Audi A8 Sport: Jak by se vám líbila naftová S8?

Audi A8 Sport: Jak by se vám líbila naftová S8?

Nejen Škoda připravila pro modelový rok 2016 nějaké ty novinky, na své si přijdou třeba také zákazníci automobilky Audi, i když se v tomto případě zatím bavíme pouze o britském trhu. Tam se totiž objevuje vlajková loď A8 v nové výbavě Sport. A ta neznamená nic jiného, než vůz s designem vrcholné S8, ale s naftovým motorem pod kapotou.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Zájemci si tak budou moci vybrat mezi slabším naftovým šestiválcem o objemu tří litrů, který posílil z původních 258 koní na 262 koní, ale který zároveň produkuje méně emisí. Výkonnější alternativou je naftový osmiválec s objemem 4,2 l a s parametry 385 koní / 850 Nm. Tento motor vystřelí Audi A8 na stovku za pěkných 4,7 s.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Provedení Sport se týká pouze verzí se standardním rozvorem náprav. Součástí jsou sportovní nárazníky, prahové nástavce a devatenáctipalcová litá kola se sedmi dvojitými paprsky. Ve výbavě najdeme i diodová světla Matrix LED, multimediální systém MMI, kožené čalounění nebo ozvučení s výkonem 180 W. 

Klepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků