebo neporidi, a v tom jakou sanci dane auto ma nebo nema verim radsi lidem co pracuji v Audi a rozhoduji o modelech co se budou vyrabet nez nekomu v diskuzi ;-)
jj, nezbývá než souhlasit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.