To je fakt hustý!
Jestli dobre chapu, tak Audi A8 v provedeni s NEJSLABSIM motorem akceleruje 0-100 za 7.7s. Husta kara...
vše o jeden kW víc než BMW je papírová hodnota. Jinak se to ukáže na brzdě. Příklad:Fabia 1,9TDI (74kW) dávala na brzdě 88kW, jak jinak, když musí být v hierarchii výkonů tam, kde jí bylo určeno místo.Ještě zajímavější je srovnání Touareg V10TDI versus Cayenne S. Dohoda značek o technických parametrech "bratranců" zřejmě způsobila redukovaný papírový údaj výkonu V10 TDI na hodnotě 230kW. Výsledek na zkušebně byl úplně jiný: V10TDI dával při stavu tachometru 2600km výkon 248kW/4190ot. a točivý moment 775Nm/1850ot., opakovaná zkouška za stavu tachometru 110tis.km byla ještě lepší: 252kW a 780Nm. Podotýkám že šlo o vůz bez zásahu do programu řídících jednotek motoru. Takže čert ví, kolik vlastně motory BMW i Audi skutečně poskytují, jde hodně o obchodní politiku a dohody, troufám si tvrdit, že oba soupeři budou mít ve skutečnosti výkon o poznání vyšší.
souhlas, ono je taky otazkou, zda vykon udavany v katalogu je vykon na motoru, ci na kolech. Pokud na motoru, tak v realu by nikdy ten vykon nemohl byt na kolech totozny, pokud je to vykon na kolech, tak je to natolik individualni zalezitost, ze staci par stupnu nizsi teplota a u preplnovaneho dizlu muze dojit k vyraznemu narustu vykonu v radu procent. Tudiz pokud ma auto 230kW v zakladu, pri dobrem klimatu, nadmorske vysce a nepresnosti mereni muze byt celkovy rozdil klidne i 5-10% a jsme hned nekde kolem 240-250kW, tedy chce to vyspecifikovat v jakych podminkach se meri vykon. Navic, pokud si nekdo kupuje motor, uvadeny v katalogu s vykonem 100kW, tak nikdy nesmi byt vykon nizsi nez 100kW, protoze pak by mel zakaznik pravo na reklamaci a vymenu/vraceni zbozi a tak je i z tohoto duvodu urcita rezerva. Pri souctu vsech techto veci + napr. pouzitem palivu + odchylek pri mereni + ruzneho klimatu + od vyroby naddimenzovanym vykonem - dojdeme k tomu, ze vykon auta muze opravdu litat az nekde k +15% vykonu pri urcitem mereni...
asi tak jako nedávno zmíněná honda nsx měla 280 kw (nebo koní?) ale prý pravá hodnota bývala přez 350...
280 koni - japonska norma
to je nějak málo, ne? kde se ten výkon ztrácí?
njn, ti nikdy nebudou prvni, rozhybou se az pote co jsou nuceni dohnat konkurenci
budu mat odteraz vsetky A8 velku masku ?
Ano.
Já myslím že to už všechny mají, nejenom W12 L...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.